mboost-dp1

Hvor mange timer bruger du om ugen på tv-serier?


Gå til bund
Gravatar #1 - moulder666
19. okt. 2012 08:25
Det sidste stykke tid har den heddet ca. 2 timer - med Homeland - genial serie, men ALT for kort sæson!

Niveauet holder sig nok ret støt - fra weekenden af står den på Jericho!
Gravatar #2 - Mockster
19. okt. 2012 08:25
Bruger selv en del tid med tv-serier, da jeg har Netflix (US). er endda gået ned i tv-pakke fordi det er sjælent at jeg ser tv her hjemme.
Gravatar #3 - Caek of Doom
19. okt. 2012 08:30
Hm, i denne uge har det været 20+, men normalt er det nok mellem 0-5 timer.
Gravatar #4 - XorpiZ
19. okt. 2012 08:32
moulder666 (1) skrev:
Niveauet holder sig nok ret støt - fra weekenden af står den på Jericho!


Også en glimrende serie. En skam den blev cancelled :(

Homeland er i øvrigt også god. Den startede lidt sløvt, synes jeg, men den er kommet op i gear.

Jeg svarede 10-15 timer. Det er ikke altid sandt, men sådan en seriesøndag er ikke at fornægte.
Gravatar #5 - Magten
19. okt. 2012 08:34
Af nye afsnit er det nok 4-6 timer.

Men jeg "ser" tit gamle afsnit samtidig med jeg sidder og surfer eller roder med andre ting.


XorpiZ (4) skrev:
Det er ikke altid sandt, men sådan en seriesøndag er ikke at fornægte.
Zulu og deres X-Files søndage er win!
Gravatar #6 - moulder666
19. okt. 2012 08:44
XorpiZ (4) skrev:
Også en glimrende serie. En skam den blev cancelled :(


100% enig. Og sæson 2 er helt klart også svagere end sæson 1, fordi de skulle haste afslutningen på plads - men stadig god, god underholdning!

Specielt afsnittet med den "tank-batallion", der kommer til byen er virkelig fedt!
Gravatar #7 - Montago.NET
19. okt. 2012 09:11
moulder666 (1) skrev:
Niveauet holder sig nok ret støt - fra weekenden af står den på Jericho!


Jericho ... Ewwww...

Der er kommet en ny serie til jer dommedags fans: Revolution2012 - skulle være en del bedre end Jericho, minde lidt om "The Walking Dead" bare uden Zombier...

----------

Ser selv, Dexter, Californication, TheDailyShow, Breaking Bad, Futurama og RealTime with Bill Maher

så alt afhængig af tid på året ser jeg nok 2-5 timer om ugen...

Har tidligere set DBZ, Naruto, LOST, Stargate, SG-Atlantis, SG-Universe, ROME og lidt Top Gear...
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
19. okt. 2012 09:56
Puha, det svinger meget!.. I "højsæsonen" er det jo 2 timer om dagen!
Gravatar #9 - fjols
19. okt. 2012 10:17
Jeg ser vel en time om dagen i gennemsnit når jeg kommer hjem fra arbejde, så jeg stemte 5-10 timer.
Gravatar #10 - Nagelfar^^
19. okt. 2012 10:47
Svarede 20+ timer da TV'et altid er tændt, og det stort set kun er tv-serier og nyhederne der kører..

Oftest er det Mediacentret der spyr TV-serier ud (film er kedelige og langtrukne), og lige nu er det en blanding af:
HIMYM, Simpsons, South Park, Lost, Ricky Gervais Show, Kongen af Queens, Life's too short, Bing bang Theory, Family Guy, Futurama - og jeg kunne blive ved.

nogen der har forslag til andre gode komedieserier?
Gravatar #11 - Balios
19. okt. 2012 11:10
Det svinger enormt. Hvis jeg skulle opremse alle de serier jeg har set, ville det nærmest kræve sin egen hjemmeside. xD

Vi snakker i hvert fald over 100 forskellige serier, og de er alle set helt igennem.

I has no life!
Gravatar #12 - reliefs
19. okt. 2012 12:04
Ser slet ikke tv, mine nyheder får jeg fra facebook og bt osv..

Tele Vision - Siger vel sig selv
Gravatar #13 - tentakkelmonster
20. okt. 2012 12:15
Tæller anime med? Ellers burde jeg have stemt lidt lavere.
Gravatar #14 - Mnc
20. okt. 2012 15:14
Hvad angår nye afsnit, så svinger det jo meget, men det er ikke længe siden at efterårs-"sæsonen" åbenbart startede for TV-serier, så i øjeblikket 2-5 timer.

Men som andre også har omtalt, så sker det at jeg smider gamle/sete serier på, mens jeg laver andre ting.
Istedet for radio i guess. :P
Gravatar #15 - Sikots
20. okt. 2012 15:37
0-2, jeg har desværre ikke tid til mere :(
Gravatar #16 - Morphin
20. okt. 2012 16:46
Jeg har i den seneste måneds tid stået uden TV2 Zulu, så det er ikke blevet til så meget før Homeland gik igang igen (iøvrigt stor pil op til DR for at have den i huset). Men med Zulu tilbage på skærmen bliver det kommer det nok lidt op igen. Læg det sammen med HBO Nordic eller Netflix - jeg ved ikke helt hvad valget bliver - så bliver der ikke meget tid til hjemmearbejde længere...
Gravatar #17 - Cloud02
20. okt. 2012 18:23
Montago (7) skrev:
Revolution2012 - skulle være en del bedre end Jericho
lol
Gravatar #18 - Chewy
20. okt. 2012 18:35
5+ timer dagligt...
Gravatar #19 - mark.
21. okt. 2012 08:43
Kæresten og jeg ser sgu i virkeligheden nok for meget tv:
NCIS, Vampire Diaries, HIMYM, Two and a half men, Merlin, Grimm, Dexter, Walking Dead, True Blood, Supernatural, White Collar, Criminal Minds, Castle, Big Bang, Burn Notice, Bones, Californication, Game of Thrones, Community, Fringe, Mentalist, Once upon a time, Psych og Suits..

Puuhaa en lang liste :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login