mboost-dp1

hjælp til opsætning af dual core i tekst mode.


Gå til bund
Gravatar #1 - asco
30. apr. 2007 09:05
Hej alle sammen. Jeg sider og prøvet at oprette min vista maskine til at kunne bruge min dual core i folding. Jeg bruger tekst versioen fra deres hjemme side. Jeg har prøvet at fulgt guiden og kan også godt få den til at bruge begge kerneer. Men det er kun hvis programmet køre. Jeg ville gerne have det til at køre som services, men den vil ikke starte services selvom jeg under installation valgte at den skulle installeres som en service. Den siger bare fejl kunne ikke starte servicen og den angivene fil kunne ikke findes. hvad gør jeg?
Gravatar #2 - Sattie
30. apr. 2007 11:04
Uden at være 100% sikker, mener jeg den ligger sin tekstversion-service under windows services. Dvs højre klick på denne computer, vælger administrær.
Vælg services.
"Mener" den heder "Windows Folding@Home" el. "Folding@home"

Hvis jeg husker korrekt, og at den ligger deri, så prøv at se om dens destination er sat korrekt, og om der evt. er andre værdier deri du kan ændre.

Men som sagt, det kan være de har ændret lokalitationen af ovenstående :)
Gravatar #3 - Jace
30. apr. 2007 16:21
kører du med SMP (multi core) klienten?
http://www.stanford.edu/%7Ekasson/folding/Folding@...
Gravatar #4 - asco
1. maj 2007 06:36
nej hvad er det?
Gravatar #5 - Jace
1. maj 2007 07:31
Det er en klient der understøtter multi core systemer op til 4 kerner.
Gravatar #6 - Sattie
1. maj 2007 18:24
nevermind :)
Gravatar #7 - asco
2. maj 2007 06:15
jeg har prøåvet nu med SMP klienten og det kan jeg heler ikke få til at virke den står bare og fejl når den har hentet et job hele tiden. har også prøvet på en xp maskine (min egen er vista) og der er den samme client core error. Er der nogen muligheder for at køre dual core på GUI versionen?
Gravatar #8 - Footracer
7. maj 2007 09:51
Jeg har svaret dig i din anden tråd asco. Jeg kan faktisk heller ikke få det til at køre korrekt. Der er kun 1 service kørende. Må lige se om jeg manuelt kan få lavet én mere der skal køre. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login