mboost-dp1

Nyeste MOD-Design klar til LAN !


Gå til bund
Gravatar #1 - BeenThereBelieveIt
13. feb. 2006 00:05
Hey alle sammen, har lige hørt om et sejt sted, hvor man kan få moddet sin bærbare eller stationære computer med et design efter eget valg. Man kan f.eks få sit kabinet moddet med sceenshot fra WOW på alle flader :) NICE!!! Stedet hedder: www.DinDesigner.dk , tjek det ud, virker super cool. Jeg har det fedetste HS-screenshot fra CS og min clans tag klar til at få moddet, det bliver nicynice! Så er jeg klar til LAN-Party :P
Gravatar #2 - buch
13. feb. 2006 00:20
virkelig fed side, specielt den forside hvor der står "KOMMER SNART"

Du har simpelthen oprettet en bruger i dag, kun for at fortælle om den her super fede side som ikke engang er lavet endnu?
Gravatar #3 - amokk
13. feb. 2006 01:04
det virker ikke videre professionelt, at du for det første opretter en bruger med det ene formål at reklamere for dit site, og for det andet reklamerer for en praktisk talt tom side...

i øvrigt behøver du ikke lyd som om du "lige har hørt om siden", tvivler på der er ret mange der går ind for at reklamere for en tom side de "lige har hørt om"

well, hvis du rent faktisk får lavet en side som viser dine services, er det da ikke utænkeligt at vi kan lave en nyhed om det... men vent med at "annoncere" til du har noget at vise, bare et godt råd!
Gravatar #4 - MiniatureZeus
13. feb. 2006 07:59
#amokk:

Troede ikke at det var meningen at man skulle reklamere for sider (som ikke engang er oppe endnu) her på newz.dk...

I burde da egentlig opkræve penge for hvert klik til siden!! ;)

men kom igen #1....
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
13. feb. 2006 12:58
Der er ikke engang nogen der har pointeret, at han også har postet i den forkerte gruppe.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
13. feb. 2006 13:02
#1: du har pointeret dit indlæg i den forkerte gruppe... dobbelt Do'H!!

(flamebait FTW!!! :P )
Gravatar #7 - Viperaberus
15. feb. 2006 14:02
#6
Rating skulle ha' været sjov...
Det ville sgu være rart med en mulighed for at ændre rating ;)
Gravatar #8 - MiniatureZeus
15. feb. 2006 17:21
#7:
hehe ja det burde det faktisk... ;)
Gravatar #9 - BeenThereBelieveIt
16. feb. 2006 14:42
LOL fandt siden, da jeg stenede rundt, den var oppe men der stod at der var under opbyging, men den virkede fint troede den var klar, åbenbart ikke alligevel, lidt kikset hvis du spørg mig. sry m8s. Beklager fejlen :S hygge :)
Gravatar #10 - BeenThereBelieveIt
16. feb. 2006 14:46
Er der i øvrigt nogen, som kender et fedt websted til mod? Hvis den anden side ikke snart kommer op igen, så må jeg nøjes med plexi mod osv. ANY?
Gravatar #11 - JackDK
21. feb. 2006 09:35
#10
Prøv Tweak.dk, samt tweakup.dk's forumer
Gravatar #12 - BeenThereBelieveIt
1. mar. 2006 14:53
Tak for det, btw. er der nogen som ved, hvornår der er det store træf i Kolding med alle de største CS klaner. Der er vist præmier på 50.000,- til vinderne.
Gravatar #13 - Viperaberus
1. mar. 2006 14:58
#12
Det skulle vel ikke være http://lanparty.dk/events/laninfo.asp?id=593#. du tænker på?
Gravatar #14 - amokk
1. mar. 2006 16:44
LOL studsede lidt over titlen...

"Langamers" - fjern "nga" og der står "Lamers"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login