mboost-dp1

Newz.dk-ekskursion til Pripyat


Gå til bund
Gravatar #651 - Alrekr
1. jun. 2011 20:18
Mnc_ (650) skrev:
Jeg kan ikke få den til at gå over 5 quotes in any case, så dør den også.
Daniel-Dane (649) skrev:
Daniel-Dane (646) skrev:
Mnc_ (645) skrev:
Ronson (644) skrev:
MiniatureZeus (643) skrev:
Daniel-Dane (642) skrev:

Sådan. Det inderste citat må ikke være tomt, så breaker newz.dk.




Pjaaaaaat
Gravatar #652 - Daniel-Dane
1. jun. 2011 20:31
Hmm. Den skal også ind på buglisten!
Gravatar #653 - Jakob Jakobsen
1. jun. 2011 20:45
Daniel-Dane (652) skrev:
Hmm. Den skal også ind på buglisten!


Er det en bug når buglisten laver overflow?
Gravatar #654 - LinguaIgnota
2. jun. 2011 20:12
ATT: Jakob Jakobsen, twfh og Slemmebirk:
Vi hører meget gerne, hvad jeres planer er mht. til erhvervelse af flybilletter. I er pt. de eneste 3 ud af 16 mennesker, der ikke har fortalt, hvad I har tænkt jer at gøre og hvornår.
Kender I det der med, at man står og venter på en herrelangsom kæreste/kone/ven/kammerat, der bare er 1000 år om at sætte hår og tage tøj på, når man skal i byen? - Den kæreste/kone/ven/kammerat er jer lige nu. Jeg har oprettet et dokument på Facebook og vil vældigt gerne have jeres navne under en eller anden form for plan.

Also:
Hvem af jer smukke newz.dk-brugere var det nu lige, der designede vores emblem? Vi snakker om at inkorporere det i et t-shirt-design, og jeg ser gerne, at vi får din velsignelse. Det betyder selvfølgelig ikke, at vi ikke bare bruger det, som vi vil, uanset hvad du så end synes, men altså...

That is all.
Gravatar #655 - LinguaIgnota
2. jun. 2011 21:14
Mht. til, ligefrem. Så kan man virkelig se, at jeg mener det.
Gravatar #656 - vandfarve
2. jun. 2011 22:55
Hey, Macfag! Hvordan går det med planlægningen, imens jeg er væk? I er skræmmende autonomt autodidakte.
Gravatar #657 - LinguaIgnota
2. jun. 2011 23:06
Det skrider noget hurtigere frem, nu hvor vi slipper for dit bureaukrati. Vi har presset og truet 11 deltagere til at købe flybilletter, DrBravo kigger på overnatning til de tilrejsende jyder (og Ronson), og vi er i fuld gang med at finde et t-shirt-design, mens vi går og tænker over, hvad vi ellers kan bruge til at hive penge ud af folk. Derudover har jeg kigget lidt på de lokale priser; prostituerede er overraskende dyre, faktisk. Sådan en time på pikken løber hurtigt op i >100 USD, hvis man ikke er så meget for den etbenede Irina med det velkæmmede overskæg.

Og så har vi sendt pasnumre mv. til Hånter, som påstår, at han skal sende dem til Yuri - velsagtens for at skaffe de relevante dokumenter og tilladelser.

Der kan ikke gå mere end et par uger, før alting er faldet på plads. Så skal vi sådan set bare have tiden til at gå, uden at udvikle et alt for stort had til hinanden.

Jow jow.
Gravatar #658 - vandfarve
2. jun. 2011 23:40
Der er altid brug for DJØF'ere. I kommer til at savne mig, for helvede.
Gravatar #659 - gnarfsan
3. jun. 2011 06:58
LinguaIgnota (657) skrev:
uden at udvikle et alt for stort had til hinanden.

For sent, jeg hader allerede alle deltagerne!
Gravatar #660 - jaremifost
21. dec. 2023 20:12
[Indlæg er markeret som spam]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login