mboost-dp1

Hvilken streaming-tjeneste vil du benytte:


Gå til bund
Gravatar #1 - idiotiskelogin
19. dec. 2012 09:29
Netflix(us)
Måske YouBio hvis de evt. kan få funktioner med som f.eks. at man kan se udsendelser en måned tilbage(de har sådan noget på nogle af kanalerne, ikke?).
Savner lidt en måde hvor jeg kan få f.eks. dr.dk/tv på TVet på en nem måde. Brugte RSS og Mediafly på min WD TV Live indtil Mediafly lukkede. Kunne godt bruge en boks der kan spille Netflix og RSS feeds etc.
Gravatar #2 - MadMartigan
19. dec. 2012 09:30
Kommer man til kan se Games of Thorens på HBO Nordic?

For så bliver det den :-)
Gravatar #3 - Morphin
19. dec. 2012 09:51
#2 De reklamerer i hvert fald med Game of Thrones på deres hjemmeside, så hvis den ikke kommer (hvilket jeg har svært ved at forestille mig, at den ikke gør) er der i hvert fald rigtigt mange der bliver monstergale.

Jeg stemte selv HBO, men jeg er dog noget træt af, at bindingsperioden er 6 måneder, og at man ikke kan få sin gratis første måned uden at binde sig - sådan forstod jeg det i hvert fald. Så hvis man vil tjekke deres udbud, her tænker jeg især i film, er man altså nødt til at binde sig i 6 måneder - lidt overkill, vil jeg mene.
Gravatar #4 - Magten
19. dec. 2012 09:56
madmartigan1978 (2) skrev:
Kommer man til kan se Games of Thorens på HBO Nordic?

For så bliver det den :-)
Den er der ja :)

Morphin (3) skrev:
Så hvis man vil tjekke deres udbud, her tænker jeg især i film, er man altså nødt til at binde sig i 6 måneder - lidt overkill, vil jeg mene.
Filmudvalget er til grin.. Håber det blive bedre når de åbner helt..
Gravatar #5 - Thalion
19. dec. 2012 10:21
Flere

Lige nu bruger jeg unblock-US.com sammen med netflix med dansk abonnement. Det gør det dejligt nemt at få adgang til de forskellige landes udvalg, jeg har især brugt US og UK.

HBO Nordic kan tænkes at jeg hopper på, men jeg er ikke vild med de 6 måneders binding.
Gravatar #6 - Mulpacha
19. dec. 2012 11:17
Hvis nogen finder en streaming tjeneste der kan måle sig med The Pirate Bay på indhold så sig endeligt til.

Så længe betalingstjenester giver dårligere service end dem der gør det gratis fortjener de ikke mine penge.
Gravatar #7 - m910q
19. dec. 2012 11:47
Er der god kvalitet på nogen af dem?

Nu har jeg kun prøvet Netflix, og der er jeg godt nok ikke imponeret.
Gravatar #8 - HenrikH
19. dec. 2012 11:48
Har måtte vælge ingen - men hvis der er nogen herinde der kan anbefale en god tjeneste, med godt med indhold, som har et XBMC plugin og virker på Linux er jeg da interesseret i at høre om det?
Gravatar #9 - Thalion
19. dec. 2012 11:53
m910q (7) skrev:
Er der god kvalitet på nogen af dem?

Nu har jeg kun prøvet Netflix, og der er jeg godt nok ikke imponeret.


Hmm, når jeg har set indhold fra netflix får jeg enten altid High-SD kvalitet eller hvis indholdet er i HD, high eller xhigh-HD. Så det har virket rigtigt godt for mig.
Gravatar #10 - idiotiskelogin
19. dec. 2012 11:58
m910q (7) skrev:
Er der god kvalitet på nogen af dem?

Nu har jeg kun prøvet Netflix, og der er jeg godt nok ikke imponeret.

Har også altid fint billede på mit 46" Samsung med netflix. Det er bedre i HD end mit YouSee kabel tv var i HD.

