mboost-dp1

Ægteskabelig status


Gå til bund
Gravatar #101 - kinaholm
1. maj 2014 08:04
#80 - prøv nogle forskellige p-pille mærker. Min kæreste blev også helt moody på et af mærkerne og sad bare og var emo inde i stuen..
Så fik hun nogle andre og der er hun bare som hun plejer :P
Gravatar #102 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
1. maj 2014 11:33
#101

Dvs sur og tvær?..
Gravatar #103 - kinaholm
1. maj 2014 11:44
#102 - nej, har sgu været heldig i lotteriet ;)
Gravatar #104 - Qw_freak
1. maj 2014 11:55
kinaholm (103) skrev:
#102 - nej, har sgu været heldig i lotteriet ;)

Det lyder det da til, min kone var et stort omvandrende skænderi, men da vi besluttede at prøve at får børn og hun droppede pillerne var det som om hun blev til en helt anden kvinde...
Gravatar #105 - kinaholm
1. maj 2014 11:57
Vildt nok..
Men du kan jo overveje, at prøve nogle forskellige brands, hvis du vil have hende på pillen..
Gravatar #106 - CBM
1. maj 2014 11:59
can't live with them.. can't live without them
Gravatar #107 - Qw_freak
1. maj 2014 13:19
kinaholm (105) skrev:
Vildt nok..
Men du kan jo overveje, at prøve nogle forskellige brands, hvis du vil have hende på pillen..

Eller jeg kan få kappet tilførslen af fodfolk... :)
Gravatar #108 - Rainmeter
1. maj 2014 15:13
#107
Det styre du helt selv.
Gravatar #109 - Emil Melgaard
2. maj 2014 07:15
#91 og #92:

En spiral sidder helt oppe i livmoderen. Hvis I rammer den gør I noget forkert:

https://www.sundhed.dk/content/cms/63/20363_7437-3...

I kan muligvis komme til at ramme snorene, men dem kan man få klippet kortere hvis de generer.
Gravatar #110 - Qw_freak
2. maj 2014 07:59
Emil Melgaard (109) skrev:
En spiral sidder helt oppe i livmoderen. Hvis I rammer den gør I noget forkert:

Nope, der er mange kvinder hvis livmoder sidder meget lavt.
Gravatar #111 - Slettet Bruger [29044857]
2. maj 2014 11:16
Ikke sikker på at "fakta" om sådan et emne er troværdige når det kommer fra en side med asociale nørder.

"Jo, jeg har set det i en /Anime/"
Gravatar #112 - Qw_freak
2. maj 2014 13:12
SlettetBruger (111) skrev:
Ikke sikker på at "fakta" om sådan et emne er troværdige når det kommer fra en side med asociale nørder.

"Jo, jeg har set det i en /hentai/"

FTFY
Gravatar #113 - Le-druidet-o-Hel
3. maj 2014 21:52
Tennisstrømper har noget med Gruppepsykologi gøre...

folk ikke forstår Psykologi er en anden sag. Der meget af den, end man lige ligger mærke til i hverdagen...
Gravatar #114 - Le-druidet-o-Hel
4. maj 2014 20:16
Folk med tennisstrømper er ægte nørder. Folk wannabe nørd vil aldrig tage tennisstrømper på.

Det er gruppepsykologi, da Tennisstrømper=Nørd.

Cheffer altid gå I habbitter de fleste dage om året.
Gravatar #115 - Rainmeter
4. maj 2014 20:36
Man kan da få mange fine tennissokker? og jeg kan godt li den type sokker da den er langt tykkere end strømper, selvom de også kan fås tykke. Jeg ejer dog ingen hvide, eller noget specielt sportmærke, men hvad er der galt med tennissokker!?
Gravatar #116 - Le-druidet-o-Hel
5. maj 2014 18:00
Rainmeter (115) skrev:
Man kan da få mange fine tennissokker? og jeg kan godt li den type sokker da den er langt tykkere end strømper, selvom de også kan fås tykke. Jeg ejer dog ingen hvide, eller noget specielt sportmærke, men hvad er der galt med tennissokker!?


Det var en kvinde i en artikle var sir over nørd ikke var moderigtige. Hun kunne ikke lide deres hvide tennisstrømper.

