mboost-dp1

Hvor ofte benytter du videotelefoni via mobilen?


Gå til bund
Gravatar #1 - Nightcover
24. maj 2014 08:29
Aldrig aldrig og mere aldrig :)
Gravatar #2 - BurningShadow
24. maj 2014 08:52
Aldrig. Er videotelefoni ikke bare sådan noget man drømte om 60'erne og 70'erne, men som viste sig at være skide ligegyldigt, da det endelig blev virkelighed?
Gravatar #3 - zymes
24. maj 2014 09:10
Tror jeg prøvede det 2-3 gange lige dengang "3" kom til Danmark, men ellers har jeg aldrig brugt det.
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. maj 2014 09:27
Ugentligt. Dog ikke altid mobilen, mest iPad faktisk ... Efter svigerfamilien fik en iPad (Tak Hånter >_<) ringer de næsten altid med FaceTime
Gravatar #5 - Slettet Bruger [1014999427]
24. maj 2014 10:05
Går Skype, FaceTime, Hangouts og ligende ind under "videotelefoni"? Hvis ja, så bruger jeg det da et par gange om måneden. Hvis nej, så tror jeg ikke min telefon understøtter det.
Gravatar #6 - gramps
24. maj 2014 10:17
Samme som #5.

Jeg har stemt "Månedligt" under forudsætning at Skype og Hangouts er videotelefoni.
Gravatar #7 - amplificator
24. maj 2014 15:02
Jeg bruger det aldrig.
Men diverse grene af familien bruger det i form af Skype ganske ofte. Så kan børnene sig hej til hinanden og alt sådan noget socialt pjat, og for dem er det en helt normal ting nu at bruge video chat/telefoni.
Gravatar #8 - Bubbi
25. maj 2014 08:53
#2
På igen måde.

Her bruger vi det næsten dagligt.
Mere dagligt end ugentligt i hvert fald.
Facetime'er tit med kæresten hvis hun og knægten fx er på weekend hos svigerforældrene og jeg ikke lige er med.
Så Facetimer'er vi da lige når der skal siges go'nat til knægten.

Ellers bliver det brugt hvis jeg fx står snot-forvirret inde midt i Føtex' jungle og prøver at finde netop den varer hun vil have.
Det kan også bare være helt alm. sludder snak hvor i bruger Facetime i stedet.
Derudover bliver det brugt når jeg skal snakke med min søster der bor langt væk.
Og damen bruger det også når hun snakket med familien i Argentina.

Jeg synes bestemt ikke det bare er en unødvendig gimmick som dengang 3 lancerede det.
Det er blevet en hel normal hverdag at bruge, og er i hvert fald noget vi vil fortsætte med at bruge.
Synes det er meget mere personligt at kunne snakke med en man ser.
Gravatar #9 - Magten
25. maj 2014 10:59
Aldrig... Jeg synes det er mærkeligt..
Gravatar #10 - CBM
26. maj 2014 08:41
Jeg har brugt det nogle få gange for at prøve det, indtil jeg fik en regning.. så blev det til skype fremover.

EDIT: Firkantet set må video telefoni være defineret som den video telefoni tjeneste som ens teleudbyder tilbyder direkte, dermed er skype udelukket af den definition.
Gravatar #11 - Chucara
26. maj 2014 10:04
Jeg skyper (med video) når jeg er på forretningsrejse fra min tablet. Men aldrig på min mobil.
Gravatar #12 - Nagelfar^^
26. maj 2014 14:45
"aldrig". har aldrig prøvet at foretage et videokald andet en 1x via Skype
Gravatar #13 - ZM4573R
27. maj 2014 08:15
En sjælden gang i mellem. Datteren er meget glad for at se sine bedsteforældre via facetime eller skype med mig når jeg er ude at rejse med arbejdet.
Men ellers ikke.
Kender dog flere firma'er som bruger det meget fordi det giver en tættere kontakt med kunderne eller kollegaerne på satellit kontorene.
Gravatar #14 - Nielson
27. maj 2014 08:25
Så godt som aldrig. Har dog brugt det nogle få gange hvis folk skal vise mig et eller andet fysisk ude ved en computer der er noget galt med eller andet, hvor det har været ganske fantastisk. Men som Magten skriver, synes jeg også det er lidt mærkeligt.
Gravatar #15 - amplificator
5. jun. 2014 10:55
Magten (9) skrev:
Aldrig... Jeg synes det er mærkeligt..


Step 1: Tag bukser på..
Gravatar #16 - Zombie Steve Jobs
5. jun. 2014 10:58
Aldrig, med mindre skype og andet tæller. Så ofte.
Gravatar #17 - Mariel0sa
5. maj 2017 08:39
[Indlæg er markeret som spam]
Gravatar #18 - CBM
5. maj 2017 09:05
#17: looks legit :p
Gravatar #19 - brostenen
5. maj 2017 11:33
Jeg har kun brugt det over skype for mange år siden. Men det var ikke på mobil.
Gravatar #20 - Adagio
6. jun. 2017 12:56
Videotelefoni med mobilen forstår jeg i denne sammenhæng som de fleste herinde, hvor Skype osv. ikke tæller med. Der har jeg aldrig brugt det og tvivler på at jeg kommer til det. Jeg har aldrig undersøgt priserne, da det ikke er noget jeg har haft brug, men har altid hørt at det var dyrt. Og hvorfor betale dyre dommer for noget, som de fleste kan gratis via diverse apps. Not that I care, min arbejdsgiver betaler regningen :)

Men inkluderer man Skype, WhatsApp, Facebook, osv, så bruger jeg den da et par gange i måneden via mobilen
Gravatar #21 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. jun. 2017 04:37
#20

Gammel tråd, nå pyt.
Hvad så med FaceTime, går det under Skype osv? Jeg brugte det lidt lige da det kom frem - altså "rigtig" videotelefoni - men det var mest bare en gimmick. FaceTime bliver dog brugt ca en gang om ugen hjemme ved os.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login