mboost-dp1

Linuxparty i Roskilde


Gå til bund
Gravatar #1 - hundeboll
30. sep. 2004 11:09
Så er det åbnet for tilmelding til Linuxparty i Roskilde. Igen er der gratis éntre og alle skal være velkommen.

Kig forbi den endnu meget ufærdige http://linuxparty.dk og smid din tilmelding.
Gravatar #2 - Gruesome
30. sep. 2004 11:13
Hvorfor gik i væk fra jeres gamle design egentligt? Synes det var væsentligt pænere end det i kører med nu, og virkede også lidt mere gennemtænkt.

Kan desværre ikke dukke op, der er for langt til roskilde fra hvor jeg bor :(.
Gravatar #3 - hundeboll
30. sep. 2004 15:34
hmm... Den gamle side manglede funktioner og den nye er som allerede nævnt langt fra færdig. Her mener jeg også designet. Selve opbygningen af siden har vi kun fået ros for, men vil godt give dig ret i, at designet er ret grimt :)

Jeg bor personligt i Århus og har aftalt noget fælleskørsel med nogle gutter. Der skulle gerne snart komme noget fælles transport mulighed på siden, så folk kan aftale at køre sammen.
Gravatar #4 - Gruesome
30. sep. 2004 19:56
#3

Hehe, så også nu at i har lagt datoen på min fødselsdag, og der tror jeg vidst jeg har andre planer ;).
Gravatar #5 - hundeboll
30. sep. 2004 21:32
OK, så.... Du er undskyldt :)

Med hvad alle de andre kloge hoveder ?
Gravatar #6 - Lauer
19. okt. 2004 07:32
Jeg deltager i hvert fald =)
Var også med sidste gang på DTU for et år siden, og det var bestemt hyggeligt nok.
Gravatar #7 - dnv
20. mar. 2005 08:27
yes... tak for et hygligt lille linux party på DTU.
Pizza og IceCast rockz!
P.S. Lad os se mere til den BR-spade ;-)
Gravatar #8 - amokk
20. mar. 2005 22:42
#7 måske du er lidt sent på den?
Gravatar #9 - Lauer
4. apr. 2005 08:42
nej, pjat da =)
Det kan også være at der er blevet holdt et linuxparty mere i mellemtiden? Men en ting er sikkert - når jeg flytter til kbh til sommer og kommer til at gå på DTU, er jeg fortaler for at holde flere af slagsen :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login