mboost-dp1

Hvorfor worker mit vildt langsomt ?


Gå til bund
Gravatar #1 - NeoNmaN
29. aug. 2005 11:50
Sider med min 1.7 Centrino og den er faktisk koblet til størm 24/7 :s men den worker vildt langsomt alige vel... den har brugt godt 3½ døgn på at komme til 4100 er det normalt ?

det er nermlig som om den ikke vil bruge 100% CPU Kærft når det er jeg ikke bruger min maskine til noget... og det må den meget gerne nermlig... :(

nogen der kan hjælpe mig lidt her :)
Gravatar #2 - buch
29. aug. 2005 12:16
configure>advanced>cpu usage percent> sæt til 100%
Gravatar #3 - NeoNmaN
29. aug. 2005 12:25
:) syndes stadig det virker langsomt :(..... den har kun nådet ca 25 point siden sidt jeg skrav her inde.... :s
Gravatar #4 - NeoNmaN
29. aug. 2005 12:32
hmmm lidt mere skummelt....

når jeg har programmet åben og det ikke runner i try baren :( så gårdet squ stærkt nok... :s kan man ikke få den til at yde lige så godt i try baren som i normalt vindu ?
Gravatar #5 - k_madsen
29. aug. 2005 19:04
Kik i din log fil skriver den SSE enablet?
Gør den IKKE det brug da -forceasm på cmd linien når du starter programmet.
Tjek også for at den IKKE er sat til et lavere output hvis din bærbar kører på baterier.
Du burde kunne lave omkring ->100 point pr. day med din bærbar pcer.
Prøv lige at tjekke dette link. http://forum.folding-community.org/viewtopic.php?t...
Gravatar #6 - NeoNmaN
31. aug. 2005 06:17
#5) 100 point pr dag hvad mener du ?..... hvis det erdit der points man knækker så kan jeg lave mere end 100 pr dag....
Gravatar #7 - k_madsen
31. aug. 2005 19:50
Folding er langsom, mine AMD64 ligger mellem 130 til 410 points pr dag.
De små gromacs er den der giver mindst.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login