mboost-dp1

Bedste aktuelle MOBA?


Gå til bund
Gravatar #1 - MonsTruz
19. maj 2013 14:24
Helt klart DotA 2!

Genren har faktisk aldrig sagt mig noget. Har prøvet både LoL og HoN, men ingen af dem fangede mig.

DotA 2 fangede mig til gengæld med det samme, og jeg har vel brugt en 200 timer på det. Det er sikkert små ting i forhold til andre, men for mig er det klart en rekord når det gælder et MOBA spil
Gravatar #2 - Dejrullen
19. maj 2013 18:43
Jeg valgte League of Legends.

Spillede rigtigt meget Dota, og spiller også Dota2 til tider.

Men hvis man spiller med venner så er League of legends federe, synes jeg.
Det kræver mere at arbejde sammen som et hold.

Men hvis man vil smadre random noobs.. så er Dota/Dota2 sjovere, da man kan kneppe et helt hold alene xD
Gravatar #3 - Thomaslje
20. maj 2013 13:22
Hvorfor er smite ikke med på listen det er da langt bedre end alle de spil til sammen.
Gravatar #4 - Thalion
20. maj 2013 18:59
Dejrullen (2) skrev:
Jeg valgte League of Legends.

Spillede rigtigt meget Dota, og spiller også Dota2 til tider.

Men hvis man spiller med venner så er League of legends federe, synes jeg.
Det kræver mere at arbejde sammen som et hold.

Men hvis man vil smadre random noobs.. så er Dota/Dota2 sjovere, da man kan kneppe et helt hold alene xD


Kom op på lidt højere level så kan man ikke det mere
Gravatar #5 - nemaides
21. maj 2013 10:54
Må sige League of Legends, selv efter at have været fast DotA2 spiller i længere tid, så er LoL altså bare bedre efter min mening :)
Gravatar #6 - holiday
21. maj 2013 13:03
Dota 2, mest på grund at alle de års opdatering og balance rettelser. Dota er efterhånden perfekt balanced, føler aldrig noget er "OP og ikke kan counters"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login