mboost-dp1

Så er jeg også med!! :-)


Gå til bund
Gravatar #1 - spangsberg
17. aug. 2006 17:11
Hej alle.

Har langt om længe fået mit login her til Newz.dk til at virke!?!??

Jeg har i noget tid kørt F@H på min Linux gateway server (P3 650 MHz), og det kører klippe stabilt, men serveren har jo heller ikke så meget andet at lave :-)

Her er mine stats:

STATS
Gravatar #2 - k_madsen
17. aug. 2006 23:52
Flot
det giver dig en plasering som nummer 524 på holdet
http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.p...
Gravatar #3 - Smasher
19. aug. 2006 11:06
Rykker ikke så meget på sådan en gammel svend ;)
Men altid bedre end ingenting...

Hvorfor installerer du den ikke på din "alm" computer også, og ikke bare serveren?
Gravatar #4 - spangsberg
22. aug. 2006 05:52
#3

Jeg bruger min "alm" for lidt til at det ville betyde noget i statestikken. Efter 8 timer bag skærmen på jobbet, er det ikke PC'en i det fjerneste værelse der trækker mest når jeg kommer hjem.
Gravatar #5 - Smasher
22. aug. 2006 06:51
Så må du jo have programmet installeret på arbejde også ;-)
Gravatar #6 - spangsberg
24. aug. 2006 06:54
Så er der sgu nok en SMS-administrator der får noget galt i halsen, det var slemt nok da jeg "kom til" at installere MSN Messenger.....
Gravatar #7 - MiniatureZeus
24. aug. 2006 08:33
skulle hente de der CeBit newz billeder med bittorrent, og da jeg havde glemt min egen bærbar og min far har hurtigt net installeret jeg det på hans firma pc... Tre dage efter skulle han til en samtale med sin IT-ansvarlig + chef fordi at de syntes at det var lidt underlig at han havde BT installeret på sin firma pc... ups..
Gravatar #8 - spangsberg
24. aug. 2006 10:16
Ups!! Den er heller ikke god :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login