mboost-dp1

Hjælp til afinstallation


Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
30. jun. 2005 21:58
Jeg har installeret "F@H console no sentence edition" Den lavede en masse filer på skrivebordet, som jeg slettede, men fah_core kører stadig på systemet, og jeg aner ikek hvordan jeg fjerner det, please hjælp :)
Gravatar #2 - buch
30. jun. 2005 22:06
bare lad den folde så sker der ingen skade, nu har du husket at joine vores hold?
Gravatar #3 - jeldtoft
30. jun. 2005 22:13
Jeg har ikke joinet noget hold. Jeg vil havde den afinstalleret, installere den grafiske client, og så skal jeg nok folde for newz. Hvis du da svarer på dette.
Gravatar #4 - buch
30. jun. 2005 22:21
#3 okay det er lidt skidt :( har du prøvet at afslutte processen og så afinstallere det?

(hvis nogen kender svaret på hans problem, sig det lige til mig først, for han siger han kun folder for os hvis jeg har svaret;) )
Gravatar #5 - jeldtoft
30. jun. 2005 22:26
Det er consollen, der er ingen uninstaller med. Har self prøvet at afslutte processen, men jeg kan fandme ikke få det væk. Sidder og sammenligner det med spyware
Gravatar #6 - buch
30. jun. 2005 22:31
hmm har ikke selv leget med consollen men søg på dine drev efter alt hva der har at gøre med det program.
Gravatar #7 - x3me-brain
1. jul. 2005 15:29
Har du installeret det som service? Ellers skal du bare trykke ctrl-c på den konsol den kører fra
Gravatar #8 - terrak
20. jul. 2005 19:48
Jeg kører XP Service Pack 2, og jeg kan fjerne programmet fra at starte op via Start > Kontrolpanel > Administration > Tjenester > Kig efter FAH@D:+Folding@Home+FAH502-Console.exe > Højreklik > Egenskaber > (Faneblad generelt, valgt som standard) Starttype står på Automatisk - skift til deaktiveret > Ok

Happy Folding :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login