mboost-dp1

Ny bærbar


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
16. nov. 2014 11:27
Jeg skal finde en laptop til min bror. Kravene er at den skal kunne trække Heroes of might and magic V ToTE og Counter strike 1.6.

De fleste vi har kigget på vil ikke have problemer med de to spil.

Budgettet er 3500 kr. og vi har fundet en HP 250 G3

Når man sidder og sammenligner specs udvides budgettet nogle gange lidt og han vil godt ofre 4500. Det bedste vi har kunnet finde er en HP Pavilion 15-p042no med i5-u4210 CPU og NVIDIA GeForce 840M GPU.

Den vil sikkert være rigelig til de to spil, men i tilfælde af man nu vil spille noget lidt mere krævende, som eks. skyrim eller crysis (1'eren) ved jeg ikke om den til 4500 er god nok, men det er smertegrænsen.

Spørgsmålet er så om det er værd at smide de 1000 kr. ekstra efter den til 4500, med henblik på at spille de tunge spil, eller om spiloplevelsen i de tungere spil vil være dårlig og man derfor lige så godt kunne have sparet de 1000 kr. og holdt sig til de mindre krævede spil på den bærbare og holde de tunge til den stationære.
Gravatar #2 - Ravensholt
17. nov. 2014 11:49
Han bør spare mere op, også købe noget i prisklassen 10.000,-
Til den pris, kan han få en Asus ROG eller lign. som sparker noget mere røv, end de laptops man kan finde til under 10k.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login