mboost-dp1

WOW GOLD CLASSIC FIREMAW


Gå til bund
Gravatar #1 - Rank1
10. nov. 2019 19:36
Hej alle, jeg sælger wow gold på firemaw horde. har 3000 i stock lige pt, Skriv til mig, for interesse.
mvh
Gravatar #2 - CBM
10. nov. 2019 20:26
yes.. en wow konto!

jeg byder en gratis gåtur til månen!
Gravatar #3 - CBM
11. nov. 2019 06:20
Okay okay

Jeg byder .. Hmm... En klat ørevoks? Det er egen produktion og økologisk og alt muligt?

Du skal endelig ikke tro at wow sælgere Trolles herinde

Gravatar #4 - Ajukrezi
13. nov. 2019 08:00
haha dit ønske er gået i opfyldelse CBM.

der er en eller anden joke her med at bede om adgang til danishbits men magter ikke at finde den lige nu....
Gravatar #5 - CBM
18. nov. 2019 07:47
Ajukrezi (4) skrev:
haha dit ønske er gået i opfyldelse CBM.

der er en eller anden joke her med at bede om adgang til danishbits men magter ikke at finde den lige nu....

hehe.. jeps... har set den

jeg ville bare ønske at "rank1" ville svare tilbage... det er meget sjovere når de svarer tilbage og stadig tror det er "ok" at "sælge" en wow konto

for år tilbage var newz plaget rigtig meget af folk der syntes det var et godt sted at "sælge" wow kontier
Gravatar #6 - larsp
18. nov. 2019 08:23
Gad vide hvad timelønnen ender med at blive som professionel Wow character grinder og sælger, et par øre i timen? Negativ?
Gravatar #7 - CBM
18. nov. 2019 08:36
larsp (6) skrev:
Gad vide hvad timelønnen ender med at blive som professionel Wow character grinder og sælger, et par øre i timen? Negativ?

jeg tænker at specielt nu hvor WOW har været passe i mange år efterhånden så må det give underskud
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login