mboost-dp1

Et par bannere lavet


Gå til bund
Gravatar #1 - Footracer
18. dec. 2006 07:52
Fik lige lavet et par bannere - lidt i samme stil som cjoey havde lavet tidligere.

Se her: http://www.multimed.dk/Fold.php

Kom gerne med forslag til forbedringer. Det er bare noget jeg hurtigt har lavet her på arbejdet. :) Jeg måtte jo prøve at lave noget selv, nu hvor vi ikke har haft held til at få én til at lave det for os.
Gravatar #2 - buch
18. dec. 2006 08:00
Her er det normale logo til efter jul

http://www.lund12.dk/Logo/newz.dk.gif
Gravatar #3 - MiniatureZeus
18. dec. 2006 08:05
kunne du ikke lægge de enkelte filer op?
Gravatar #4 - Footracer
18. dec. 2006 10:42
Mener du photoshop sourcefilerne MiniatureZeus? Du kan jo godt gemme bannerne som de er dér ellers.

Kan lave et par rarfiler til download, når jeg har lavet bannere med det normale logo også. Én til photoshop sourcefilerne og én til alle bannerne. Så er det nemmere at hente ned.

Tak buch - laver lige bannerne med normalt logo også. Måske til efter frokost en gang.
Gravatar #5 - Footracer
18. dec. 2006 12:06
Jeg har nu lavet bannerne med det normale newz.dk logo. Endvidere har jeg lagt alle filer op i rar, klar til download. :)
Gravatar #6 - MiniatureZeus
18. dec. 2006 21:17
Tak :) så vil jeg lige prøve og lege lidt med også... :) har en lang dag i skolen imorn, så der skal ske noget spændende :D
Gravatar #7 - Footracer
18. dec. 2006 23:29
Nice - hehe - også lækkert jeg lige fik lidt tid til at lave det på arbejdet og lægge det op. God fornøjelse med det. Altid godt med forbedringer.

Hvis du mangler et sted at lægge det på nettet, kan jeg nok godt lave en upload form ting, så du kan lægge det du laver op på siden hvor mit ligger på. Hvis det har interesse altså.
Gravatar #8 - Jace
19. dec. 2006 00:15
Kanon! Flot arbejde Footracer... Det er allerede taget i brug:
http://www.jacobworsoe.dk/

Ret heldigt at det lige passede i bredden til min side :P
Gravatar #9 - Footracer
19. dec. 2006 07:55
Hey Jace. Det ser godt ud på siden! Passer smukt ind må man sige. Sådan! :D

Nu er vi lidt mere synlige i det store world wide web. Hehe.
Gravatar #10 - MiniatureZeus
19. dec. 2006 10:07
#Footracer
har leget lidt med flash i dag (vi har hørt julehistorier hele dagen! :P) og det er første gang jeg har prøvet det, så bær over med mig :D(er rimelig primitivt...)
men ville være kanon hvis du kan smide det op på din server, da jeg ikke har nogen selv :)
Der er både en .avi, en .swf og en .gif ved ikke lige hvad folk bruger :)
Gravatar #11 - Footracer
19. dec. 2006 11:02
#MiniatureZeus

Klasse! Jeg har desværre ikke fået lavet upload funktion. Ikke rigtig tid nu her på arbejdet. Har sendt en besked til dig med e-mailadresse, hvis du kan sende det dertil ville det være lækkert. Ved nemlig ikke om jeg får upload på i dag. :-/

Og med mail, kan jeg jo smide det på siden med det samme.

Cool at du har lavet det i forskellige formater. :D Hehe.
Gravatar #12 - Jace
19. dec. 2006 12:03
#10 - Nice! Det er satme godt vi har fået sparket noget liv i dette tiltag :)

Er der også en version i 120pixels wide? :)
Gravatar #13 - MiniatureZeus
19. dec. 2006 14:30
#12 Jace
Ved ikke lige om jeg får tid... det ret primitive banner tog mig over 1,5 time at lave! :P men vil prøve...
Gravatar #14 - Jace
19. dec. 2006 14:34
#13 - Cool :)

Ellers må jeg jo lave sidens design om :)

Det kunne være fedt hvis vi kunne finde dimensionerne på de officielle banner størrelser hvis sådan nogle findes...

Så bliver det nok nemmere at få mange folk til at bruge dem...
Gravatar #15 - MiniatureZeus
19. dec. 2006 14:37
#14 Jace
De dimensioner som Footracer har lavet sine bannere i, er vist nok de officielle størrelser :) Men generelt må jeg sige at jeg syntes det er lidt halvdårligt at newz.dk ikke har et micro banner på forsiden... :/
Gravatar #16 - Footracer
19. dec. 2006 15:02
#15 Fik du sendt mail til mig med sagerne? :) - Hov, så at der lå mail. Smider det lige op inden jeg skal hjem herfra. :D

Ja, der burde være minibanner dér.
Gravatar #17 - Footracer
19. dec. 2006 15:20
Så har jeg fået opdateret siden med det nye fra MiniatureZeus. Se det hele på http://www.multimed.dk/Fold.php

I må undskylde at siden er ret rodet, har ikke haft vildt meget tid her på arbejdet. :) Men det er der da. Hehe.
Gravatar #18 - Jace
19. dec. 2006 18:24
Var der ikke en admin der snakkede noget om at netscape banneret kunne skiftes ud med noget folding hvis der blev lavet noget seriøst?
Gravatar #19 - MiniatureZeus
19. dec. 2006 18:34
#18 Jace
Kan ikke huske om en admin har snakket om det, men jeg har nævnt det i en tidligere tråd i hvertfald... hvem bruger desuden netscape mere? :) Men det kommer nok i den nye version :)
Gravatar #20 - Jace
19. dec. 2006 21:49
Hehe... Jeg tror i hvert ikke det er indtægterne fra det banner der trækker siden :-)
Gravatar #21 - Footracer
20. dec. 2006 07:49
Ja, det ville være lækkert hvis det kunne komme på dér på et tidspunkt.

