mboost-dp1

BOSE SOUNDTOUCH 30


Gå til bund
Gravatar #1 - LEAJ2000
9. nov. 2013 19:01
Hej.

Jeg har i dag købt en Bose Soundtouch 30.

Når jeg spiller min musik via airplay siger den en mærkelig skrattende lyd mellem musiknumre(også imens, dog sværere at høre pga. musikken), den siger også lyden når der ikke er musik. Efter den har spillet halvdelen af et musiknummer mister den også forbindelsen til enten iPhone eller iPad.

Nogen der har kendskab til samme problem? Og evt. har et forslag til en løsning? :)

Mange tak!

mvh.
Anders
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
9. nov. 2013 22:09
Brug en standard, ikke et eller andet lort, som et eller andet pisfirma har hevet ud af røven.

Er dit wifi ok?
Står der en blender ved din router?
Er din router ok?
Er du på seneste firmware både hvad angår router og enhed?
Er du på automatisk kanalvalg eller fast?

Gravatar #3 - markjensen
9. nov. 2013 22:46
Hvis den også siger lyden når der ikke er musik, så er det vel højtaleren, eller hvad? Har du prøvet at afspille musik på en anden måde (med kabel eller lignende)?

Zombie Steve Jobs (2) skrev:
et eller andet pisfirma


Her taler vi vel om BOSE, ikke sandt?
Gravatar #4 - csstener(^,^)
9. nov. 2013 23:22
ikke noget der løser problemet men dette kan være problemet... er der mange Wifi spots omkring dig? for har før oplevet at der så kan komme støj på trådløse lyd enheder, specielt hvis den køre på 2,4GHz hvilket den nok gør...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login