mboost-dp1

TheParty2005???


Gå til bund
Gravatar #1 - dnv
31. mar. 2005 19:41
Kommer der et eller er det slut for altid?

I sverige er der jo en del store partys!
eks.: rixhack.se og dreamhack.se

Så man kan godt ;-)
Gravatar #2 - amokk
1. apr. 2005 06:29
ping www.theparty.dk

Ping request could not find host www.theparty.dk. Please check the name and try again.



Ser sgu ikke sådan ud!
Gravatar #3 - kongnico
3. apr. 2005 11:01
The Party har jo fucket hårdere op end de fleste, så jeg tror nok at de har spacet al kredit de nogensinde måtte have haft.. hvis der skulle være et stort Party i Danmark(Demoscene, Gamer eller kombineret), så ville jeg nok vælge et nyt navn og en ny lokation.

'The Party' har en masse uheldig bagage som jeg som organizer ikke ville gide slæbe rundt på. Men hey - APG holder vel alle gamere væk fra lan-parties nu til dags?
Gravatar #4 - amokk
3. apr. 2005 12:39
#3 tror nu snarere det er fildelerne de holder væk, jeg tror det er meget få mennesker som tager til lan og spiller CS som ikke har købt spillet!
Gravatar #5 - dezar]dota.dk
5. apr. 2005 11:13
Ja det var sku tider med TP siden 1999 men så stopped de i 2003 :( . Håber vi ser noget fra andre sider men helt klar at sceeners skal have noget opmærksomhed for ellers kan man jo ikke få nogen til og lave det.

DeZaR
Gravatar #6 - Dwarf
9. maj 2005 14:45
Ja jeg har heldigvis ikke været med til tp siden 99, det har jo væltet lige siden, dog mener de folk som var med helt fra starten at det begyndte at vælte i 96/97 ... jeg var dog med men kan ikke sige om det var endnu vildere inden det ... men tp meldte sig da helt ud af de fornuftiges klub i 2001...

tag dog til udlandet istedet for, det er ret nemt og så meget ekstra koster det heller ikke !!!
Gravatar #7 - ann o. nymose
9. maj 2005 15:30
nu har gamerne helt overtaget http://www.nplanet.dk/?p=news&id=45
Gravatar #8 - RaH
23. jul. 2005 05:07
The Party blev jo overtaget ATM-link, som er en flok norskegutter, der havde fået sig den brilliante idé at gøre TP til det ultimative gamerevent. De havde nogle pænt flotte pengepræmier, som vi, det tidl. Fatal Error crew, ikke kunne meget andet end måbe over - dog er det ikke så underligt, at man kan diske op med den slags præmier når man har en billetpris på kr 500+.

Vi sandede da også at den danske gamingscene ikke er villig til at betale kr 350, for en weekend i selskab med ~1000 andre knap så velduftende gamers.

Personligt er jeg af den overbevisning, at tiden for de store danske LAN events er ved at være forbi. Det er stille og roligt gået ned ad bakke, efter APG første gang, viste deres grimme ansigt, til Connect. Lidt ærgeligt, at en ellers så hyggelig, omend lettere børnehave-agtig kultur, skulle gå til grunde pga. nogle enkelte der valgte at share lidt for mange warez og lidt for meget pr0n - men sådan er det jo, det er de få der ødelægger det for mængden.
Gravatar #9 - ano
15. sep. 2005 13:46
#8 Tja altså måske er det over fordi folk ikke behøver gå til lan partys får at få phr0n med højhastighed, stort set alle har bredbånd, og adgang til alle de warez de kunne drømme om.

Synnes nu det var en skam det endte som et gamer lan.
Gravatar #10 - herman
22. sep. 2005 11:34
Der findes da også store lans.. fx slap lan der er plads til 645, HLparty og Battle IT
Gravatar #11 - ZeroCrash
8. dec. 2005 03:08
Man mindes de gamle tider... :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login