mboost-dp1

Mister Placering igen igen


Gå til bund
Gravatar #1 - Footracer
10. nov. 2006 09:39
I dag sker det igen, vi må vige en plads på holdranglisten for holdet Russia og vi kommer således til at ligge som nr. 38.

Med den daglige produktion på lige knap 21.000 point vi har nu vil vi blive overhalet af 3 hold mere indenfor 50 dage.

Dog må jeg sige at vi heldigvis har en fast kerne af brugere der leverer gode point til vores hold. Desværre er antallet af aktive brugere faldet støt det sidste års tid.

Ved dog ikke hvorfor folk vælger at forlade holdet. Måske fordi de ikke føler at der kommer noget ud af at folde? Dog kan man se hvis man går ind på f@h hjemmesiden se at der faktisk er opnået en hel del resultater, hvilket betyder at det faktisk gør en forskel.

Mon vi nogensinde kan få flere brugere på holdet igen? Jeg tvivler på det desværre, men er helt sikker på at mange af os der er der nu, og har været her i flere år, vil blive ved og ved længe endnu. Jeg vil i hvert fald blive ved og ved med at folde. :)

Hvad kan vi gøre for at få mere gang i det hele? Nogen forslag folkens.

Må også sige at forummet her er noget dødt, har ikke set andre end Jace og Smasher herinde på det sidste. Hvor er folket !?
Gravatar #2 - Jace
10. nov. 2006 11:04
Ja, som vi snakkede om i går, så kunne et forslag da være at få lavet en samling newz.dk folding bannere i forskellige, som vi kunne smide på vores hjemmesider. Det kunne evt. linke til den artikel her på newz med alt info om holdet og tips og trick...
Gravatar #3 - Footracer
10. nov. 2006 12:19
Netop. Vi må finde én der gider at lave det for os. Jeg er systemudviker og har ikke leget vildt meget til design, så må have hjælp fra andre til at lave det.
Gravatar #4 - Jace
10. nov. 2006 12:45
Jeg kan desværre heller ikke et hak i photoshop, men der må da være en blandt teamets mange medlemmer som kan tricks i PS :)
Gravatar #5 - The-Lone-Gunman
10. nov. 2006 13:28
Hvis nogen laver nogle bannere eller noget, så vil vi da sikkert gerne støtte det med en nyhed på forsiden og en opfordring om at folk melder sig til.
Gravatar #6 - Footracer
10. nov. 2006 13:40
Det lyder lækkert The-Lone-Gunman. Sådan skal det være. :)

Hvis ikke der sker noget indenfor en uge mht. de bannere, kan jeg muligvis få min far til at lave dem til os. Vil dog først afvente om der er nogen der vil påtage sig opgaven.
Gravatar #7 - Jace
10. nov. 2006 14:06
#5 - Go stil!

#6 - Cool. Men som du selv siger, så kunne det være federe at en af medlemmerne kunne lave det :)
Gravatar #8 - Smasher
10. nov. 2006 14:36
Synes også det er ærgeligt der ikke sker mere i forum'et, og på holdet i det hele taget... synes der var en del gang i den dengang jeg startede for ca 2 år siden...

Men det er da godt der er nogle til at holde det i gang trods alt :-)
Gravatar #9 - Footracer
10. nov. 2006 15:27
Ja, mener da også at have været med i to et halvt år ca. Vi er da alligevel nogle stykker der har været med i laaang tid.

Ja, der har sørme været meget mere gang i den. Kan da huske at vi flere gange var over 50k pr. dag en overgang. Hehe.
Gravatar #10 - Smasher
11. nov. 2006 11:41
Hehe ja, og i dag ligger vi på 1395 point... det er satme sløvt :-(
Gravatar #11 - MiniatureZeus
11. nov. 2006 15:37
Må indrømme at da jeg startede med at bruge newz meldte jeg mig da også til, men da min mor ikke ville betale for strømmen til en gammel maskine røg det ud...
Gravatar #12 - Footracer
13. nov. 2006 08:27
# 11 - Lidt folding tæller nu også. Man behøver jo ikke at lade sin computer stå tændt hele tiden.

Man kan jo bare lade folding køre når man alligevel er på computeren. Ved ikke præcis hvor meget ekstra strøm der bruges når cpu'en kører med 100% load, men du kan jo sætte det til 30% eller hvad du nu har lyst til. Tror også det er minimalt hvor meget mere strøm der bruges, men har ikke lige undersøgt det.

Men lækkert du har været med en overgang - point er jo point :D

Øv, er under 1000 point pr. dag igen. Hehe. :D
Gravatar #13 - MiniatureZeus
13. nov. 2006 08:32
#12
regner også med at smide det på min stationære igen, når den nu alligevel står og downloader i løbet af natten :)
Gravatar #14 - Footracer
13. nov. 2006 08:33
Cool. Det vil være mere end velkomment MiniatureZeus. :D
Gravatar #15 - MiniatureZeus
13. nov. 2006 08:35
btw
ville måske være en ide at få en admin/staff til lige at oplyse hvor stort banneret skal være... ville da hjælpe en del...
Gravatar #16 - Footracer
13. nov. 2006 08:37
Ja, det er sandt.

Mon ikke vi skal have det i flere forskellige størrelser. Nogen vil vel gerne have banner over hele siden, andre et mindre et, der er mere diskret.

Kender ikke lige til standardstørrelser for bannere/logoer.
Gravatar #17 - MiniatureZeus
13. nov. 2006 08:39
men mere til newz.dk jeg tænkte.. så det der grimme Netscape banner kunne blive smidt ud! (hvorfor reklamere i ikke for FF istedet egentlig?)
Gravatar #18 - Pernicious
15. nov. 2006 07:50
F@H siden her på sitet har heller ikke være opdateret i lang tid. JEg skal gerne indrømme at jeg ikke længere beskæftiger mig særlig meget med det, så hvis der er nogen der har interesse i at revidere indholdet, så giv mig endelig besked.
Gravatar #19 - Footracer
15. nov. 2006 09:37
@ Pernicious - Vil kigge på det og melde tilbage hvis der er noget der har brug for opdatering. Sandt er det at det har været ret sløjt her på folding-delen i lang tid, desværre.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login