mboost-dp1

Open source party i det mørke jylland i efteråret.


Gå til bund
Gravatar #1 - brislingf
1. sep. 2004 17:44
Jeg ville høre efter om der var stemning for et Open source party engang i efteråret. Det er sådan at vi har plads til 160 mennesker i en lille hyggelig hal, adgang til internet gennem en adsl linie 4-8 mbit down og 800 kbit upload. Rigeligt med maskiner til servere, intel netværk switches til alle borde, en lille hyggelig bar, kantine hvor der er mulighed for at købe frisk mad.
En rum hvor der er plads til 30 mennesker, hvor der kan laves foredag...
Jeg havde regnet med en entre på ca.. 100 kr, for weekenden og ville høre om der var stemning for det.
Jeg ville forsøge på at få fat på firmaer som novell, IBM og ligende firmaer for at komme ud og holde foredrag/ vise produkter og ligende...
Lokation: Syd for herning.
Har i nogle foreslag, bare smid dem.
Gravatar #2 - hundeboll
1. sep. 2004 19:11
uhm! (spiser gulerod) :)

Har længe leget med tanken om at arrangere noget lignende i århus, men jeg har desværre så mange ting kørende. Hvilket også betyder, at jeg ikke har tid/overskud til at være aktiv hjælper ved et party som det du omtaler. Men jeg kan sige, at vi snart (skulle gerne være snart) er klar med en ny side til linuxparty.dk, som er bygget op til at fungere som hjemmeside for alle linuxparty'er i DK. Tjek evt. http://hunn.dk/linuxparty/ for at se siden. Den er godt grim og heller ikke færdig, men du kan se princippet :)

Hvis du får stablet et arrangement på benene, så skal jeg da nok slæbe et par gutter med :)
Gravatar #3 - brislingf
1. sep. 2004 19:38
En hel anden ting.. mange af de linuxpartyer der køre ligenu er jo gratis,, og derfor ville jeg høre efter hvordan folk har det med at betale 100 kr. i entre for en weekend.. ?
Gravatar #4 - hundeboll
1. sep. 2004 19:49
Hvis det betyder ordentligt internet, godt LAN og go'e arrangementer, så lyder det meget fair. Hvis der så kommer overvældende mange, så kan man evt. spendere noget af overskudet på en go' handel med det lokale pizzaria :D

Jeg vil i hvert fald gerne smide 100.- i puljen.
Gravatar #5 - brislingf
2. sep. 2004 15:46
Ordentligt internet vil i dette tilfælde være 4 eller 8 mbit, med en proxy server..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login