mboost-dp1

LAN - Cin-party.dk - 28-30/9 - 7400 Herning


Gå til bund
Gravatar #1 - mELIeha
16. sep. 2007 14:48
Hejsa, nu bliver der igen holdt LAN i Lind (3km under Herning)

Informationer kan ses på www.cin-party.dk
Men af hovedtræk kan det nævnes at der vil være:
Plads til 100 personer.
100mbit internet!!
Prof sammenstrikket netværk som kører _SÅ NICE_.
Spilkonkurrencer efter ønske, små sjove konkurrencer med jævne mellemrum, mulighed for opsætning af spilservere hvis det ønskes.

Så saml' en flok venner, fyld et par biler og mød glad op :)
Det skal nok blive fedt denne her gang!
Gravatar #2 - MiniatureZeus
16. sep. 2007 15:35
3 km under Herning? Det bliver noget af en opgave at komme frem så :P
Gravatar #3 - Cyrack
16. sep. 2007 20:47
MZ:

Godt nok går rygterne på at Lind er lidt tilbagestående, men selv jeg havde ikke troet de var så meget hulemænd :-)

Anyway, har været til CIN én gang og jeg må sige at de har løftet arven fra CBN (inden det rykkede til Messecentret), så hvis man ikke har planlagt events på højde med dødsfald o.lign. er det en god måde at bruge en efterårsweekend på.

---
Nej, jeg er på ingen måde involveret, i familie med eller tilknyttet CIN, synes bare de fortjener at få en oprigtig positiv beskrivelse.
Og så håber jeg da at CIN crewet kommer til HCP næste gang ;-)
Gravatar #4 - rackbox
16. sep. 2007 23:25
Et ægte nørd-LAN-party afholdes vel intet mindre end 3km under jorden! Nørder kan som bekendt ikke tåle sollys.
Gravatar #5 - mELIeha
17. sep. 2007 15:05
Der bliver gjort alt for gæsterne, og kloge mennesker har udregnet at ved 3km under Hernings overflade er sollyset ikke længere til at spore med noget kendt måleudstyr. Vi stiller selvfølgelig skovle til rådighed ved indgangen ;)

Der er en masse nye idéer i støbeskeen, specielt på konkurrence/aktivitets siden, men man kan selvfølgelig også bare sidde og nørde hvis det er hvad man vil.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login