mboost-dp1

Hvad ville du købe først, hvis alle var tilgængelig?


Gå til bund
Gravatar #51 - Hun73r
27. jul. 2012 23:54
Endnu en lorte poll som man ikke kan stemme på troede det her var en nørde side ikke en konsol hipsters side.

Hvorfor kan jeg ikke stemme PC eller ingen af dem baah den her side bliver værre og værre.
Gravatar #52 - XorpiZ
28. jul. 2012 00:13
Du har det sgu hårdt.
Gravatar #53 - Brugernavn
28. jul. 2012 09:58
Kan bedst lide XBox controlleren, men har en PS3 pga blueray. Næste gang bliver det nok en XBox.
Gravatar #54 - markjensen
28. jul. 2012 11:08
Hvordan kan konsol være hipster når det er konsolgaming der er mainstream?
Gravatar #55 - Medallish
30. jul. 2012 11:44
Hun73r (51) skrev:
Endnu en lorte poll som man ikke kan stemme på troede det her var en nørde side ikke en konsol hipsters side.

Hvorfor kan jeg ikke stemme PC eller ingen af dem baah den her side bliver værre og værre.

Ved ikke hvad der er værst, Terracide, eller folk der prøver at være som ham.

En ting, nu valgte jeg WiiU bare fordi den imo er mere interessant atm. MEN Det bliver ingen af dem hvis de kræver man konstant er online, regner med at jeg kan bruge en konsol som jeg har lyst til når jeg først har købt den, uden at den er bricked uden internet.

Men jeg syns den mere Xbox lignende controller til WiiU ser behagelig ud, og selve konsollen skulle være et godt skridt op af fra Xbox 360.

Mere sandsynligt dog er at jeg nok ender med en Xbox 720 først, ud fra rygterne kan den ende med at være et bæst, og medmindre de ændrer controlleren totalt, regner jeg med at den blive mindst ligeså behagelig for mig som den 360'erens.

Jeg er dog træt af at de har fjernet Inside Xbox som var en af de ting der gjorde at Xbox bruger oplevelsen var en del mere organisk end PSN's, og du blev faktisk informeret om nye kommende spil og DLC's

PS4.. Ok jeg er begyndt at respektere min PS3 meget mere, som lyder lidt underligt, men der er ingen tvivl om at den fungere bedre med mit fjernsyn over HDMI(Husker ikke funktionens navn atm, men det gør at mit TV's fjernbetjening fungere i menuen på PS3'eren), du har indstillinger overalt, controllerne virker med Bluetooth og er nemme at bruge på PC'en hvis du vil.

Med det sagt, det er stadig ikke en behagelig oplevelse at gå igennem deres butik, du har generelt bedre oversigt i XBL. controlleren er simpelthen ikke særligt behageligt lavet, det er ikke fordi jeg har kæmpe hænder, ofte er der tale om et råddent button layout som ikke altid kan ændres.

konsoller tjener et godt formål, jeg tror dog MS og Sony er ved at dumme sig ved at gi dem flere funktioner, konsoller skal handle om gaming, at se film og f.eks youtube videoer på dem er fint, men når du begynder med browsere og "Apps" så begynder de at konkurrere med PC'er, som imo er en kamp du ikke kan vinde med konsoller. især ikke hvis du ligesom MS kræver betaling for at de her funktioner skal virke.

Ironisk nok selvom jeg har en PS3 og en Xbox, og generelt støtter ideen med konsoller, så er jeg faktisk ved at bygge en HTPC der fint kan game @ 720p-1080p, så det kan være meget sandsynligt at jeg skipper den næste generation hvis fremtidens spil køre fint på min HTPC.
Gravatar #56 - TezlaByte
31. jul. 2012 07:16
kblood (47) skrev:

Og classic controlleren som kan kobles på Wiimoten er da også godt designet, men også kun fordi den er stort set identisk med Playstation controlleren i dens layout.

Identisk med PS controller, what?
Den er da identisk med SNES controlleren.
De to joypads er jeg heller ikke glad for, men det gør ikke, at den ligner en PS controller.

Sgu ikke det poppede GayStation.

Ja, jeg viser gerne åbenlyst at jeg bander GayStation langt væk.
Og nej, jeg har heller ikke Xbox.

Erkender mig selv som Nintendo fanboi, selvom den sidste jeg har/havde, er en SNES. Og fik ikk' rigtig spillet N64 eller GC, dog har jeg en GC liggende.

NES og SNES, det var gameplay, og ikke til grafikhungrende popdrenge, BUM!

Flame all u want!
Gravatar #57 - Slettet Bruger [3335259477]
31. jul. 2012 07:49
Flamebaitede dig udelukkende fordi du insinuere at de andre konsoller er til for at tilfredsstille folk med høje krav til den grafiske side af spil.
Gravatar #58 - TezlaByte
31. jul. 2012 08:01
De andre konsoller? Det var bredt... Mener du alle andre, eller kun dem i poll'en?

Men anyways, så er det jo også ligemeget.
Det er nu egentlig kun PS jeg langede ud efter.
Gravatar #59 - Slettet Bruger [3335259477]
31. jul. 2012 08:13
Du siger alt ud over NES og SNES er til grafikhungrende popdrenge...
Gravatar #60 - TezlaByte
31. jul. 2012 08:17
SlettetBruger (59) skrev:
Du siger alt ud over NES og SNES er til grafikhungrende popdrenge...

Nu har jeg kigget mit indlæg igennem, og kan altså ikke finde den passage der.

