mboost-dp1

TP2003??


Gå til bund
Gravatar #1 - Knolden
25. okt. 2003 18:09
Vi havde diskussionen sidste år. Havd sker der med TP? Er der nogen der har tænkt sig at tage dertil i år?? Bliver det rent game-party? Deres side er jo som sædvanlig ikke særlig informativ, selvom der pt. kun er 2 mdr. til det måske skal køre af stabelen... Nogen der ved noget??
Gravatar #2 - sguft
25. okt. 2003 19:17
Det bliver formentlig et rent gamerparty.
Var deroppe sidste år og det var et sørgeligt syn med en "demo"-combo der var helt til grin.

Det er synd og skam, men jeg er bange for der ikke er meget af den gamle ånd tilbage i Års.

Man kunne jo overveje at tage til TUM'03 der ligger samtidig med The Party. Nogen der arrangerer en bus ? :)
Gravatar #3 - phazon
26. okt. 2003 08:44
Den Bjarne Goldbæk demo var sq da ok
Gravatar #4 - sguft
26. okt. 2003 09:59
#3: Nu kan jeg ikke lige huske hvilken demo Bjarne Goldbæk lavede, men ja der var da en 2-3 ok indslag, synes f.eks. den ascii demo der vandt var pænt cool lavet :)

Min kritik går mere på at der var så få contributions at man slog alle demokonkurrencerne sammen i en, alt fra 4k og ascii demoer til PC Demoer og Wild demoer. Det hænger jo overhovedet ikke sammen, fedt at konkurrere mod en Wild demo med en 4k demo og så specielt når 90% af de folk der er tilstede er gamere og ikke kender forskellen.

Det kunne godt være en ret god indikater for at demodelen helt forsvinder i år og det bliver et rent gamerparty.
Gravatar #5 - phazon
26. okt. 2003 11:11
#4 ok, du har vist ikke set mandrillen, ellers vidste du hvilken jeg mener ;)

Jeg vil nu sige din påstand bliver modbevist af sidste års resultat... Det var jo netop en 64k der vandt, over en Wild demo...

Men nu må vi se om TP crewet får taget sig sammen, deres HP har ikke engang været opdateret i lang tid. De kunne da smide lidt info ud på siden om der overhovedet bliver et TP...
Gravatar #6 - sguft
26. okt. 2003 11:26
#5: Det var en ascii demo der vandt, men jeg er overbevist om at det skyldes at de eneste der faktisk var interesseret i konkurrencen og gad oprette sig for at stemme var de folk der var tilbage deroppe med en eller anden interesse i scenen.

og nej, jeg må indrømme det er meget begrænset hvad jeg har set af mandrillen :)

Altså hvor mange så demokonkurrencen, 100 mennesker eller deromkring? Det er jo intet i forhold til de gamle dage hvor små 4000 mennesker stod ovenpå hinanden i Hal1 for at følge med.

Lad mig sige det på en anden måde, stemningen er væk, der er _intet_ scenespirit at komme efter til The Party længere. TP har været på tilbagegang siden '99 og sidste år var så kulminationen af det. Mit bud er at scenen er _helt_ død til TP i år, jeg kan stortset ikke forestille mig at der bliver lavet en democombo deroppe.

Hvis man vil opleve stemningen fra de gamle dage til et party af samme størrelse som TP .. ja, så skal man til udlandet idag.

Ang. deres HP så kom den også meget sent sidste år .. mener det var omkring 1 måned før den blev lanceret.

"The Party 2003 - Scene not included"
Gravatar #7 - Gruesome
26. okt. 2003 11:32
#6

Har du et link til den ASCII demo? Den lyder da mildt interessant og jeg synes ikke lige theparty.dk har noget der ligner...

En skam The Party døde, men nu er det da også ved at være et medlidenheds drab er det ikke?
Gravatar #8 - Acro
26. okt. 2003 11:37
Hvis The Party bare havde en lille smule værdighed, så fik de sgu nok nogle andre end Boomtown til at kneppe dem i røven - for helt ærligt, når man giver Boomtown så meget magt at de bare smider noget andet på storskærmen, selvom The Party selv er igang med relevant materiale - så er det sgu for ringe.

Ligeledes total latterligt at man vælger at lukke en hal ned, mens alle mennesker er på vej derop - og satser på at de kan komme til at sidde som de har tænkt sig, med dem de har tænkt det med.
Gravatar #9 - sguft
26. okt. 2003 11:43
#7: nej, jeg har desværre ikke lige noget link til den, men den kan formentlig findes på scene.org, mener oss den var lidt skummel at afvikle da den kører igennem en telnet server og mener den skal ses med putty eller lign. for at få farverne med :)

"En skam The Party døde, men nu er det da også ved at være et medlidenheds drab er det ikke?"
Jo, vi ka godt blive enige om at TP har været dødt længe, alligevel har der været nogle få sceners repræsenteret. f.eks. har både farbrauch og hybris/NEMESIS været der i både 2000 og 2001 selvom TP allerede der var erklæret død og de formåede at skabe noget stemning.
h/N var der også sidste år, men valgte ikke at deltage i comboen da de ville gemme deres demo til et andet party istedet.
Det kan man vist også godt tolke som et farvel til dem.

Jeg forstår ærlig talt ikke organizernes valg. Jeg tror ikke der er flere penge i gamere end scenere. Før i tiden trak scenen fulde huse med optil 4000 mennesker .. sidste år hvor det var 99% et gameparty, kunne de ikke engang fylde Hal1 og 2. Hal 3 var helt lukket af og antallet af deltagere var under 2000.

Stemningen var også totalt forandret, det var langt fra den samme imødegåenhed og nysgerrighed man mødte deroppe, det var en meget tam atmosfære hvor folk nærmest holdte sig for sig selv. Det er sgu et sørgeligt syn når man nu har oplevet The Party fra sin anden side.
Gravatar #10 - phazon
26. okt. 2003 13:19
Hvis h/N havde en demo de ville vente med til et andet party, hvorfor har de så valgt at stoppe som der står på deres HP....

"The Party 2003 - Scene not included" LOL sguft
Gravatar #11 - sguft
26. okt. 2003 13:40
#10: Det ved jeg ikke, ved bare de arbejdede på en sidste år men at de valgte ikke at indsende den til konkurrencen efter det blev annonceret at alle combos blev slået sammen.
Gravatar #12 - ECFE11
1. nov. 2003 18:49
h/N Stoppede så vidt jeg har hørt, pga noget internt..

At de ikke ville spilde deres demo på TP2k2 kan jeg sku godt forstå... for det suttede... Men der er da heldigvis satdig nogle scene partys tilbage:

TRSAC
SE2KTMD for at nævne nogle danske, og

Breakpoint
Assembly
for at tage nogle udenlandske
Gravatar #13 - DaQuar
3. nov. 2003 16:20
Ingen TP 2003 -> www.theparty.dk
Gravatar #14 - dnv
28. nov. 2003 08:19
Ja,,sku...DH er startede!
Håber org. fra TP er til dreamHack.se ,
der kan de sku lærer noget ;-)
Gravatar #15 - dnv
30. nov. 2003 19:47
Hvis i ikke har noget at tage jer til efter jul:
http://www.tum-home.de
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login