mboost-dp1

Dreamhack 07 Summer


Gå til bund
Gravatar #1 - rocky2k
12. apr. 2007 11:59
Så er billeterne bestilt og der er reserveret plads. 5 rækker fra den store scene. Det koster godt nok 690 SEK Men til gængæld kan du få gigabit forbindelse ned til din plads.

DAMN jeg glæder mig
Gravatar #2 - vinten
12. apr. 2007 12:14
#1:

Nu du selv nævner det koster 690 SEK - så læs nedenstående fra deres hjemmeside:

Special offer for foreign participants
This year we have a special offer for all foreign attenders who buy the computer seat ticket: 250 SEK cash refund at check-in!

Each DreamHack participant who has bought a full-price computer seat ticket, and who can show their own valid foreign passport and a receipt or ticket from the trip to Sweden, will receive a 250 SEK cash refund upon check-in at the entrance of DreamHack.

The offer is only valid once per person and only for those who participate themselves in DreamHack with a computer seat ticket. To recieve money, you must show your passport before the DreamHack wristband is attached at the cashier in the entrance. It is not possible to get the refund earlier or later than that.
Gravatar #3 - rocky2k
12. apr. 2007 12:20
Ja det er jeg klar over. Men jeg er en af de heldige danskere som er bosat i sverige. Så jeg kan "Desværre" ikke få en refundering. Men det kunne være rart at der kunne komme andre danskere med. Jeg kan fortælle at der kører en bus hele vejen fra københavn til Jönkoping for ca 200 Svenske for en enkel. og hvis det kniber med sproget er jeg god som guide.

P.s Pepperoni på en pizza er ikke de små stærke runde pølser men til gengæld grøn chili. De er sku da mærkelige :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login