Tror sku aldrig jeg vender tilbage til kabel TV, nu har jeg klaret mig et par måneder uden. At slippe for at kaste penge efter kanaler der bare viser reklamer og reality TV er vidunderligt. ;)

Der bliver lige penge til en _ekstra_ vinterferie hvert år til varmere himmelstrøg for de penge. :D
Gravatar #11 - m910q
19. dec. 2012 12:02
Deres HD billedkvalitet er okay, men stadig ikke på højde med hvad man normalt ripper.
Og lyden kan ikke fåes i DD eller DTS som jeg kan smide over til min receiver?
Gravatar #12 - Thalion
19. dec. 2012 12:03
m910q (11) skrev:
Deres HD billedkvalitet er okay, men stadig ikke på højde med hvad man normalt ripper.
Og lyden kan ikke fåes i DD eller DTS som jeg kan smide over til min receiver?


Jo, de fleste film har DD, og mener også jeg har set et par serier med det.
Gravatar #13 - idiotiskelogin
19. dec. 2012 12:04
m910q (11) skrev:
Deres HD billedkvalitet er okay, men stadig ikke på højde med hvad man normalt ripper.
Og lyden kan ikke fåes i DD eller DTS som jeg kan smide over til min receiver?

Jeg har fint DD ud af min WDTV live (via HDMI) fra Netflix, selv på nyere TV serier?
Gravatar #14 - m910q
19. dec. 2012 12:07
#12, #13
Jeg har også læst at de har DD, men ikke via deres browserplugin, eller Win8 app for den sags skyld.
Gravatar #15 - Slettet Bruger [847787336]
19. dec. 2012 12:08
Lovefilms streaming...
og rips af lovefilm BD's som jeg streamer til mine enheder med Plex.
Gravatar #16 - vooze
19. dec. 2012 12:28
ontopic: Netflix (US) og HBO.

Lige pt. har jeg dog kun min boxee box + NAS så HBO må lige vente til jeg får fixet et android mediecener.

Offtopic:

idiotiskelogin (10) skrev:


Tror sku aldrig jeg vender tilbage til kabel TV, nu har jeg klaret mig et par måneder uden. At slippe for at kaste penge efter kanaler der bare viser reklamer og reality TV er vidunderligt. ;)

Der bliver lige penge til en _ekstra_ vinterferie hvert år til varmere himmelstrøg for de penge. :D


Velkommen til 2010 for mit vedkommende ;) ej, men det er sku dejligt at de skide kabelTV kanaler begynder at få noget konkurrence, så det ikke bare bare leve af at vise "hvad vi tror i vil se"

Jeg har hele tiden haft den holdning at når der kom noget som kunne bare lidt måle sig med at være pirat, så ville jeg smide pengene med det samme, og det løfte ønsker jeg at holde.. Derfor både HBO og netflix., de film som jeg så ikke kan finde derinde må jeg jo skaffe mig på andet vej. For min skyld må de gerne hæve prisen til 500kr, hvis det betyder mere indhold =)
Gravatar #17 - idiotiskelogin
19. dec. 2012 13:41
#16 Har heller ikke noget problem med at skulle betale for Netflix. Det er en udmærket service til prisen. Vil også gerne betale for en streaming service mere hvis det skulle være der er en anden der kan dække det jeg mangler på netflix.

Der er stadig langt op til prisen for en fuldpakke kabeltv. Og så er der noget rigtigt dejligt ved at jeg kan bestemme at jeg IKKE vil sende så meget som en krone til Viasat, etc.
Gravatar #18 - Diskill
19. dec. 2012 16:03
Jeg kunne godt tænke mig at se en grundig sammenligning på de forskellige services. Udbud (film/serier), brugervenlighed, hastighed, pris osv.

Det jeg kan læse mig til på forums og facebook er at nogle har fordele i forhold til andre, men de giver ikke et billede af hvor stor forskellen egentlig er.
Gravatar #19 - Bubbi
19. dec. 2012 16:13
HBO's udvalg er jo helt til grin.
Fik invitationen, og oprettede mig lige for at se hvad de har.
Shit det var skuffende.
Og så er det også max 1 enhed ad gangen på HBO.

Så tror bare jeg nøjes med Netflix.
Der må man have 2 enheder aktive ad gangen.
Skifter så lidt mellem den danske og den amerikanske alt efter hvad jeg skal se.
Så kan damen se Netflix på det ene TV, og så kan jeg se hvad jeg vil på det andet.

