mboost-dp1

Ser du fodbold EM ?


Gå til bund
Gravatar #1 - XorpiZ
22. jun. 2004 05:37
Gooooooooooooooooooooooal! :D

Ser så mange kampe som muligt.. glæder mig dælme i DK - Sverige i aften :D
Gravatar #2 - Fafler
22. jun. 2004 05:51
Jeg deltager gerne i en hygge fodboldkamp, hvis chancen byder sig, men sidde og glo på det i fjernsynet? Så går der helt ærligt ikke længe før jeg slår om til discovery.

At sport er blevet så populært (at se, ikke at deltage) tror jeg skyldes at vi mangler helte, der er jo ikke længere nogen der fanger en urokse, for at skaffe mad til landsbyen, og politikerne, som ellers burde være vore forbileder, er sjældent gjort af noget der kan sammenlignes med en vikinge høvding. Så må det tredje valg jo være den der kan sparke en bold længest.

Jeg tror iøvrigt ikke jeg kan stave her til morgen.
Gravatar #3 - MkD-
22. jun. 2004 06:22
Generelt er jeg ik meget for at se fodbold, det er ganske kedeligt :)

Meeeen, når det nu er DK i "vigtige" kampe synes jeg virkeligt det er sjovt, og det skal helst ses på storskærm blandet med en masse mennesker + ØL :)
Gravatar #4 - GrapeWine
22. jun. 2004 06:45
Helt ærlig, så er denne sommer et hvert hunkønsvæsens værste mareridt med EM i fodbold, Tour de France og OL....
Gud hvor jeg hader sport på TV!
Gravatar #5 - Tenzer
22. jun. 2004 06:52
Gad vide om der er nogle som er lidt misundelige på sådan en som mig, der bor i Sverige, og derfor skal se kampen i aften heroppe. Så skal jeg godt nok håne svenskerne når de taber :D
Gravatar #6 - sguft
22. jun. 2004 06:53
Hep! Self. skal der ses bold!

Er enig med #3, det er bare med at lette røven i aften og komme ned i centrum, der skal sgu nok blive gang i den :)

#2: Jeg synes ikke rigtig din "helteteori" holder, men hvad kan man forvente hvis du aldrig har interesseret dig for kampe i TV. Du får det til at lyde som om det er et eller andet basalt psykisk behov der skal tilfredsstilles, det kan godt ske det gælder for nogle få stykker, det skal jeg lade være usagt, men for langt de flestes vedkommende tror jeg du er galt afmarcheret :)
For mig at se er fodboldkampe i TV langt mere en social aktivitet, hvor man enten mødes med vennerne og en masse bajere og har en hyggelig aften eller tager ned et par stykker og fester foran en af de mange opstillede storskærme der vil være sådan en dag som idag.
Det er altså snarere en anledning til at mødes med gutterne og en undskyldning for at hælde et par bajsere indenbords :-)
Gravatar #7 - Target
22. jun. 2004 06:56
#4 - "Helt ærlig, så er denne sommer et hvert hunkønsvæsens værste mareridt"
Det gælder vidst ikke lige for min kæreste, det er hende der har overtalt mig til at se fodbold. Ganske vidst med noget øl, så det kan ikke gå helt galt. :)
Gravatar #8 - Infophreak
22. jun. 2004 06:57
@GrapeWine: Og der er tilmed også Wimbledon lige for tiden på TV2.
Gravatar #9 - respekten
22. jun. 2004 07:42
Jeg har set alle kampene indtil videre, men det er helt rigtigt at sport i fjernsynet godt kan være irriterende. Det skal helst ses live, og derfor tager jeg også til Athen i august, så jeg kan se OL live i stedet. Det bliver stort!
Gravatar #10 - Infophreak
22. jun. 2004 07:45
Jeg har set næsten alle kampene. Desværre gik jeg glip af dem i går, fordi jeg sov (jeg kunne ikke sove dagen før - muligvis p.g.a. nervøsitet for den eksamen, jeg skulle op til på kampdagen). Typisk, at jeg skal sove på den mest målrige dag @ EM...
Gravatar #11 - Ivajl
22. jun. 2004 09:19
Jeg syntes bare at det er godt at det er om sommeren der er sport i TV. For der gider man jo ikke sidde inde og glo i kassen hele dagen..
At vejret så ikke indbyder til at trisse rundt udenfor er der så ikke noget at gøre ved.. men hurra for Discovery og Rainbow Six så.. :)
Gravatar #12 - XorpiZ
22. jun. 2004 09:24
#2

Jeg så engang et program om netop det du nævner der.

