mboost-dp1

DET UOFFICELLE DANMARKSMESTERSKAB I CS


Gå til bund
Gravatar #1 - morfar
5. mar. 2004 08:03
Så kommer der igen Danmarksmesterskab i cs i Grenå.
Der er plads til ca 300 pladser, og der er mulighed for at vinde fede præmier.

mere information på www.eliteencounter.dk
Gravatar #2 - TWFH
5. mar. 2004 11:39
Jeres side virker dårligt i FireFox og CS er et røvgammelt spil. Har i evt. overvejet noget mere "stimulerende" og tidssvarende som f.eks. Battlefield/DC i Capture the Flag eller ren Deathmatch?
Gravatar #3 - Norton
5. mar. 2004 13:25
Jeres virker ikke særlig seriøs, ekstrem dårligt lavet.
Gravatar #4 - Deternal
5. mar. 2004 13:31
Tjeah, hvis vi skal snakke uofficielt mesterskab vil jeg da mene at om nogen, så burde DOGL få den titel.

http://www.dogl.dk.
Gravatar #5 - morfar
5. mar. 2004 14:23
hjemmesiden er lige kommet op at køre, og det er et meget seriøs party.Der bliver selvfølgelig også konkurrencer i battlefield og mange andre spil.
Gravatar #6 - Acro
5. mar. 2004 18:27
#2 Wuzz:
Har du overvejet, at Counter-Strike stadig er det mest spillede spil, og målgruppen derfor er langt større end til de spil du nævner?
Gravatar #7 - Deternal
6. mar. 2004 07:15
#6: Tjeah folk er pinlige at de fortsat er så glade for en dårlig AQ2 klon - your point?
Gravatar #8 - poe_fck
27. apr. 2004 18:25
For guds skyld, lad være med at være så selvsikre, det virker somom det er første gang i afholder et party.

Jeres side er ikke til at råbe hurra for. Siden siger alt og I vil andre kunne trække nogle store hold som The-Titans og GateKeepers.

Til dig Wuzz, det kan godt være spillet er gammelt, men det er stadig populært og godt.
Gravatar #9 - Wolly
27. apr. 2004 18:50
Hvis det ikke var for de store knapper der ikke virker i mozilla, og den totale mangel på informationer, ville siden da være ok...

Hvis i brugte et par timer mere på den, tror jeg da godt i kunne få den op at stå!

Men skrive at det er det uofficielle mesterskab er vist at smørre lidt tykt på:-) måske i skulle nævne nogle af de store hold som naturligvis allerede har accepteret udfordringen og har meldt sig til. Det ville virke mere seriøst!

men hvad ved jeg, jeg spiller computer en gang om måneden, og har aldrig spillet CS :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login