mboost-dp1

bedste bio film 2007 ???


Gå til bund
Gravatar #1 - Anelguso
4. jul. 2007 13:09
nogen der har set en god film i bio som vil anbefale at tage i bio og se eller låne fra blockbuster `??
Gravatar #2 - Azuria
4. jul. 2007 13:11
Øhm.. Folding@Home?
Gravatar #3 - holmen
4. jul. 2007 13:17
Ringens herre - et analt eventyr.
Ringridning - en mandesport i 2eren.
Anal Gusten - En nekrofils fortaellinger.
Gravatar #4 - Anelguso
4. jul. 2007 13:17
har ikke andre steder til at ligge tråden hen :d
Gravatar #5 - Anelguso
4. jul. 2007 13:18
Holmen være sød at lade være med at skrive i min tråd men skulle tro at du var bøsse hvor meget du fylder efter mig om mine tråde :X
Gravatar #6 - holmen
4. jul. 2007 13:23
har ikke andre steder til at ligge tråden hen :d
T-A-G-W-A-L-L
Holmen være sød at lade være med at skrive i min tråd men skulle tro at du var bøsse hvor meget du fylder efter mig om mine tråde :X
Jeg kommer med forslag for at hjaelpe dig, kan du ikke lide de film jeg foreslaar, saa kan du sige det og saa foreslaar jeg maaske nogle andre. Desuden kan man ikke bestemme hvem der skal skrive i hvilke traade.
men skulle tro at du var bøsse hvor meget du fylder efter mig om mine tråde :X
Mener du: "Man skulle tro at du var boesse, saa meget som du foelger mig og mine traade?"
Man skulle tro du var boesse med det navn du har.

Edit: Er det egentlig ikke lidt tidligt at kåre den bedste film for 2007?
Gravatar #7 - fidomuh
4. jul. 2007 13:24
#5

Han synes vel bare dit navn er indbydende?

#4

Du kan evt laegge den i TagWall?

Der hvor ALT off-topic skal laegges?

#0

http://www.filmz.dk/

Newz.dk's soester-site, er nok et langt bedre sted at spoerge :)
Gravatar #8 - Azuria
4. jul. 2007 13:24
#3 Skræmmende.. Du har ret.. På fredag er der Ringenes Herre - De 2 tårne og hele weekenden er der ringridning i sønderborg..
Det må da være noget af en fræk weekend for dem der er til det.. :D
Gravatar #9 - TWFH
4. jul. 2007 13:26
Du kan sgu' da bare lære at læse ud for hver kategori, før du i febervildelse vælger den første den bedste og tænker 'nå, det er nok her'... When in doubt, post in Tagwall...
Gravatar #10 - ZOPTIKEREN
4. jul. 2007 13:27
#1 Brokeback mountain

#7 hvorfor skal filmz også straffes?
Gravatar #11 - fidomuh
4. jul. 2007 13:33
#10

Som soestre i dele? :D

There's enough of him to go around :P
Gravatar #12 - Anelguso
4. jul. 2007 14:33
holmen jeg hedder anel

hvis du så meget er itre i at snakke om anal så snak det med din mor hun har sikkert en stor anal med fuldt af hår i
Gravatar #13 - Dreadnought
4. jul. 2007 14:46
#12 UHH!!!!!111oneoneone Du er så tæt på at blive den første på min ignore-liste. DAMN jeg håber at jeg bliver overfaldet og får så mange slag og spark i hovedet at jeg glemmer det billede der!!!!
Gravatar #14 - l1z4rd
4. jul. 2007 16:45
Pulp Fiction
Sin City
Transformers
Gravatar #15 - Svindleren
4. jul. 2007 17:27
#6

hmm.. du går lidt over stregen med hans navn.. han er retaderet, det kan vi blive enige om, men at flame ham pga hans real navn, er nok lige lidt for meget..
Gravatar #16 - BurningShadow
4. jul. 2007 17:47
#11

Som soestre i dele? :D
Anel er mere til brødre ;)
Gravatar #17 - frygtl0s
4. jul. 2007 19:50
#13 Du kan da ikke smide ham på ignore! han er newz sjoveste bruger... Jeg vil gerne abonere på et feed kun med hans indlæg hvis det kan lade sig gøre...(??)
Gravatar #18 - holmen
4. jul. 2007 20:46
holmen jeg hedder anel
Det er jeg godt klar over. Hvad er din pointe? Anel minder sygt meget om anal, så klart man tænker på det når man ser dit nederen navn.
hvis du så meget er itre i at snakke om anal så snak det med din mor hun har sikkert en stor anal med fuldt af hår i
itre? Kan man have en stor anal? Jebus. Du bør ikke snakke om behårede mødre, når din mor ser sådan ud under burkaen. Den eneste fordel ved alle hendes hår er at de skjuler hendes blå mærker.

