mboost-dp1

Hvilken ringetone har du på din mobil?


Gå til bund
Gravatar #51 - Scorpion
22. okt. 2011 12:35
#48 Det ved jeg godt, skrev jo netop at jeg havde ændret min ringetone. Det var noget af det første jeg gjorde da jeg fik iPhone. :p Udover SMS tonen som først kan ændres nu med iOS5.
Gravatar #52 - Alrekr
22. okt. 2011 12:45
Bubbi (48) skrev:
Og med iOS 5 kan du både lave om på ringetoner samt sms toner uden problemer.


Det er sgu lidt sjovt. Det kunne jeg med min w810i (præ iPhone-telefon) og alle telefoner jeg har haft siden. At Apple først finder ud af hvordan man kan gøre det nu... 10hif9s :)
Gravatar #53 - BluepaiN
22. okt. 2011 13:49
Bruger som regel nogle filmcitater. Lige pt. er det fra 300. "Spartans, what is your profession? ARHU! ARHU!"

Ellers så er alt med Duke Nukem en sikker vinder.
Gravatar #54 - Snoop
22. okt. 2011 20:13
Selv Nokia 3310 kunne skifte ringetone og smstone. Så intet nyt under solen der. Apple opfinder bare den dybe tallerken igen

Dette får mig til at tænke på dette billede

Bruger desuden default ringtone på min
Gravatar #55 - Scorpion
22. okt. 2011 21:36
Alrekr (52) skrev:
Det er sgu lidt sjovt. Det kunne jeg med min w810i (præ iPhone-telefon) og alle telefoner jeg har haft siden. At Apple først finder ud af hvordan man kan gøre det nu... 10hif9s :)


Nu har de jo så godtnok altid vidst hvordan man gør det (selvfølgelig??), det handler bare om mere reklame for Apple, hver gang en iPhone ringer eller modtager en SMS. Håber ikke at du tror at de er SÅ dumme at de ikke ved hvordan man tilføjer custom-toner... :p
Gravatar #56 - TheEnd
22. okt. 2011 22:45
kun lydløs
Gravatar #57 - Athinira
23. okt. 2011 05:02
twfh (45) skrev:
#44: Måske fordi #9 alt for mange gange har måttet lægge øre til en eller anden klaphat, der lige skal høre sin ringetone færdig, før han/hun tager telefonen. Hver gang. Men han/hun gør det jo kun for at glæde de andre passagerer...


Hvis man ikke kan tåle støj er min generelle holdning at man bør:
- holde sig indendørs eller isolere sig selv
- anskaffe sig et par hørepropper
- høre musik

Det burde ikke være nogen nyhed at bevæger man sig uden for husets fire vægge er der altså en chance for at man hører ting og sager der ikke altid behager en lige meget.
Gravatar #58 - Sp00k
23. okt. 2011 10:53
Hornung & frederix feat. D-ON - har du nogensinde set mig danse. B-)
Gravatar #59 - Jakob Jakobsen
23. okt. 2011 11:01
Athinira (57) skrev:
Hvis man ikke kan tåle støj er min generelle holdning at man bør:
- holde sig indendørs eller isolere sig selv
- anskaffe sig et par hørepropper
- høre musik


Det var da en lidt ekstrem holdning.

Man skal absolut ikke finde sig i hvad som helst.
Og man skal da ikke "isolere sig selv" fordi der er andre idioter der ikke kan finde ud af at opføre sig nogenlunde civiliseret.

Det generer mig ikke at kommentere de idioter de skal sidde og høre musik på deres mobiltelefoner, eller bare larmer generelt.
Gravatar #60 - Magten
23. okt. 2011 11:54


Hvorfor minder det dig om hvorfor du hader at kører så meget med tog?

PT er min telefon sat sådan her op:
Ringetone
SMS
Email
IMs

Og så kan folk hate på mig alt det de vil angåede at mine toner larmer :P
Fordi jeg hader at folk skal have alt muligt larm på deres telefoner. Det rager ikke os andre hvad i kan lide af musik, specielt ikke når man i en bus er tvangsindlagt til at høre på det og ikke bare kan gå et andet sted hen.



Athinira (57) skrev:
Hvis man ikke kan tåle støj er min generelle holdning at man bør:
- holde sig indendørs eller isolere sig selv
- anskaffe sig et par hørepropper
- høre musik

Det burde ikke være nogen nyhed at bevæger man sig uden for husets fire vægge er der altså en chance for at man hører ting og sager der ikke altid behager en lige meget.
Hvis man ikke kan tåle kritik er min generelle holdning at man bør hoppe ud fra en bro.

Hvorfor mener du jeg skal tvinges til at høre på dit teenagetechnolort bare fordi jeg har bevæget mig udenfor? Og tag ikke fejl, jeg hører skam selv den genre, men når den kommer ud af en lille skod højtaler i en telefon og jeg ikke kan undgå at høre den så bliver det altså et problem.

Jeg elsker vores uskrevne regel på arbejdet: Ingen lyd på telefonen, vi sidder i et storrumskontor så der skal tages hensyn til de andre.
Gravatar #61 - Alrekr
23. okt. 2011 11:56
Jeg synes det er pinligt når min telefon ringer - det er ikke kun mit fokus der pludselig er på telefonen, men alle der står omkring mig. En custom ringetone, f.eks. en sang, ville bare øge det fokus..
Gravatar #62 - ztyle
4. nov. 2011 10:24
Starten af "The little Things" af Danny Elfman (Wanted)
Gravatar #63 - Jakob Jakobsen
4. nov. 2011 11:18
[url= er lige røget på som et par af mine kammeraters personlige tone.
Gravatar #64 - Linda1701
2. jul. 2018 10:16
[Indlæg er markeret som spam]
Gravatar #65 - spand-online
2. jul. 2018 16:10
#60
Jeg tænker også det har meget at sige hvilket miljø man befinder sig i. Mine ringetoner er generelt valgt valgt til at larme så meget som muligt fordi jeg ofte bruger støjende værktøj og har høreværn på men jeg skal samtidig være nogenlunde tilgængelig. Omvendt står den ene telefon næsten altid på lydløs når jeg har fri mens den anden er slukket
Gravatar #66 - Qw_freak
6. jul. 2018 09:45
#65

7 år senere.... LoL :)
Gravatar #67 - CBM
6. jul. 2018 10:40
Qw_freak (66) skrev:
#65

7 år senere.... LoL :)

Bedre sent end aldrig :)

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login