mboost-dp1

Bannere til hjemmesider


Gå til bund
Gravatar #1 - Footracer
8. nov. 2006 08:19
Jeg fandt et par logoer på folding @ home siden, der kan bruges som bannere.

Logoer her

Gammelt logo

Nyt logo

Jeg håber folk får lyst til at benytte det.

Hvis vi kunne få nogen til at lave et newz.dk specifikt banner/logo ville det være lækkert.
Gravatar #2 - Jace
8. nov. 2006 15:16
#1 - Ja, det var også dem jeg kunne finde, og de er ikke særligt gode hvis de skal ned i en størrelse som en nem at bruge på en hjemmeside. Hvis det altså ikke skal ligne en reklame :)
Gravatar #3 - Footracer
8. nov. 2006 15:55
Ja, det er jo det. Vi må se om der er nogen der får lavet det. :)
Gravatar #4 - Jace
8. nov. 2006 23:11
Hehe, ja... vi skal bare have en konkurrence på forsiden om det :D
Gravatar #5 - Footracer
9. nov. 2006 07:38
Ja da. Ville være genialt :) Men som sædvanligt ville der være en del der igen igen ville brokke sig over at folding "hele tiden" er på forsiden. Hmm. Synliggøres skal det da. :D
Gravatar #6 - Jace
9. nov. 2006 13:12
Hehe, ja... det sjove er at hvis man søger på "folding" så kommer der 11 nyheder om folding@home på næsten 3 år. Det er ikke engang en hver 3. måned :)
Gravatar #7 - Footracer
9. nov. 2006 13:22
Hehe, nice. Det var ikke mange. Så er det vidst på tide med noget nyt på det område. Måske der kommer noget på forsiden når multi-gpu og flere andre ting bliver klar til folding. :)

Har desværre ikke et ati grafikkort til at teste på gpu.

Ville være cool hvis der var nogen her på holdet der havde prøvet det og kunne komme med nogle detaljer omkring performance. Dog nok lidt svært at sammenligne, da jeg har hørt at projekterne til gpu ikke er de samme (størrelse og andet).
Gravatar #8 - Jace
9. nov. 2006 15:08
Nej, men regnekraften i disse kort er ikke til at tage fejl af. Voldsomt mange TFLOPS fra kun lidt over 500 grafikkort:
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=...

Jeg overvejede lidt at indsende en nyhed om de nye SMP klienter til CPU og GPU. Men da det ikke er i offentlig beta, og windows ikke er understøttet endnu, smed jeg den bare i folding@home forummet:
http://folding.stanford.edu/news.html
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login