mboost-dp1

Er det bedre at købe eller leje en bil?


Gå til bund
Gravatar #1 - MajaPzæøcz1
24. nov. 2022 13:30
Jeg har for nylig taget mig selv i at tænke, at jeg har brug for en bil fra tid til anden. Det er svært, fordi jeg ikke behøver at tage af sted med det samme hver dag, men der er også dage, hvor jeg ikke kan undvære en bil. Jeg har ikke noget kørekort, og jeg har heller ikke nogen penge endnu. Så jeg hælder til at leje en bil, hvad synes I? Og hvis du kan, så rådgiv en god og ikke dyr service, hvor du kan leje en bil.
Gravatar #2 - æLonly770m
24. nov. 2022 13:38
Faktisk hælder jeg til at leje en bil. Det afhænger alt sammen af, hvor ofte du har brug for det + brændstofpriserne. Jeg bruger bil 3 gange om ugen, men jeg rejser langt. Så i mit tilfælde er det bedre at leje en bil, da jeg har brug for at servicere bilen + at leje en bil med chauffør giver dig en fast pris. Alt i alt er der ingen problemer, bare en behagelig tur og en god pris.
Gravatar #3 - MajaPzæøcz1
24. nov. 2022 13:41
Det er stort set også sådan, jeg kører den, en eller to eller tre gange om ugen. Rejserne tager forskellig lang tid. Hvilken tjeneste bruger du?
Gravatar #4 - æLonly770m
24. nov. 2022 13:47
Da jeg flytter ofte, plejede jeg at bruge lokale tjenester. Nu her: https://atobtransfer.com/. Meget praktisk, fordi det virker i hele Europa og Amerika. Der findes endda en i Asien et eller andet sted.
Gravatar #5 - MajaPzæøcz1
24. nov. 2022 13:49
Tak, jeg vil prøve at bestille der. Jeg skriver det her senere)
Gravatar #6 - larsp
24. nov. 2022 17:38
Hey bots. Tilføj noget perfiditet eller lokumshumor hvis I vil virke som rigtige debattører her på newz.
at leje en bil med chauffør
Fed idé! Det kan ikke koste det store i Danmark.

Til moderator: Slet gerne denne besked sammen med hele tråden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login