mboost-dp1

Turbolens i AI verdenen


Gå til bund
Gravatar #4 - arne_v
20. nov. 2023 18:49
Gravatar #5 - larsp
21. nov. 2023 06:14
Today, Sam Altman announced he will be the CEO of Microsoft's newly created AI unit. The majority of the 700-person staff at OpenAI are most likely to follow him there this week.

Sam Altman var tydeligvis populær i OpenAI, og bestyrelsens beslutning om at fyre ham virker ... fishy. Der er helt klart nogle aspekter i denne historie som offentligheden ikke kender til.
Gravatar #6 - larsp
21. nov. 2023 06:27
Men jeg vil blive pænt irriteret hvis OpenAI imploderer og deres tech bliver en del af Microsoft. Jeg har haft det fint med at betale OpenAI for ChatGPT premium, men gammelt nag forhindrer mig i at betale Microsoft for noget som helst, og jeg vil være mere i tvivl om privacy for en Microsoft drevet ChatGPT.
Gravatar #10 - larsp
25. nov. 2023 11:29
Sam Altman kommer tilbage til ChatGPT. Jeg synes faktisk at OpenAI gør det godt med ChatGPT, og jeg håber kun at deres services bliver bedre. For mig er det åbenlyst at generative AI er et redskab i redskabskassen og ikke en trussel mod dødelige menneskers jobsikkerhed, for det kræver en kreativ hjerne at skrive de rette promps og det tager mange forsøg at få et brugbart resultat.

Det der bare er irriterende ved ChatGPT, er alle de begrænsninger de har bygget ind hvad angår politisk korrekthed og f.eks. varemærker. Man kan ikke få den til at generere DALI billeder med nogen form for kendte varemærker eller kontroversielle emner. Ærgeligt. Jeg håber der kommer open source alternativer er kan den slags. Jeg går ind for alt der kan irritere de store etablerede monopoler.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login