Gravatar #20 - Magten
19. dec. 2012 21:00
Morphin (3) skrev:
Jeg stemte selv HBO, men jeg er dog noget træt af, at bindingsperioden er 6 måneder, og at man ikke kan få sin gratis første måned uden at binde sig - sådan forstod jeg det i hvert fald. Så hvis man vil tjekke deres udbud, her tænker jeg især i film, er man altså nødt til at binde sig i 6 måneder - lidt overkill, vil jeg mene.
De har lige sendt følgende i en mail:

Nogle af jer har givet udtryk for utilfredshed over ikke at kunne prøve vores tjeneste uden samtidig at binde sig. Vi har lyttet til jer. Derfor tilbyder vi jer nu mulighed for opsige jeres abonnement inden d. 31. Januar 2013 uden at betale eller at binde jer yderligere.
Gravatar #21 - Adagio
20. dec. 2012 06:52
Jeg bruger Viaplay, selvom det heller ikke er noget at råbe hurra for, men det fulgte gratis med mit tv abon.
Gravatar #22 - Babushka
20. dec. 2012 09:14
Har hørt en del dårligt om Netflix,

Hvad er det som gør det godt, siden at så mange stemmer på det? Må hellere prøve det af..
Gravatar #23 - Montago.NET
20. dec. 2012 09:15
jeg venter lige og ser hvilken af tjenesterne som kommer til at tilbyde mest...

lige nu er NetFlix for tyndt med udbudet og HBO skulle ikke have for meget heller...

YouBio == TDC og hvem gider TDC ?
Gravatar #24 - burgurne
20. dec. 2012 15:01
Så længe en "alternativ" blurayfilm er i bedre kvalitet og med Master-DTS lyd, og streamning IKKE er det, så forbliver jeg nok på DR, DR2 og Torrent 1,2,3.

Findes der en streamings tjeneste der kører i fullHD med god lyd på film?
Gravatar #25 - Laziter
20. dec. 2012 15:22
#24 - Netflix.. Men kun på PS3. Det er den eneste konsol der får 5.1 lyd på en del af deres udvalg. Faktisk synes jeg også at billede-kvaliteten er noget bedre på PS3 end den er på PC.
Igen synes jeg også at selvsamme er bedre i IE end den er i f.eks. FF eller Chrome. Måske er det bare mig, men jeg får altså en langt bedre visuel oplevelse på Netflix i IE end i nogen anden browser.
Gravatar #26 - Weird_J
20. dec. 2012 15:47
Syntes ikke netflix lyden, er speciel god i 5.1.
Gravatar #27 - Mirk
20. dec. 2012 16:09
Stemte netflix, men aldrig prøvet, eller set det. pga dårlig internet forbindelse.

Det er bare altid det man har hørt, at folk går gennem ild og vand for at kunne få, via alle mulige smut huller, fra USA.
Der er måske forskel på den danske og amerikanske?.
Gravatar #28 - Laziter
20. dec. 2012 16:34
#27 - Det kan jeg så godt sige at der er. Meget endda.
Farverne på den danske Netflix kan til tider godt virke udvaskede og bitraten virker til at være ret flukterende (har ikke målt), men for det meste er den ok uden at være god.
US Netflix er noget mere stabil på det punkt, billedet er ikke nær så vanskeligt at se på. Det er ikke BD kvalitet, men selv i HD er det flot nok til at jeg ikke klager.
Gravatar #29 - Adagio
21. dec. 2012 06:16
Har lige set HBO's udvalg af film og tv-serier og tænkte at det må være en joke. De har jo næsten ingenting. Det tager kun lige et par minutter at gå hele deres samling af film og serier igennem. De eneste interessante film de havde, har jeg selv på DVD

Det første jeg lagde mærke til da jeg loggede ind var at der manglede en søge funktion, men efter at have browset igennem alle deres film/serier kan jeg godt se at der ikke er nogen grund til at have en søgefunktion
Gravatar #30 - TuxDK
21. dec. 2012 09:18
#22

Nu pisser du af med din reklame alle steder.
Hvor er "report user" knappen når man skal bruge den?

#topic
Ind til de finder en fælles streaming platform, i stedet for alle de forskellige browser plugins, apps osv, så gider jeg ikke have nogen af dem.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login