Det er noget med at tilskuere/fans tilhører hver sin stamme. Og så prøver man at opildne sine krigere (holdet) til at slå den anden stamme.. rimelig basalt forklaret, men du ved vel, hvor jeg vil hen :D
Gravatar #13 - looneytech
22. jun. 2004 09:40
#9 Hvordan er det muligt at se alle kampe, i går blev begge kampe vist på samme tid :-)

Self skal der ses fodbold, og danmark vinder kneben 2-1 i dag!!
Gravatar #14 - Scotty
22. jun. 2004 11:19
Er det ikke lidt sent denne poll kommer? EM startede jo for langt tid siden :)
Gravatar #15 - TYBO
22. jun. 2004 11:27
Glæder mig VILDT til i aften.
Ville fryde mig MAX hvis kampen ender 2-2.
Italien vil whine over det i MANGE år.

Det er en af de kampe hvor sønnike skal sove og far ikke vil forstyrres med konesnak :)
Gravatar #16 - m_abs
22. jun. 2004 11:51
Der mangler helt klart en valg mulighed:
"Nej, Ville hellere se maling tørre"

Det vil altid være et mysterium for mig, hvordan noget så kedeligt og ligegyldigt kan intressere så mange mennesker.

Her er en ide, lav en eller to landsdækkende sportskanaler, som folk (læs: jeg) så kan vælge fra og spare penge på licensen. Og lade de andre kanaler sende noget der er værd at se ;-)
Gravatar #17 - Jay Walker
22. jun. 2004 12:22
landskampe er nu engang en af de få ting der stadig kan skabe en national stemning der, i modsætning til krig, sjældent har negative følger (medmindre man altså er engelsk... :p).
det er da også enormt hyggeligt at sidde med venner & bekendte enten hjemme bag tossekassen eller på et værtshus med storskærm :)

DK-Sverige 2:2 :o)


#8

tennis er ik sport... :p men der var Le Mans ! ! ! men kun i 24 timer :(
Gravatar #18 - respekten
22. jun. 2004 14:00
#13 den anden kamp kommer jo lige bagefter, selvom det desværre ikke er direkte :-(

Du har helt ret 2-1 til DK, en af Ebbe og en af Jon :-D
Gravatar #19 - Plimm3r
22. jun. 2004 15:02
#16

Hvis du så gerne vil have pay per view på alle dine kanaler synes jeg du skal tage det op med kulturministeriet(?), vi andre kan godt lade være med at tænde for tossekassen når der er noget vi ikke gider se (læs: næsten alt andet).
Gravatar #20 - Ronson ⅍
22. jun. 2004 16:11
Ser ikke meget fodbold, kun landsholdskampe eller hvis der ikke er andet i TV - og det sker jo.
Gravatar #21 - m_abs
22. jun. 2004 17:34
#19 Egentlig ligger min irritation ikke så meget hos fodbolden eller sport generelt, selv om det keder mig, det er bare fordi der er alt formeget af det.
Problemet ligger i at jeg og sikkert mange af jer andre betale mange penge i license, bare for at have et TV. Langt de fleste af de penge går til DR som jeg næsten aldrig ser. Og det meste "TV" jeg ser er alligevel fra video.
Derfor ville jeg gerne kunne vælge det fra, dvs ikke betale for det, som jeg ikke bruger, herunder DR, sport og pokemon, som man kan alle mulige andre steder.
Foriøvrigt tror/håber jeg at DR måske ville tage sig samme og lave bedre TV, hvis folk kunne slippe for at betale til dem.

"...vi andre kan godt lade være med at tænde for tossekassen når der er noget vi ikke gider se (læs: næsten alt andet)...." det gør jeg skam også, ville bare gerne slippe for at betale for det, når jeg ikke bruger det.