#15 Hvad snakker du om? Hvor har jeg givet ham en flamebait, hvor det ikke er fortjent? Måske kan det diskuteres i #4, men se hvad han skriver, og tænk så på at vi er i F@h-delen af newz.dk.
Gravatar #19 - Svindleren
4. jul. 2007 20:52
#18
mente ikke at du har givet ham en flame, mener du sviner ham til.... kan du ikke bare lade være med at hælde mere benzin på bålet, ved at kalde ham anal osv.. hvis han har skrevet i en forkert tråd, så ret ham dog, istedet for at svine ham til..

det er fair og sjovt, at drille, men der må også være en grænse.. vil da godt indrømme at jeg selv ar været med, men du må du også kunne have opfattet at han ikke er hetl normal...

hvis han skriver alt muligt lort til dig, så er der en "ignore" feature herinde på newz.dk

come on...
Gravatar #20 - holmen
4. jul. 2007 21:06
men at flame ham pga hans real navn, er nok lige lidt for meget..
mente ikke at du har givet ham en flame
Okay så...
Jeg gider slet ikke tage dine dobbeltmoralske prædikner seriøst. Beklager.
Vi havde lige haft en gang mom-bashing i en anden tråd, og så opretter han den her, så skrev jeg indlæg #3. Det er da lidt humor, det må du da give mig. Så skrev han #5 og så kørte den igen.

EDIT: Hvis du læser efter, så kan du se at jeg faktisk fortæller ham at der er en tagwall...
Gravatar #21 - rackbox
4. jul. 2007 22:00
BurningShadow-> til trods for din egen "anger" i denne tråd vil jeg da mene, at du gør et flot come back.
Men Ja, vi gik sgu nok lidt over stregen. Selvom det bestemt ikke var uprovokeret, skal vi nok overveje om ikke det kunne have været tacklet lidt bedre.


Holmen-> jeg vil opfordre dig til lige at læse føromtalte tråd. Du er med til på det groveste at sætte niveauet på newz.dks forum ned. Det er IKKE acceptabelt.

Anelguso-> Gør dig selv og os andre den tjeneste at læse lidt op på hvordan newz.dk fungerer.
Gravatar #22 - holmen
4. jul. 2007 22:11
#21 Det er taget til efterretning.
Gravatar #23 - Footracer
6. jul. 2007 11:55
Ja, man kan jo indimellem komme til at poste en tråd et forkert sted. Det hænder indimellem her på vores folding forum.

Jeg plejer bare at overse det. Er der da ikke noget problem i. Måske lige henvise til hvor det burde ligge.

Men top film i 2007 bliver uden sammenligning The Simpsons. :D
Gravatar #24 - Smasher
6. jul. 2007 12:34
Hehe, ja The Simpsons skal ses ;)

Og Transformers skal jeg da også lige ind og se.
Gravatar #25 - Anelguso
6. jul. 2007 12:36
JEG SKAL OGSÅ IND I BIO OG SE SIMPSONS HÅBER DEN ER GOD :d
Gravatar #26 - Djaa9
6. jul. 2007 12:39
#25 har den smiley en kasket i munden?
Gravatar #27 - BurningShadow
6. jul. 2007 12:40
#26

Kan du ikke se at det er en tallerken-neger smiley? ;)
Gravatar #28 - Djaa9
6. jul. 2007 12:41
#27 Got it..! Skal vist have læst op på min smiley-lingo :D
Gravatar #29 - Norrah
8. jul. 2007 01:35
lidt tideligt at kåre årets film 2007, men okay.

De bedste 2 film jeg har set i år er:
Perfume: a story of a murdere.
Transformers (troede heller ikke selv på det, men den er jeg sgu glad for)
Gravatar #30 - Footracer
12. jul. 2007 10:47
Ja, vi kan ikke kåre bedste film for hele året. Nu har jeg fået billetter til Simpsons forpremiere d. 30. juli. :D Efter jeg har set den, så tror jeg med garanti den er bedste film for mig i år.
Gravatar #31 - Djaa9
12. jul. 2007 17:01
#30 Hehe... nu er det forhåbentligt ikke versionen med dansk tale du har billetter til.. Hvad sker der for at man oversætter the simpsons... Der er da ikke mange under 12 der forstår humoren alligevel.. Mmmmmmm mad...
Gravatar #32 - gentox
12. jul. 2007 17:07
#30
Damn, så skal vi jo i biffen sammen, hvis det altså også er i Cinemax?

#31
Nej det er den originale :P
Gravatar #33 - Footracer
12. jul. 2007 20:27
#31 Ville hellere skyde mig selv end at se en dansk version af Simpsons. Det giver ingen mening.

#32 Skal se den i Cinemaxx i Århus - ved at der også er billetter i København. :P
Gravatar #34 - gentox
12. jul. 2007 20:49
#33
Tjekkede din profil, og havde gættet at det var Århus ;)

Og eftersom der kun er EN forpremiere tid i Cinemaxx, så er det den samme forestilling vi har billetter til :)
Gravatar #35 - IT-ekspert Kejser
13. jul. 2007 21:32
#33, 34

Muhaha.. BioCity har forpremierer d. 28. kl. 14 - der skal jeg ind og se den.. :P

(I kan tage det :) )
Gravatar #36 - gentox
14. jul. 2007 02:42
#35
Kan tage det :D
Har så gratis parkering, i Cinemaxx :P
En af hovedårsagerne til at jeg ikke har været i BioCity i over 2 år ;)

Tager dog altid cyklen på arbejde ...
Gravatar #37 - Norton
14. jul. 2007 08:38
argh hvad laver den mega idiot her på newz?
Gravatar #38 - Modvig
14. jul. 2007 13:38
Anel har du fået lavet dig en blog endnu? Jeg venter stadigvæk med stor spænding.

Jeg tænkte på, er det muligt at se et sted her på newz hvem der har flest flamebaits? Og hvis ja, hvem der har fået dem hurtigst indenfor kortest tid? Hvis ikke, så må i få fingrene på led og lavet den funktion, jeg er voldsomt nysgerrig på Anels placering.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login