mboost-dp1

The Party 2004


Gå til bund
Gravatar #1 - Freaz
11. feb. 2004 15:31
Just wanted to open a thread here about The Party 2004.
More info will be at the official partypage soon.

Any comments regarding The Party 2004 can be posted here..
Gravatar #2 - Bubel
12. feb. 2004 07:04
I have only been there one year and are never going back!

If you are going to make it better plesa consider the following.
Please post information on seminar and conferences you are holding. 2001 you had 10-12 different things on the poster, but i never found out where or when they were held.

Please let people play the games they want to. I went there with a group of people to play Diablo 2 Battlenet, but sadly the access to Battlenet where blocked. After a long hard talk with your staff, we found out that Battlenet obviusly was to much to handle for you guys.

Always remember, not everyone comes to The Party to play Counter Strike.
Gravatar #3 - Freaz
12. feb. 2004 15:19
Bubel,
Thanks for the reply, just wanted to let you know that The Party is now driven by a new crew, and that we are going to do the best we can to make everyone satisfied.

We are going to run both scene-compos and game-compos, also battlenet will not be blocked.

And this year the priority is to get everything working, this years main-crew have done about 150 partys.

Scene and gamecompos are priorities this year, and the openingshow with laser's and other stuff will properbly not be there.
But there will be a stage, used for compos, and other fun stuff.
Gravatar #4 - Acro
12. feb. 2004 21:28
#1 @Freaz:
Begå dig venligst på dansk, når du reklamerer i et dansk forum.

Det er muligt at du kun ønsker at skrive din besked på engelsk fordi du så lettere kan kopiere den ind på diverse fora; men det er spam.

Hvis i skal have succes, så skal i ikke lade en så objektiv sponsor som Boomtown styre det hele - helt ærligt, de havde jo særstatus, og kunne alt. Inklusiv afbryde de små storskærme, når der var events på disse.
Gravatar #5 - Freaz
13. feb. 2004 15:52
Acro:
Jeg kan godt droppe engelsken, men grunnen er at jeg er norsk, og skriver derfor ikke så godt dansk =) Så jeg regnet med at folk kanskje forsto lettere hva jeg ville si, enn hvis jeg skrev på norsk.

I år er det kun TP-Crew som organiserer alt under lan'et, compoer, storskjermer, o.l.
Håper dette var ett svar du kunne leve med.
Gravatar #6 - kongnico
11. mar. 2004 17:25
Enig, Boomtown stinker afsindigt meget, og grunden til at jeg skred fra TheParty var klart at det var så klamt og gennemkommercielt. Det gik kun ud på at få fyldt flest muligt folk ind i en hal og få dem til at være der.. der var ingen idéer til hvad der kunne være fedt, ingen visioner, intet.

Men så igen, så er jeg jo bare en sur scenenørd der er bitter over at vi har tabt TheParty til alle de små gamerbørn.. det kan jo være de hyggede sig meget godt med Boomtown og andre tåbeligheder.

Hvis jeg skulle fortælle hvordan jeg ville holde et party, og det har jeg jo gjort før, så ville jeg sætte mig ned en stak folk og bestemme mig for hvad min vision er for partyet. Ikke bare "lad os holde et party og der skal være konkurrencer og det skal have et fedt navn". Nej virkelig søge inde i sig selv, og sige "okay.. hvad er det jeg VIRKELIG gerne vil med det her party?". Og så ellers gå efter det. Det har også den klare fordel at man virkelig har LYST til at gøre noget for partyet.. og hvis jeg deltager i et party med en idé bag og en målrettet plan, så gør jeg det fordi jeg gerne vil.. ikke bare fordi at det er TheParty og det nu ikke er så langt fra der hvor jeg bor.

nic0
Gravatar #7 - salva
7. jun. 2004 11:48
Da jeg var en del af TP Videocrew sidste år (2002), kan jeg godt udtale mig om, at Boomtown ALDRIG gik ind og havde særstatus mht. til hvad der skulle vises på storskærmene, eller de små skærme for den sags skyld. Boomtown havde selv en bette storskærm, som var til deres egen rådighed, og som vi ikke havde noget indflydelse på.

Men ja, det bliver dejligt, at dette år ikke skulle trække 300 meter dobbelt-coaxkabler, bare for at Boomtown kunne få et feed ud til deres live-tv, som alligevel kørte af **** ;)
Gravatar #8 - dnv
21. aug. 2004 13:53
Hvor mange regner med at komme til TP2K4 ?
og hvad regner i med at få tiden til at gå med?
Jeg kan se der DreamHack og CCC samtidig....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login