mboost-dp1

Anarchists Cookbook


Gå til bund
Gravatar #1 - grillbaren
28. jan. 2003 12:12
http://cookbook.250x.com Phreaking rulez
Gravatar #2 - Xanthia
28. jan. 2003 13:32
hehe, tror den jeg har liggende er ver.2.0
Gravatar #3 - sKIDROw
28. jan. 2003 13:34
Har jeg også.
Håber dog ikke jeg nogensinde skulle få brug for disse oplysninger.. ;)
Gravatar #4 - funkymonkey
28. jan. 2003 13:59
#3
Hvis nu du skulle besøge Redmond og lige ville vise din mening om et vist stort software firma's konkurrencepolitik :)
Gravatar #5 - Gruesome
28. jan. 2003 15:38
Hvad har anarkistens kogebog med LAN parties at gøre om jeg må spørge?

Well, wget -r -l 2 -A txt,TXT http://cookbook.250x.com/ og så var de hjemme. Ikke noget sønderligt spændende, men nu har man den da hvis man skulle få lyst til at sprænge sin skole i luften... :)
Gravatar #6 - XyborX
8. feb. 2003 23:26
#5 ..eller bogstaveligt talt brænde sit diskettedrev af, med den hjemmelavede diskette-bombe :D
Gravatar #7 - Grilleren-|
26. nov. 2003 13:25
yir yir
Gravatar #8 - sKIDROw
26. nov. 2003 22:03
En laborant jeg snakkede med en gang advarede mig om, at man skulle tage disse opskrifter lidt med et gran salt.. ;)
Han havde fundet en del fejl i dem.
Men ellers ja...
Nitroglycerin er skræmmende enkelt at lave, men til gengæld også så uhåndterligt ustabilt så ikke engang militæret bruger det... ;)
Gravatar #9 - Gruesome
26. nov. 2003 22:07
#8

Deres opskrift på TNT er direkte farlig at lave. Ham der har skrevet den tager ikke højde for hvor varmt det bliver, og det kan let ænde med det eksploderer i hænderne på en!
Anarchists Cookbook skal som du skriver tages med et gran salt, og der findes mange andre bedre værker omkring emnet.
Gravatar #10 - Grilleren-|
23. jan. 2004 23:50
den er da alt for fed den her side !!! det fedeste forum de har ! (secret entrance) alle det nye 0sec
Gravatar #11 - grillbaren
23. jan. 2004 23:54
tak jeg har også brugt lang tid på den....btw fedt nick ;)

ps. jeg lavede siden til et lan party !?!?!?!?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login