mboost-dp1

Opdatering af newz.dk's folding side


Gå til bund
Gravatar #1 - Footracer
11. dec. 2006 09:42
Er der ikke én der kan linke til Fahmon under 3.parts utils?

Adressen er: http://fahmon.silent-blade.org/

Teksten dertil kunne være: For hurtig oversigt over dine igangværende workunit(s) med pointvisning og forventet tid tilbage.

Noget i den stil. Ville være cool.

Endvidere må du gerne ændre nuværende placering til 38.

Under milepæle kunne der stå for d. 1. nov (er deromkring): Nu to mand over 1 mio. point.

Og så skrive at siden sidst er opdateret fra dags dato (11-12-2006). :D

Hvis der er andre der har forslag til hvad der ellers skal opdateres her, så kom endelig med forslag og så håber jeg at én fra staff vil være så venlig at smække det på. :)
Gravatar #2 - Footracer
13. dec. 2006 07:44
Hmm. Ser vidst ikke ud til at nogen fra staff tjekker Folding@Home forummet. :(
Gravatar #3 - Jace
13. dec. 2006 17:14
The-Lone-Gunman var da ellers frisk med noget opbakning i tråden her:
http://newz.dk/forum/item/67793/#5
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
13. dec. 2006 21:35
#1

Har opdateret den med dine forslag.
Gravatar #5 - Footracer
13. dec. 2006 21:39
# 4

Smukt! Så er vi up to date. Takker. Nu mangler vi bare det banner dér. :)
Gravatar #6 - Jace
13. dec. 2006 22:07
Hehe, ja.. Det bliver nok sværere :)
Gravatar #7 - MiniatureZeus
14. dec. 2006 07:06
Heheh egentlig meget sjov tråd den her.. Footracer og Jace lyder som sådan et gammelt ægtepar... :D ;P
Gravatar #8 - Footracer
14. dec. 2006 11:19
Hehe - vi har nu også begge været med ret længe i folding. Mener at jeg startede i begyndelsen af 2004, januar. :) Og nu er det os to der krampagtigt prøver på at holde liv i vores forum og gang i holdet. :D

Synes at jeg med mine to maskiner (1 dual core) gør det ret godt på holdet, med pt. 1,407 point pr. dag. Dette er nu kun fordi jeg har fået de helt rigtige projekter på min dual core satan, hvilket giver mig ca. 1100-1200 point pr. dag på den maskine. :D Lækkert.

Mon ikke der er andre der kører med overclocket conroe 24/7, nok ikke for så ville der være flere med over 800 point pr. dag. :)
Gravatar #9 - Smasher
14. dec. 2006 17:53
Hvordan pokker får du så mange point med en enkelt maskine? Synes det er for vildt... jeg har en XP4000+ og skal være heldig hvis den laver 100 point i døgnet... har en del maskiner til at køre, nogle døgnet rundt.. og kan ikke engang følge med din ene cpu... hmm :p

Hvad er det for en cpu? og hvor meget er den overclocket?
Gravatar #10 - Bjørn
14. dec. 2006 18:56
#8
Lyder godt med alt det du folder for holdet - og damn en del point pr. dag !Ja gejsten ang. F@H er faldet gevaldigt(Er selv midlertidigt stoppet)

En idé.-
Vi får alle, og jeg mener alle op på dupperne ang. Folding Home her op til Nytår. Og når det nye år så går i gang er vi parate med 1000 ekstra maskiner som skal sparke os på en 30 plads igen(gerne højere - evt. 25-20). VI skal starte næsten samtidig :-) Hvis vi virkelig kunne få det gennemført - med hjælp fra Admin på Newz og evt nogle artikler samt høj stemning og god markedsføring(evt. konkurrencer!) - så kunne vi overraske alle de andre hold. Jeg mener virkelig giv dem en ordentlig røvful... Det kunne sgu da være for fedt man...

Kunne være så fed med en graf der nærmest stod lodret med point fra newz holdet... Vi KAN godt det her -

Admin/Staff - læg en fed slagsplan så vi kan overraske hele verden...
Gravatar #11 - Footracer
15. dec. 2006 06:25
#10

Rigtig go idé! :D Jeg er klar og frisk på at battle for vildt med de andre hold!
Gravatar #12 - kinaholm
15. dec. 2006 07:30
okay, er måske ikk den syge folder, men jeg smider det da lige på mine forældres Core2Duo derhjemme, og min server :D
Gravatar #13 - Footracer
15. dec. 2006 09:08
Genialt holmZ! Selv nogle få timers folding på en Core2Duo om dagen er go hjælp. :) Ah - og en server som højst sandsynligt altid står tændt. :D Woohoo.
Gravatar #14 - IT-ekspert Kejser
18. dec. 2006 09:40
Så er jeg også med på holdet... Så folder vi squ...
Gravatar #15 - Footracer
18. dec. 2006 10:40
Smukt! Genialt at du er med. :D Har godt set at der er kommet flere aktive foldere på holdet. Niiiice.
Gravatar #16 - Smasher
18. dec. 2006 16:57
Lækkert at se der sker lidt igen :-)

