mboost-dp1

Bedste Grand Theft Auto spil til dato?


Gå til bund
Gravatar #1 - moulder666
6. sep. 2013 16:45
San Andreas, uden tvivl. Har faktisk lige installeret det igen for 5 dage siden, og det holder sgu stadigvæk, selvom grafikken er ved at være lidt uddateret!

GTA IV var....well, lad os bare sige, at jeg er komplet uenig med hvem end der besluttede sig for, at humor ikke hørte hjemme i GTA-universet!
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. sep. 2013 17:12
Hvad?! Hvordan kan der overhovedet være en afstemning? Det er jo uden tvivl GTA 1!

Gouranga!

Uncle Fu skrev:

We are building a crime syndicate of extraordinary magnitude.
Gravatar #3 - Hængerøven
6. sep. 2013 17:52
Helt klart det første
Gravatar #4 - Vandmand
6. sep. 2013 19:57
Jeg kunne bedst lide nummer 2. Der var så vidt jeg husker hverken motorcykler eller multiplayer i 1'eren, derfor mit valg.
Gravatar #5 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. sep. 2013 20:09
#4

Men der var faktisk både motorcykler og multiplayer i GTA 1 ;)
Gravatar #6 - Vandmand
6. sep. 2013 20:14
PHP-Ekspert Thoroughbreed (5) skrev:
#4

Men der var faktisk både motorcykler og multiplayer i GTA 1 ;)


Jeg tror jeg blander rundt paa tingene. Der er slet ikke motorcykler i GTA 2.

Edit: Så valgte jeg GTA 2 fordi der er flere forskellige gangs man kan arbejde for ad gangen...
Gravatar #7 - MonsTruz
6. sep. 2013 20:59
Helt klart Vice City.
Det har en helt fantastisk stemning, som ingen af de andre spil har formået at fange.
Gravatar #8 - lost-viking
7. sep. 2013 08:11
Jeg er på San Andreas. Men det er pga det store kort der er i spillet. Der har jeg godt nok brugt mange timer..
Gravatar #9 - Rantanrave
7. sep. 2013 13:07
Vice City imo.

Stemningen i det spil er i top, og alt i spillet er godt lavet.

Man kunne tit ønske sig at spillet havde mere at byde på (har gennemført det 2 gange på 100%), men det er en anden sag.

Personerne var interessante, mappet var godt, musikken var den bedste til dato (VROCK FTW), og hele setup'et fungerede bare.

Men jeg er alvorligt bange for at GTA V kunne tage kronen fra VC, men nu må se ^^
Gravatar #10 - CableCat
7. sep. 2013 20:16
Jeg har ikke gennemført GTA 4 fordi det blev for kedelig, og i San Andreas gik jeg i stå da jeg nåede til en mission hvor man skulle kunne svømme før man kunne forsætte, hvilket jeg ikke gad at bruge tid på. Samme sted har jeg hørt en del er gået i står

At et spil bliver så kedelig at man ikke gider at forsætte, er totalt fallit.

Vice City er klart det bedste spil i serie.
Gravatar #11 - Zombie Steve Jobs
8. sep. 2013 11:14
San Andreas for mig.
Gravatar #12 - -xero--
8. sep. 2013 18:19
GROVE STREET 4 LIFE!
Gravatar #13 - Bubbi
10. sep. 2013 10:39
GTA: London 1969!!!!
Gravatar #14 - cordion
11. sep. 2013 08:23
dem der ikke har valgt 1'eren må være for unge til at huske det...
ingen af de andre har kunnet fange ånden fra 1'eren
Gravatar #15 - Zombie Steve Jobs
11. sep. 2013 10:01
cordion (14) skrev:
dem der ikke har valgt 1'eren må være for unge til at huske det...
ingen af de andre har kunnet fange ånden fra 1'eren


Det var sjovt over lan, men målt på timer og "hahaha" så var SA, i hvert fald for mig, meget bedre.
Gravatar #16 - gramps
11. sep. 2013 10:01
#14
GTA I var banebrydende, og i lang tid syntes jeg at GTA II var for fedt mens GTA III var dumt. Men så blev jeg voksen.
Gravatar #17 - RMJ
11. sep. 2013 19:23
Helt klart Vice City.

Det der volla min fætter crap i GTA 4. Og det der gansta crap i San andreas nej tak.

Vice City har også det bedste musik af noget GTA de fedeste og sjoveste radioer.

Tommy Vercetti var sgu sej.

De burde bringe alle de tidligere hovedpersoner tilbage i et GTA bare sådan for sjov.
Gravatar #18 - dub
11. sep. 2013 19:54
RMJ (17) skrev:
Vice City har også det bedste musik af noget GTA de fedeste og sjoveste radioer.


Der var ingen KJah i Vice City så det kan ikke være det bedste musik. Wildstyle var dog et plaster på såret.
Gravatar #19 - sivsko
12. sep. 2013 10:43
Vice City havde det fedest musik, men det var GTA 1 som var det mest banebrydende, London edition var også fed og guns på selve bilen var lidt bare lidt som quarantine ( ) " OMNICORP IS ALL KNOWING ":-)
Gravatar #20 - Tharkz
12. sep. 2013 22:33
GTA 1 var nyskabende, IV var flot (på PC) og San Andreas var stort.

