mboost-dp1

Svarer du på opkald, når du sidder på toilettet?


Gå til bund
Gravatar #51 - Jim Night
28. sep. 2012 20:01
Jakob Jakobsen (50) skrev:
Så billig er iPhone trods alt ikke.


Er du fattig?? Eller har du bare ikke opdaget at der er kommet en ny model på markedet, så den gamle skal skrottes hurtigst muligt, så forsikringen kan betale for den nye...?
Gravatar #52 - Jakob Jakobsen
28. sep. 2012 20:08
#51

Kan jeg så ikke lige låne lidt penge, hvis du har så mange at du bruger iPhones til at tørre røv i, i stedet for toiletpapir.
Gravatar #53 - 1000tusind
1. okt. 2012 07:25
alloedee (41) skrev:
Jeg har en fastnet telefon stående ude på lokummet. Så ja..


Har den så et separat nummer?

"Dette er min telefonsvarer, jeg er på tønden i øjeblikket, prøv at ringe til nummer 2!"
Gravatar #54 - Adagio
3. okt. 2012 14:27
Som regel ikke, der var dog en enkelt gang hvor jeg var i fuld gang med at spille angry birds eller noget, hvor nogen valgte at ringe lige da jeg skulle gøre noget på skærmen. Så i stedet for at skyde fulgen afsted endte jeg med at der var en i den anden ende der råbte 'hallo?' :(
Gravatar #55 - Bundy
5. okt. 2012 06:43

Mr.Smiley (26) skrev:
Aldrig har jeg gjort det - dog har jeg venner som intet har imod at gøre det. Finder jeg ud af at de sidder og dumper en kage imens jeg er i den anden ende af røret, smækker jeg på.

Jeg er ikke sart, men synes det er direkte klamt (For ikke at tale om uhøfligt) at snakke med folk imens man sidder og dumper en kage..


Jo. Jo, du er sart Nancy.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login