mboost-dp1

Spil til LAN-party


Gå til bund
Gravatar #1 - leskil
2. jun. 2006 14:06
Hey hey.
Jeg ska holde et lille lan-party med 10-15 venner her i sommerferien, og mangler lidt ideer til gode spil vi skal have fat i inden.
Nogen gode forslag til både nye og gamle spil?
Gravatar #2 - HashKagen
2. jun. 2006 14:14
kommer an på om det er fps, rts osv i gerne vil spille... :)

personligt ville jeg vælge nogle gode shootere, dertil hører gode gamle counterstrike, mit elskede Unreal Tournament - nok det sjoveste imho.

i kan også spille nogle bilspil.. ved dog ikke hvilke i kan spille så mange på samme tid på.

og self skal i have en stor spand slik ved siden af jer når i udfordrer hinanden i SingStar - NOT :P
Gravatar #3 - coday
2. jun. 2006 14:15
Oblivion:P Det er sku et mega godt spil.
Gravatar #4 - Gruesome
2. jun. 2006 14:15
Sven-Coop er utroligt sjovt til et LAN i den størrelse. Der er mange sjove baner med masser af udfordring.
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
2. jun. 2006 14:26
Det er altid fedt at se hvem der kan gennemføre Monkey Island, Day of the Tentacle eller en anden adventure-klassiker hurtigst.

Måske er det bare mig der er underlig, for der er næsten ingen der gider være med.
Gravatar #6 - Derfor
2. jun. 2006 14:44
Nej nej nej, hvis i skal have et spil der rykker skal i have fat i Donkey kong 2 det er sku mega sjovt specielt på Nintendo 64 :P
Jeg ved så bare ikke lige hvor meget multiplayer til mellem 10 og 15 personer der kan blive ud af det, men i kan da skiftes hver gang der er en der dør ?
Gravatar #7 - leskil
2. jun. 2006 17:21
takker for de gode forslag, faktisk nogle rigtig gode!
#2 vi er til alle slags spil... næsten... ik lige the sims osv...
Skal ind og kigge bestbuy spil igennem!
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
2. jun. 2006 17:25
#7
[spoiler]Ja, for Pirate Bay er jo nede ;-)[/spoiler]
Gravatar #9 - hgul
2. jun. 2006 21:01
Blobby Volley
Atomic Bomberman
Worms Worldparty
Gravatar #10 - Kadann
2. jun. 2006 23:32
Quake, det bedste adrenalin-rush der findes til LAN. :)

Ellers er der jo klassiske RTS-spil som f.eks. Red Alert 2.. og jeg kan godt tilslutte mig #9, Atomic Bomberman er for vildt i LAN. :)
Gravatar #11 - Knightmare
3. jun. 2006 19:50
Kan anbefale
First person shooter
Call Of Duty 1 eller 2, Unreal Tournament, Ghost Recon Coop missioner, Code Name Eagle (Gammelt spil, men med meget høj underholdningsværdi)

Real Time Strategy
Age of empires 3, Warcraft 3 Tower Defence

Andet
Worms World Party (ulempen er bare at det er begrænset hvor mange man kan være med), Need 4 Speed, Trackmania trackmanianations.com kan hentes gratis(kan stærkt anbefales, hvis man et til bilspil)
Gravatar #12 - buch
5. jun. 2006 00:29
maple story skulle være det helt store hit for tiden til lan ;)
Gravatar #13 - stekok
16. jun. 2006 05:50
maa jeg foreslaa Grand Theft Auto 2. Det kan enda downloades gratis her http://www.rockstargames.com/classics/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login