mboost-dp1

Amazon EC2 og F@H


Gå til bund
Gravatar #1 - Corholio
15. okt. 2006 14:20
Hej, jeg er blevet vildt interesseret i Amazon's Elastic Compute Cloud (eller EC2), som dog stadigvæk er i beta.

Under alle omstændigheder skal jeg have en webserver op at køre på en sådan instans, og tænkte på om F@H var særligt resourcekrævende, mht. båndbredde / resourcer mv.?

Er der andre der har F@H kørende på produktionsservere til at beregne på idle-time perioder, hvordan performer det?

Hvad synes i om ideen.

Mht. website's der skal hostes på maskinen, så er det ikke mission critical sites på nogen måde - derfor synes jeg godt at jeg kan lege lidt med F@H.
Gravatar #2 - buch
15. okt. 2006 15:14
Altså programmet henter jo små pakker, med proteiner som skal foldes. Disse små pakker fylder minimalt, og det vil du ikke kunne mærke på din forbindelse.

Hvis du sætter programmet til kun at bruge 90-95% af din cpu, vil du nok heller ikke bemærke det helt vilde på din server.
Gravatar #3 - Corholio
15. okt. 2006 18:11
Cool, tak - jeg vender tilbage med feedback når jeg engang bliver optaget i deres beta-program og / eller EC2 går public.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login