Sandt Jace - ingen indtægt, men er rigtig god sag. :D
Gravatar #22 - Jace
20. dec. 2006 19:20
#21 - Nej, mente at netscape banneret nok ikke stod for nogen betydelig indtægt for siden :)

Så det ville ikke gøre noget at skifte det ud :P
Gravatar #23 - Footracer
20. dec. 2006 20:25
Det er sandt. Hehe. Er der én der hører ad om det vil være en mulighed et stykke tid ?
Gravatar #24 - Jace
20. dec. 2006 20:50
Well, både The-Lone-Gunman og Pernicious er jo interesseret i folding@home, så mon ikke en af dem begynder at røre på sig når vi får lavet noget der kan bruges :)
Gravatar #25 - Jace
20. dec. 2006 22:25
Foot: Jeg har fået en venlig sjæl til at boltre sig lidt i photoshop, og jeg må sige at det har givet pote :)

Har smidt dig en besked, så vi kan få den på din side ASAP..
Gravatar #26 - Footracer
21. dec. 2006 08:44
Har smidt besked til dig, Jace, her for en time siden ca. Glæder mig til at få mail, så jeg kan smække det på med det samme. Skal dog nok have det inden 16 hvis det skal komme på i dag. Har ikke adgang til det hjemmefra :-/ Desværre!

Lyder rigtig spændende
Gravatar #27 - Jace
21. dec. 2006 11:50
Mail er sendt. Håber den når frem inden 16.00... Posten har jo travlt her op til jul :P
Gravatar #28 - Footracer
21. dec. 2006 12:21
Hehe - Den er fremme og de to nye flotte bannere er sat ind på siden. Har dog ikke haft tid til at sætte siden flot op - men det er der i hvert fald til download :D Genialt.
Gravatar #29 - Jace
21. dec. 2006 13:13
Kanon... Du kunne evt, lige skrive dimensionerne på de nye også :D

Det lille var tænkt som et muligt banner istedet for netscape :)
Gravatar #30 - Footracer
21. dec. 2006 13:38
Cool. Skriver jeg på nu - er der om to minutter. :)
Gravatar #31 - SmasH!
22. dec. 2006 08:18
Hi, synes det er for cool, at i prøver at holde Folding sådan igang. Jeg har fået en masse inspiration til at begynde igen, efter gennemlæsningen af alle jeres indlæg. Godt at se, at i viser så meget gejst for Folding@Home projektet. :)
Keep it up.
Så mangler vi jo bare, at disse nye Bannere bliver vist rundt omkring her i cyberspace. OG ville jo være optimalt hvis der kom et banner ind på newz.dk
Gravatar #32 - Footracer
22. dec. 2006 09:22
Hey. Netop SmasH! Vi gør alt hvad vi kan for at øge synligheden omkring folding med newz.dk! :)

Bare lækkert at se at der er nogen der hopper med på vognen! Mon ikke der snart er nogen admins der lægger mærke til aktiviteten herinde? :) Så kunne det jo være de fik lyst til at slå et slag for vores fælles hold ved at lægge nogle bannere op.

Ja, vi må ha' fat i folk så vi kan få smækket de bannere på så mange hjemmesider som muligt!

Med de computere du får på Smash! så skal du nok ryge ret hurtigt op ad listen på holdet. :D
Gravatar #33 - SmasH!
22. dec. 2006 09:38
Hello again.

Ja, det er bare super godt at se :) - Og håber godt nok også at en admin lidt blod på tanden, så vi kan få et lille banner ud :)

Tja.. nu må vi se :D - skal li' ha' sat dem op hehe...
Gravatar #34 - MiniatureZeus
22. dec. 2006 09:51
#Footracer
Har sendt dig en mail, med nogle microbannere i flash :) (EDTI: og nu kom jeg lige i tanke om at jeg har glemt at vedhæfte zip filen.. d'oh!)
Gravatar #35 - Footracer
22. dec. 2006 11:06
#MiniatureZeus

Hehe. Nice mikrobannere. Jeg har lagt de tre filer op på serveren. Man kan også se avi filen i en indbygget mediaplayer eller downloade den. :P

Link: http://www.multimed.dk/Fold.php

I må undskylde at siden er så rodet. Har ingen tid haft til at sætte det flot på. Ret travlt her inden juleferie. :)

Edit: Indtil videre indeholder download alle bannere som rar-fil ikke alle bannere - kun dem jeg lavede. Smækker lige alle de andre i, så det hele er klar til download om ca. 10 minutter.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login