Men hvad sker der for alle de andre brugere der har tilmeldt sig i tidens løb, hvorfor er i ikke med mere?
Det tager jo ikke mere end 3-4 min at installere igen hvis man har geninstalleret windows/fået ny pc eller lign.
Gravatar #17 - SmasH!
22. dec. 2006 08:13
Hey -
Jeg er så tilbage efter ja, 1 års pause eller sådan noget. :)
Havde glemt alt om det, da jeg som i også har nævt her over, havde formateret windows som jo skal til i ny og næ.
Jeg er så stille og roligt igang, skal lige have mine brødre med på det igen, skulle nu kunne lade sig gøre at overtale dem, og så min far som alligevel har 3 computere kørende for det meste.

Jeg har tænkt på om det overhoved kan betale sig at have en lille 1100 mhz kørende? Synes nemlig at de WU'er er blevet ret store i det, eller også er det bare mig. Så det vil jo sikkert tage 100 år at få en WU competed.
Gravatar #18 - Footracer
22. dec. 2006 09:20
Hey SmasH!

Velkommen tilbage. Lækkert at se. Sejt at du får smækket nogle computere på. :) Jeg ville helt klart sætte det på en 1100 MHz computer også. Det du skal gøre dér er så at fravælge muligheden for at modtage store WU'er, så får den nemlig kun mindre projekter, som den skulle have rigtig go mulighed for at kunne klare inden for deadline - der ofte er ret lange faktisk. Så selvom den ikke altid er tændt, vil det da være en hjælp - uden tvivl. Alt tæller! :D

Glæder mig til at se dine point stryge ind på kontoen - det kan jo være vi kommer til at battle lidt. Hehe. :P
Gravatar #19 - SmasH!
22. dec. 2006 09:34
Hi Footracer.

Tusind tak, dejligt at være tilbage igen :)

Så vil jeg så snart jeg kommer hjem også lige smide en Folding@Home console på den computer. Og den kan lige så godt køre i 24/7 også, da strøm er med i huslejen :P

Okay, synes bare ik' jeg havde set noget om, at man kunne få mindre WU'er, kun at man kunne fravælge dem som fylder meget, men er måske det samme? ;)

Ja, jo at battle som gør det sjovt :D
Gravatar #20 - Footracer
22. dec. 2006 11:04
Ja, det er det samme. Hehe.

Smukt at du smækker den på!

Der bliver mega battle. Glæder mig til at se hvor højy kommer op i point pr. dag produktion! :D
Gravatar #21 - SmasH!
22. dec. 2006 12:49
HeHe... ;)
Ja, nu er den sat på min meget gamle, men det var desværre kun en 800 mhz *HaHa*, men nu får vi afse om den overhoved bare kan yde lidt. Ny er det så bare at få mine brødre overtalt. Men ikke så let som jeg troede :D
Gravatar #22 - Footracer
22. dec. 2006 12:54
Hehe - De skal bare have nogle bank hvis ikke de lægger det på deres maskiner. :P

Glædelig jul til alt foldingfolket herinde! :D
Gravatar #23 - MiniatureZeus
22. dec. 2006 15:15
Jeg fik overtalt min mor til at lade vores pc stå tændt og folde (når jeg får xp på igen) da jeg sagde at det teoretisk set kunne helbrede Sclerose som min onkel har i svær form... Forresten så kende jeg en som har sat det på hans xbox da han installeret linux, så det er også en mulighed :)
Gravatar #24 - Jace
22. dec. 2006 19:57
#23 - Cool... Hvordan yder sådan en xbox?
Gravatar #25 - Footracer
23. dec. 2006 13:35
Lyder smart med xboxen. :D Ja, ville være nice at høre hvad den lavede af point pr. dag
Gravatar #26 - MiniatureZeus
23. dec. 2006 18:10
#24/25
Skal jeg ikke kunne sige, men den kører ikke ret tit, da den jo larmer som et jærgerfly! Men vil da prøve at undersøge det lidt nærmere :)
God lillejuleaften :)
Gravatar #27 - Footracer
23. dec. 2006 22:56
Tak i lige måde. Lyder fedt at du lige tjekker det. :D Vrooom
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login