mboost-dp1

Hvor tit køber du ny mobiltelefon?


Gå til bund
Gravatar #51 - moulder666
2. feb. 2012 07:55
Magten (38) skrev:
Det tog jo også kun et par uger at slide sådan en op.

Havde 3 af dem, den der holdte længst havde jeg i 17 dage. Efter det lovede jeg mig selv aldrig at købe Nokia.. Men det kan jeg nok ikke holde næste gang jeg skal have ny telefon :D


Are you frigging kidding me? Hvordan kunne du slide den op - seriøst?

Det er den telefon jeg har haft, der har fået flest tæsk og den overlevede stadig 3 år...hvor jeg konsekvent brugt den som øloplukker. (da jeg gik på uni...den blev brugt TIT :-) Den er blevet tabt på flisegulv, kastet på cement (jeg skulle bevise, at den kunne holde til det - dumt, jeg ved det...) og tabt i et toilet (dumt - meget dumt) og der gik stadig 3 år inden et par af tasterne begyndte at strejke!
Gravatar #52 - lordsasa1
2. feb. 2012 12:26
Jeg har stadig den første Iphone 1 g som udkom for hvad ved jeg snart 6 år siden. Den holder max :)
Gravatar #53 - gentox
2. feb. 2012 13:10
Det sidste halvandet år blev det til 4 telefoner, men før det, har det været en gang hvert andet, eller tredje år.

Sjovt nok køber jeg oftere telefon, efter jeg købte min første smartphone.
Gravatar #54 - Zombie Steve Jobs
2. feb. 2012 13:11
#52 Det er også den pæneste, synes jeg.
Gravatar #55 - zymes
2. feb. 2012 18:02
Så vidt jeg lige kan regne sammen (dem jeg kan huske efter et kig på gsmarena...) har jeg haft omkring 25 telefoner siden '97. I starten gik der længe imellem, men de sidste ~5 år har jeg nok haft de ti af dem. Dog kun to indenfor de sidste to år.. Er kommet på elevløn ):
Endte med at stemme i gennemsnit en gang om året, da det er hva der passer lige nu.
Gravatar #56 - fennec
3. feb. 2012 09:16
Har kun købt en mobil i mit liv og det var en SE 810i i 2006. Og den bruger jeg stadig.

De sidste par måneder har jeg overvejet om jeg skulle have en smartphone, men indtil videre er jeg stadig på et nej. Og det af 2 grunde.

1. Smartphones holder ikke til en skid. Jeg cykler på arbejde hver dag, og har mobilen i lommen. Nogen gange er den gennemblødt i sved (ret klamt faktisk). Og det holder en smartphone ikke til.
2. En smartphone holder strøm af lort. Min 810i bliver opladet ca. hver anden uge. Alle mine venner med smartphones lader deres hver dag. Fuck mig om jeg vil det...

Der er dog kommet et par "håndværker" smartphones, som kan klare punkt 1. Og hvis man begrænser apps og WiFi, så kan mobilen holde nogle dage. Men jeg vil helst op på en uge.

Nogen der kender til en smartphone, der kan klare min situation?
Gravatar #57 - Mnc
3. feb. 2012 13:41
#strøm

Det er vel ikke et større problem end at man smider mobilen i opladeren når man går i seng?
Gravatar #58 - Clauzii
3. feb. 2012 14:42
#57
Men hvis man skal være væk i en weekend er man nødt til at slæve en oplader med. Møgtræls.
Gravatar #59 - Mnc
3. feb. 2012 15:07
Ja, det må være opladeren der gør at kufferten er for tung til at komme med på flyet, eller gør at kufferten bliver for stor til at være i bagagerummet.

Fjer -> hønsegård.
Gravatar #60 - Clauzii
3. feb. 2012 18:40
Ikke så meget vægten, mere ledningsirritation ;)
Gravatar #61 - Hack4Crack
6. feb. 2012 09:57
Hvergang Nokia kommer med en ny windows phone
Gravatar #62 - mee
7. feb. 2012 09:15
Bubbi (1) skrev:
Må vel være ærlig at sige, hver gang der kommer en ny iPhone.
Sådan har jeg gjort helt tilbage fra iPhone 3G.
Dog nåede jeg aldrig at prøve den første iPhone. ;)
Men 4S'en bliver højst sandsynligt også skiftet ud med 5'eren.


Af en eller anden grund får den kommentar mig til at tænke klassisk Apple bruger.
Denne dims er verdens bedste, indtil Apple laver en ny version.
Gravatar #63 - henrikkarlsen
8. feb. 2012 21:54
Når der kommer en model værd at investere i.
Nu om dage kommer den samme mobil 3-4 gange under forskellige afskygninger.
Gravatar #64 - spectual
9. feb. 2012 07:15
Jeg gik fra k750i til sgs2. Da den blev lanceret i 2005 så det være ca. hvert 6. år :P
Gravatar #65 - Phi|
13. feb. 2012 08:39
Det kunne være interessant at krydse denne afstemning med den afstemning der handle om man skulle have den nye iPhone. For at se om der er en reel sammenhænge imellem det der bliver svaret. Ikke at man skal kunne se hvem, men det kunne da være en spændende statistik at se =)
Gravatar #66 - PraetorianGuard
16. feb. 2012 10:40
Har som regel ikke en telefon mere end et år af gangen og skifter gerne hver 6 måneder for at få noget af det nyeste :). Og mine gamle telefoner ryger så ud i baglandet til familie og venner der så får en "næsten" ny telefon til en billig pris. Samtidigt med sparer jeg så lidt på min nye telefon....
Gravatar #67 - Tesnjak
16. feb. 2012 12:56
101% har stemt fedt :)
Gravatar #68 - terracide
17. feb. 2012 10:28
Den sidste telefon jeg selv købte var 3310.
Derefter har jeg fået telefoner udleveret af arbejdet.

Gravatar #69 - PJP
23. feb. 2012 06:26
stemte "når den gamle går i stykker" min nuværende mobil Nokia N97 Mini mener jeg nok. købte den da min gamle 5310 dødede på druktur i værnepligten :P
Gravatar #70 - Clauzii
23. feb. 2012 11:07
Så skete det: efter 6 år og nogle måneder med min trofaste 6230i, fik jeg tilbuddet om en HTC Wildfire og slog til. (enhver med sans for økonomi havde sagt ja)

Nu må vi se om jeg kan vænne mig til det 'skidt'.
Gravatar #71 - Santex
26. feb. 2012 14:58
Har p.t. en HTC Desire som jeg købte brugt af en kammerat. Ellers har jeg aldrig betalt for en telefon. Så mange folk der skifter hele tiden, så altid masser man fik tilbudt gratis.
Så jeg har kun købt en telefon 1 gang i mit liv, det var sidste år. (og jeg er lige blevet 30)

Men ja, deres batterier burde være 28 gange bedre.. De holder simpelthen ikke mere end en dag af gangen. Og hvis man så lige glemmer sit kabel til bilen når man skal køre halvlangt og gerne vil have GPS eller Spotify til at køre... suk..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login