mboost-dp1

Microsoft Azure konsulent


Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
25. jan. 2016 18:02
Jeg har før slået en stilling op vi søgte i firmaet, og i skal da ikke snydes for endnu en mulighed for at blive min kollega.

Denne gang søger vi en konsulent med fokus på Microsoft Azure. Personen vil komme til at arbejde tæt sammen med undertegnede, så må i selv vurdere om det er godt eller skidt ;) :D

En kort beskrivelse af min hverdag: Jeg arbejder primært med Hyper-V, System Center, Windows Azure Pack, og Microsoft Azure. Azure delen er primært på infrastruktur områderne, men jeg leger også arkitekt og har det store overblik over services i Azure.

Jeg er inkluderet fra start til slut i projekter (hvis nødvendigt..), lige fra at tale om løsningerne til konferencer, seminarer eller webinarer, teknisk presale, design og implementering, samt efterfølgende assistance til diverse opgaver, og videreudvikling af løsningerne.

Jeg dækker stort set hele DK, samt Island (Reykjavik), så der er også mulighed for at komme lidt rundt og opleve andet end kontoret i Skovlunde.

Se opslaget, og stil gerne spørgsmål hvis der er noget.

http://www.firebrandtraining.dk/academy/jobs#app413
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login