Som samlet spiloplevelse er det klart ViceCity jeg bedst kunne lide. Stemningen, musikken og humoren på radioerne var i pertfekt harmoni med de personer som man mødte... bindegale!
Gravatar #21 - Kennethxyz
13. sep. 2013 06:11
Tharkz (20) skrev:
GTA 1 var nyskabende

Det var GTA 3 altså også, jeg købte en PS2 alene på grund af GTA 3
Gravatar #22 - Erixxxx
16. sep. 2013 12:35
Helt klart Vice City for mig. San Andreas var fedt, men samtidig synes jeg, det havde for meget "fluff". Vice City havde bare den perfekte balance af det hele.
Gravatar #23 - jeldtoft
16. sep. 2013 15:03
Jeg har satme haft mange sjove multiplayerspil i Tiny Town i GTA2. Det holder stadig og er endda gratis!

GTA og GTA2 kan hentes gratis (og lovligt) HER

Edit: Måske ikke længere? "The Rockstar Classics free download series is currently unavailable."
Gravatar #24 - Taizun
18. sep. 2013 23:39
jeldtoft (23) skrev:
Jeg har satme haft mange sjove multiplayerspil i Tiny Town i GTA2. Det holder stadig og er endda gratis!

GTA og GTA2 kan hentes gratis (og lovligt) HER

Edit: Måske ikke længere? "The Rockstar Classics free download series is currently unavailable."

For en rum tid siden var de 2 spil kun tilgængelige igennem Steam hvis du købte Rockstar Collection igennem Steam.
Efter en hurtig søgning på Steam kan jeg dog se at de ej længere er en del af denne pakke, eller nogen anden pakke på Steam for den sags skyld.

Hvorfor de ikke længere er tilgængelige nogen steder, er mig en gåde. Så vidt jeg kan se har jeg dog stadig begge liggende i mit Steam-bibliotek.
Gravatar #25 - mee
20. sep. 2013 09:52
RMJ (17) skrev:
Helt klart Vice City.

Det der volla min fætter crap i GTA 4. Og det der gansta crap i San andreas nej tak.


Glem ikke stereotype crap som "drive by shooting dates" og behovet for at træne hovedpersonen.

VC er bare min favorit.

Gravatar #26 - Adagio
20. sep. 2013 10:21
VC er IMHO blandt de kedeligste GTA spil, kun slået af de der GTA London spil der uden tvivl skraber bunden.

De bedste GTA spil er SA (eneste jeg ikke brød mig om ved spillet var det her dating halløjsa, det ødelagde spillet) og GTA 2 (Var fedt at spille MP og elskede de her totalt meningsløse "gangs" man frit kunne vælge hvem man ønskede at følge)
Gravatar #27 - benne
22. sep. 2013 06:44
Nu hoppede jeg af GTA vognen for mange år siden, men hvad fanden, missioner? Dem har jeg på en eller anden måde overset. Måske der ville være mere liv i de her spil hvis det var gået op for mig.
Gravatar #28 - on_dope
22. sep. 2013 11:59
#27 du laver sjov ikke?
Gravatar #29 - Rockstar
25. sep. 2013 20:51
#27 haha Ja jeg har prøvet alle, men aldrig gennemført et eneste da jeg altid endte med at sidde fast i en mission og så ellers bare gå på rampage og aldrig vende tilbage til main story :)

Jeg er dog rimeligt fanget af GTA 5 i øjeblikket. Favoritten før det var GTA London :)
Gravatar #30 - Zombie Steve Jobs
26. sep. 2013 13:17
Rockstar (29) skrev:
#27 haha Ja jeg har prøvet alle, men aldrig gennemført et eneste da jeg altid endte med at sidde fast i en mission og så ellers bare gå på rampage og aldrig vende tilbage til main story :)

Jeg er dog rimeligt fanget af GTA 5 i øjeblikket. Favoritten før det var GTA London :)


Har gennemført SA og IV som de eneste, SA's sidste mission var jo SYGT åndssvag, var ved at miste forstanden.
Spøjst nok kan jeg, på trods af, at det burde være friskere i hukommelse, slet ikke huske noget fra IV, udover de fucking spassere, der konstant ringede på ens mobil. Hallo mand, jeg er ved at pløkke!
Gravatar #31 - Chewy
26. sep. 2013 16:46
Jeg håber stadig at vi en dag ser The GTA Package...
Alle (minus 1 & 2) spil, alle byer. Samlet i en pakke..
Hvor man løbende som man lyster kan skifte mellem alle spil og byer. Og så selvfølgeligt opdateret grafisk, og med alle relevante gameplay mechanics...
Gravatar #32 - Zombie Steve Jobs
26. sep. 2013 17:00
#31 ja! JAAA!
Jeg tænkte netop på det i går, da jeg spillede lidt IV, shit hvor var SA dog bare federe, men grafikken er ikke til at holde ud (synes jeg) og så kan man cykle! Og pumpe sig stor eller æde sig fed og sådan, det er sgu da mega griner.
Gravatar #33 - cordion
27. sep. 2013 17:54
Chewy (31) skrev:
Jeg håber stadig at vi en dag ser The GTA Package...
Alle (minus 1 & 2) spil, alle byer. Samlet i en pakke..
Hvor man løbende som man lyster kan skifte mellem alle spil og byer. Og så selvfølgeligt opdateret grafisk, og med alle relevante gameplay mechanics...


tja... 1+2 burde være in game spil... for eksempel man burde kunne spille dem på arcade maskiner i spillet
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login