De siger i reklamer fra ODDset. Der er så meget kvinder ikke forstår. :-D
Gravatar #117 - BurningShadow
5. maj 2014 19:16
#116
Der er så meget kvinder ikke forstår.
Jeg må sgu være kvinde, for jeg fatter ikke din første linje. Hvis den var vigtig, kan du så ikke lige prøve igen?
Gravatar #118 - Ronson ⅍
5. maj 2014 19:55
Le-druidet-o-Hel (116) skrev:
Det var en kvinde i en artikle var sir over nørd ikke var moderigtige.

= Det var en kvinde i en artikel der var sur over at nørder ikke var moderigtige.
Gravatar #119 - Rainmeter
5. maj 2014 20:24
Jeg har en fælles ven med hende på facebook, hun virker religiøs og dum. Plus hun er fra Svendborg, så hun er sikkert også mindst 1/4 indavl.
Gravatar #120 - CBM
6. maj 2014 06:32
#119
Jeres fælles ven, hvad er hans/hendes motivation til at være venner med hende på fjæsbogen? :)
Gravatar #121 - kinaholm
6. maj 2014 06:37
Hun var i TV2 Nyhederne klokken 22.00 i går..
Har aldrig set en politiker opføre sig SÅ blankt!
Gravatar #122 - Rainmeter
6. maj 2014 07:29
#120
Politisk tror jeg, de begge fra samme parti så vidt jeg husker.
Gravatar #123 - CBM
6. maj 2014 08:40
#122
Ok, hm, tror at selv om hvis jeg var i samme parti som hende så ville jeg stadig være betænkelig med at have hende som ven på fjæsbogen :)

Når det regner på præsten så drypper det på kor degnen :)
Gravatar #124 - vision-dk
6. maj 2014 08:44
Rainmeter (119) skrev:
...hun virker religiøs og dum...


Er det ikke dobbeltkonfekt at skrive begge dele? ;-)

Gravatar #125 - Le-druidet-o-Hel
8. maj 2014 13:09
vision-dk (124) skrev:
Er det ikke dobbeltkonfekt at skrive begge dele? ;-)


Man kan godt være religøs og være klog.
Der finds ikke dumme mennesker, men nogle mennesker er bare ikke altid lige skabe.

Fred være med det. Hun har lov til have sin mening I stil med alle andre mennesker.

Derfor, at der finds politik I Danmark. Oprindelige tanke var fordi er forskellige holdninger til ting.
Gravatar #126 - Rainmeter
8. maj 2014 13:26
#125
Moral er godt, men dobbelt moral er dobbelt så godt?
Og gider du ikke godt pakke din 9 klasses lommefilosofi om hvad politik er, du har faktisk ca. ramt 80% forkert.
Du taler om ideologier som om de er politik, for at forstå hvad politik er, skal du ha fat i Aristoteles, Niccolo Machiavelli eller Karl Marx. Du kan selvfølgelig vælge andre, men politik handler ikke om "holderinger" til "ting".
Det Handler ideologi om, om vi er enige om disse begreber, hvor forældet de end må være, kan vi det mindste bruge dem rigtigt.
Gravatar #127 - snesman
8. maj 2014 13:34
Rainmeter (126) skrev:
#125
Moral er godt, men dobbelt moral er dobbelt så godt?
Og gider du ikke godt pakke din 9 klasses lommefilosofi om hvad politik er, du har faktisk ca. ramt 80% forkert.
Du taler om ideologier som om de er politik, for at forstå hvad politik er, skal du ha fat i Aristoteles, Niccolo Machiavelli eller Karl Marx. Du kan selvfølgelig vælge andre, men politik handler ikke om "holderinger" til "ting".
Det Handler ideologi om, om vi er enige om disse begreber, hvor forældet de end må være, kan vi det mindste bruge dem rigtigt.


Wtf, kunne du få alt det mening ud af #125 ?
Gravatar #128 - CBM
8. maj 2014 14:40
#126:

Han har ikke sagt at hendes meninger og holdninger er det samme som politik...

Men alting har sit ophav et sted og i mine ører lyder det ikke helt ved siden af,

at politik netop kunne være affødt af at forskellige grupper af mennesker har haft forskellige ideer og holdninger
til hvordan samfundet skulle fungere.

Som #125 netop reelt også skriver i sin post.

Jeg kan ikke se hvor du mener det dobbeltmoralske aspekt indtræffer i hans post.

Men hun har en holdning som hun har luftet... En holdning som i min optik er meget inkompatibel med både hendes politiske position samt hendes parti's officielle politik.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login