// end-of-rant
Gravatar #22 - t977ltp
22. jun. 2004 19:00
Ser helt klart EM og
håber på det bedste for Danmark i aften... Men frygter Tour De France med d'herrer Leth og Mader.... det bliver hæsligt... kan ikke døje de 2, og dem skal vi trækkes med i 3 stive uger. Mit fjernsyn er slukket den tid...
Gravatar #23 - Fafler
22. jun. 2004 20:43
#21: Hørt! Selvom jeg dog synes der er mange interesante programmer på DR (jeg er typen der godt kan få 1/2 time til at gå med at se Søren Ryges have), så ville det helt klart være rimeligt hvis man (betalerne) fik større mulighed for at vælge hvad pengene skal gå til.
Gravatar #24 - looneytech
22. jun. 2004 21:01
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Skandinavisk sejr.

Det viser bare at vinkingerne stadig er bedre end sådanne step dansere fra det sydlige europa :-)
2-2 Så bliver italienerne sure ;-)
Gravatar #25 - Ladefoged
22. jun. 2004 21:15
Ja selvføjelig følger jeg med, tv kortet er jo opfundet *gg*
Gravatar #26 - Pakster
22. jun. 2004 21:31
2-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar #27 - Plimm3r
23. jun. 2004 02:49
#21

DR har så vundet en del priser de sidste par år med de udsendelser/serier de har produceret, så du burde vel sige at de burde lave noget til din helt egen snævre målgruppe og ikke sende det vi andre gerne vil se?
Gravatar #28 - TGS
23. jun. 2004 06:40
hmm der mangler: sad ved computeren men fjernsynet kørte da og jeg fulgte da lidt med..
Gravatar #29 - Drakhan
23. jun. 2004 12:57
Jeg ser normalt aldrig sport da jeg generelt er enig med "m_abs" men lige denne kamp blev jeg nødt til at se da resultatet nærmede sig de 2-2.

Go Italy :)
Gravatar #30 - T-Hawk
23. jun. 2004 19:19
Gider ikke se på 20 mænd der render frem og tilbage på en græsmark... Men når nu kær'sten tager afsted i 10 dage og man er hjemme ved hende og hun så vil se fodbold så kan man jo blive nødt til det ;)
Gravatar #31 - sKIDROw
23. jun. 2004 19:44
Det måtte jo komme.
TV2 har lavet en side, hvor vi kan sende lommetørklæder til italienerne... ;P

http://em.tv2.dk/hankie/
Gravatar #32 - kinetic
23. jun. 2004 21:58
Jeg kan godt forstå folk er spørger "Fodbold EM?", jeg synes der skulle ha´ været spurgt om EM Fodbold.
Gravatar #33 - GrapeWine
24. jun. 2004 06:33
Skulle de ikke hellere have nogle tudekiks???
Gravatar #34 - C#
25. jun. 2004 13:03
Njae discovery har større priotet her hvad programmer angår, med mindre det er @work på storskærm og det er dk der spiller :)
Gravatar #35 - whatever
26. jun. 2004 12:09
kæft det er en ringe afstemning, punktet "nej, alle fodboldspillere/-elskere skal dø en RINGE død!" mangler.
Gravatar #36 - Cbw
26. jun. 2004 20:03
Ser så meget EM 2004 som overhovedet muligt. Og jeg læder mig rigtig meget til Danmark - Tjekkiet i morgen (d. 27/06)
Gravatar #37 - one
27. jun. 2004 23:50
Der burde være en valgmulighed som hedder.....

jeg ser ikke EM længere fordi Danmark er blevet slået ud!!
Gravatar #38 - TYBO
28. jun. 2004 09:46
siger du på et site der har lagt 1 nyhed på siden i Torsdags.
Tingene sker ikke så hurtigt her :)
Gravatar #39 - Nize
28. jun. 2004 14:16
Ja, så kan den poll vist godt ændres :)
Gravatar #40 - sKIDROw
28. jun. 2004 15:32
Bahhh... Gider ikke høre mere om EM efter den kamp!.... ;)
Gravatar #41 - Ronson ⅍
29. jun. 2004 13:08
#39: EM er ikke ovre endnu, såeh.
Gravatar #42 - sKIDROw
29. jun. 2004 14:28
#41

For vores vedkommende blev det urelevent i søndags. IMHO
Gravatar #43 - Ronson ⅍
29. jun. 2004 18:21
#42: For dem der (holder med Danmark og) nægter at se flere kampe når Danmark ryger ud - ja :)

Men som sagt er em ikke ovre.
Gravatar #44 - Kalebackin
25. sep. 2020 11:42
[Indlæg er markeret som spam]
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login