mboost-dp1

Bruger du iGoogle?


Gå til bund
Gravatar #1 - theflowmanager
28. jul. 2012 14:39
For år tilbage var det min startside. Men ikke længere. Ikke nu hvor man alligevel har adgang til alle nyheder, mails osv fra sin mobil. Men til at søge er Google stadig nr. 1 no doubt!
Gravatar #2 - Magten
28. jul. 2012 14:45
Nej, jeg synes det er uoverskueligt i forhold til at bruge telefonen og andre værktøjer.
Gravatar #3 - FlameBait
28. jul. 2012 15:03
Jeg bruger det som total overblik over nyheder, vejr, trafikinformation, sladder osv. det er genialt.

Syntes virkeligt det er surt de tilsyneladende lukker for det...
Gravatar #4 - amaby
28. jul. 2012 16:18
Havde det som forside og brugte det til nyheder og mail indtil jeg fik iPhone. Twitter til nyheder og samtlige mailindbakker i et program på telefonen er meget nemmere og hurtigere.
Gravatar #5 - Athinira
28. jul. 2012 16:38
Nej, selvom jeg er overrasket over at der er så mange der bruger det i afstemningen.

Mine nyheder får jeg fra to forskellige RSS-samlere (hhv. Google Reader og Sharpreader). Resten af dem foretrækker jeg SELV at besøge siderne med.

Vejret får jeg på min telefon (samt Vejret.dk for en mere præcis oversigt).

Trafikinformation har jeg ikke brug for.
Gravatar #6 - holiday
28. jul. 2012 22:41
dont close it
Gravatar #7 - cyberdude
30. jul. 2012 06:27
Ja, det er min startside, siden 2005.
Og er meget ked af at de lukker det. :(...
Gravatar #8 - alloedee
30. jul. 2012 08:37
Jeg bruger det mange gange om dagen, udelukkende til nyheder fra RSS feeds. Jeg har ikke kunne finde noget alternative der virker ligeså godt. Jeg har prøvet Netvibes, som næsten er det sammen (hvis ikke bedre) på min laptop. Problemet med netvibes er bare at det lacker helt vildt på min tablet, når jeg scroller. SÅ meget at jeg faktisk ikke kan bruge den.

Jeg håber at netvibes får det fikset hurtigst muligt, da den mobile udgave af iGoogle stopper i morgen
Gravatar #9 - Magten
30. jul. 2012 08:58
#8
Hvis du udelukkende bruger det til RSS så kunne Google Reader måske være løsningen?

www.google.dk/reader/
Gravatar #10 - LarsStryhn
30. jul. 2012 09:06
iGoogle, jeg troede bestemt kun det var ældre mennesker der synes det så fint ud der benyttede den slags...

Den største fordel ved Google som søgemaskine er at den er lightweight uden så meget skrammel på siden udover småting og et søgefelt...

Luk da endelig den service, unødvendigt støj alligevel.
Gravatar #11 - alloedee
30. jul. 2012 10:07
#9

jeg har tjekket google reader, det giver ikke helt det sammen godt overview synes. Måske det bare mig der er vant til iGoogle
Gravatar #12 - Cloud02
30. jul. 2012 11:44
Athinira (5) skrev:
Nej, selvom jeg er overrasket over at der er så mange der bruger det i afstemningen.

Selection bias.

På et tech-site vil du finde en større koncentration af folk der benytter sig af niche løsnigner af sådanne typer.
Derudover vil du også have en bias i form af at folk der bruger løsning sikkert vil være mere tilbøjelige til at svare på spørgsmålet (bl.a. fordi den lukker eller fordi de er meget tilfredse med den) end folk der ikke bruger den eller kender til den.
Gravatar #13 - Lakru
30. jul. 2012 15:29
Jeg har snart brugt det i en del år og kender mange der bruger det, så forstår ikke helt hvorfor de lukker det ned. Men mon ikke de kommer med en tilsvarende løsning snart.
Gravatar #14 - Al Bundy
30. jul. 2012 19:03
Jeg har brugt iGoogle gennem en del år efterhånden, og er faktisk ellers glad for det. Men nu er jeg, netop på grund af den forestående lukning, gået i gang med at skrive min egen iGoogle-alike startside - i HTML og PHP, altså. Eat my shorts, Silicon Valley!
Gravatar #15 - Mnc
31. jul. 2012 07:47
Bruger ikke selv iGoogle, men min mor synes vist meget godt om det.
Gravatar #16 - st0rm
31. jul. 2012 13:03
Det har været min startside i mange år, og er rigtig glad for den. Jeg har også en netvibes.com startside, men deres google søgning er vildt dårlig og kan ikke ændres, samt dårlig e-mail understøttelse. Deres temaer er bedre, men med Stylish til Chrome ser /ig lige så godt ud. Blev meget trist da de annoncerede de ville lukke /ig :( Fatter det ikke, det kan umuligt kræve særlig meget af deres servere, hvis noget overhovedet!
Gravatar #17 - Slettet Bruger [3739566173]
31. jul. 2012 13:47
Måske er der nogen alternativer på den liste her.

http://webtrends.about.com/od/personalizedstartpag...

Jeg ved min far kommer til at savne det.
Gravatar #18 - JakJak
31. jul. 2012 23:04
Det har været min startside siden 2006, jeg tror nærmest den fane har været åben i al den tid
Gravatar #19 - solitary man
1. aug. 2012 12:13
LarsStryhn (10) skrev:


Luk da endelig den service, unødvendigt støj alligevel.


Jeg bliver konstant overrasket over hvor solipsistiske folk kan være.

Du er ikke den eneste person i verden og der er nogen der holder af at bruge iGoogle. Hvad i alverden skader det dig at de gør det?

Der er ingen tvang til at bruge det med du vil tvinge folk til at gøre tingene som du vil.

Jackass.
Gravatar #20 - Slettet Bruger [3678070883]
3. aug. 2012 16:48
Nej, stoppede med at bruge igoogle da de annoncerede at tjenesten stopper. Er skiftet til Netvibes i stedet. Det har flere muligheder på nogle områder, og er lidt mangelfuldt på andre.
Gravatar #21 - Goon
11. aug. 2012 05:33
protopage.com kan varmt anbefales som alternativ, hvis man retter de grimme default farver på tekst og baggrund.
Gravatar #22 - suffi
11. aug. 2012 21:45
er sku meget ked af at det lukkes. Har brugt det i mange år og har anbefalet det til endnu flere. iGoogle giver mig et overblik over nyheder (indland og udland), mails, kalender, Giver mig min chat så jeg hurtigt kan skrive eller ringe til folk, giver mig hurtigt adgang til alle googles andre services og en simpel adgang til redigering af domæne (Google Apps kunde)
Jeg er MEGET ked af at skulle finde et alternativ, mest fordi alle de services som bruger logon, der skal jeg nu enten til at logge ind hver gang på hvert site eller jeg skal til at finde ud af om jeg vil stole på f.eks. 6 forskellige apps/sider/firmaer der kan erstatte siden istedet for bare at have sagt god for ét firma.
Google, please change your mind and let us keep iGoogle. Just change the name to something less appleesque. ktnxbi
Gravatar #23 - SecretSilence
12. aug. 2012 12:35
Goon (21) skrev:
protopage.com kan varmt anbefales som alternativ, hvis man retter de grimme default farver på tekst og baggrund.

Awesome!
Jeg sad lige og tænkte på hvor pokker man kunne finde et lignende koncept! 'spanks!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login