Jeg vil gerne bede dig om, at du ikke fejlciterer mig, ej heller lyver om hvad jeg har skrevet.

Jeg skrev: "NES og SNES, det var gameplay, og ikke til grafikhungrende popdrenge, BUM!"
Jeg ved ikke lige hvor du har det der "alt ud over" fra.

Jeg ser gerne en undskyldning.
Gravatar #61 - Slettet Bruger [3335259477]
31. jul. 2012 08:32
kodeordet er

SlettetBruger (57) skrev:
insinuere


Gravatar #62 - TezlaByte
31. jul. 2012 08:39
SlettetBruger (61) skrev:
kodeordet er

Det er egentlig dig der insinuerer, for at bruge det flotte ord.
Du konkluderer noget ud fra din opfattelse af min skrevne tekst.

Men stadigvæk, så skriver du, at jeg skrev det der "...alt ud over..."

Så kan du insinuere at jeg insinuerer alt det du vil...
Gravatar #63 - PraetorianGuard
31. jul. 2012 19:39
Synes personligt muligheden "Ingen af dem", eller "Jeg holder mig til PC" burde være med også
Gravatar #64 - -xero--
31. jul. 2012 21:03
Ps til jeg dør!
Gravatar #65 - kblood
31. jul. 2012 21:31
Jeg anskaffer mig nok en WiiU da den helt klart lyder spændende, og så for hele familien. Har allerede meget sjov ud af min Wii, efter den er blevet hacket og der er sat en harddisk til den. Så kan selv mine forældre bruge den uden de store problemer.

Men de spiller så alligevel kun et spil. Wii Golf :P Bowling plejede det at være. De går engang imellem helt i selvsving over meget simple spil. God familie hygge lige der :)
Gravatar #66 - Erroneus
1. aug. 2012 16:39
PlayStation 4 uden tvivl. Sony har bevist at de faktisk gider de mere seriøse gamere og har igennem de sidste par år leveret nogle flotte unikke spil, hvor Microsoft desværre har lagt deres fokus for meget over på Kinect, fordi de har udfyldt et hul som Wii efterlod.

Hvilken controller man kan lide bedst og hvilken UI man kan lide bedst er meget subjektivt, begge konsoller har fordele og ulemper.

En af de kæmpe fordele ved Playstation er deres PSN+ service som tilføjer lidt ekstra funktioner (online-storage - automatisk upload af savegames osv.) og så ca. 45 gratis spil per år og her snakker vi altså fulde spil, som man kan bruge så lang tid man er PSN+ kunde, for en pris af ca. 350 kr om året...

Og så er det da rart at PS3 spil er regionfri (99,999% af dem), så man kan bruge spil fra hele verden.

Ud over det, så er det også en fornøjelse at man som PS3 ejer kan smide en større harddisk i, ja i dag helt op til 1TB og ikke skal give kassen for speciel udstyr. Igen med controlleren, det er rart at der bliver brugt mini-USB til at lade op med og der er indbygget batteri. Jeg håber at Sony beholder samme koncept til PS4, fordi det betyder meget.

Nå det så er sagt, så er Sony mærkelig med nogle ting, f.eks. er der ikke 802.11n support i PS3 stadigvæk og modellerne lanceres kun med 2 USB porte (ingen på bagsiden), samt PS Move aldrig rigtig har slået igennem.
Gravatar #67 - kblood
3. aug. 2012 05:10
Jeg har endelig bestilt en SGS3. Jeg skulle få den her til December. Det bliver godt nok nizzle.

Men min SGS2 er nu ellers også stadigt skøn.

Den mængde features de 2 telefoner har er jo enormt.
Gravatar #68 - lost-viking
3. aug. 2012 09:34
Nu så jeg lige nogle billeder fra Fifa 13 på Wii U.. hvor Fifa 13 vil vær een Launch Title.. og altså det ser fandme smart ud.. Se lige de her billeder fra Fifas facebook side:

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...


Det giver et virkelig godt indblik i hvad Wii U og Wii U Controlleren kan.. Jeg syntes sku det er smart..
Gravatar #69 - nyx
6. aug. 2012 23:51
Kunne ikke finde på at købe en konsol overhovedet. Får jeg en, så smider jeg den ikke ud, det er ikke sådan forstået, men jeg ville aldrig give mine surt-tjente penge for en konsol som det ser ud i dag.
Gravatar #70 - joeyjoejoejoe
7. aug. 2012 01:04
#69 er det ikke lige meget hvordan den ser ud, hvis der bare var nogle spil man gad at spil på en konsol
Gravatar #71 - markjensen
7. aug. 2012 15:55
Han mener vel "som situationen ser ud i dag" eller lignende
Gravatar #72 - alloedee
11. aug. 2012 09:45
Wii U, helt klart. Jeg har en masse udstyr til wiien som også virker til Wii U. Wiimotes og balanceboard og alt muligt

Også er det altid spændende at se hvad Nintendo kommer op med. Og mario skal jo altid spilles
Gravatar #73 - PoulErik
11. aug. 2012 10:44
OUYA
Gravatar #74 - myoshi
12. aug. 2012 20:12
Wii U!
Gravatar #75 - jokerejoker
16. aug. 2012 14:15
Jeg ville købe en OUYA
Gravatar #76 - kblood
17. aug. 2012 08:29
jokerejoker (75) skrev:
Jeg ville købe en OUYA


Den er jo så også tilgængelig, og jeg har så også købt den :)

Håber bare jeg kan få lov til at betale både for ekstra kontroller og transport til DK.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login