mboost-dp1

Så kom jeg også ind


Gå til bund
Gravatar #1 - Christianc
4. feb. 2006 22:35
Ja, jeg ville bar elige sige goddag, og samtidig benytte lejliheden til at sige at jeg nu også bidrager lidt til F@H teamet...
Hmm, har lidt et spørgsmål, mit system (p4 2.0, 512 rdram, 128 mb gfx 5200, 80 gb maxtor, abit th 700) det køre det der program helt vildt dårligt, er det menigen man skal se atomerne bevæge sig en gang hver 5 sek, eller skal de være flydende? For jeg syntes sq den er lang tid omd et...
Gravatar #2 - Smasher
5. feb. 2006 15:14
Det skal ikke køre helt flydende... det gjorde det i hvert fald heller ikke på min...

Ellers så kør consol-udgaven... skulle være en smule hurtigere og mere stabil..
Gravatar #3 - Bjørn
5. feb. 2006 16:58
#1
Velkommen til... Uden at have vild stor erfaring med programmet, og den grafiske visualisering, tror jeg ikke du skal bekymre dig om at grafikken kører langsomt. Programmet kører skam fuld speed alligevel.- Det er ikke det grafiske der tæller, men udregningerne der ligger bag. Korrekt?
Gravatar #4 - Christianc
5. feb. 2006 18:16
#3 Det er self en meget god pointe du har der...
Har forresten et spørgsmål mere, jeg er igang med at lave en frame som tager 20 endnu (startede på en dag) Er det virklig meningen de skal være så store? Har måske lavet 70 frames på 5 timer, og så er der pludseli en stor én
Gravatar #5 - Jace
5. feb. 2006 18:47
#4 - Jeg forstår ikke helt hvad du mener... kan du prøve at omformulere dit spørgsmål?
Gravatar #6 - Bjørn
5. feb. 2006 20:14
#4 Er heller ikke helt sikker på hvad du mener ligesom #5
Men programmet er jo sat til at arbejde på overskuddene processor kraft, så hvis du nu har arbejdet meget på computeren så går det jo også langsommere at folde. Men du skal ikke tro at man kræver igennem de "arbejdsopgaver" man får sendt. Nogle tager et par dage.. Nogle tager uger, ja måneder... Besvarer dette dit spørgsmål! Ellers prøv at omformulere som #5 siger
Gravatar #7 - Christianc
5. feb. 2006 20:32
#5+6 Okay, det jeg prøvede at sige var: Jeg har havde lavet 60-70 frames indtil denne, men den her tog ligepludselig meget længere tid, en hel dag faktisk, og om det kunne være rigtigt at en enkelt kunne tage så lang tid, men jeg forstår på det hele nu, at det kan den åbenbart godt.
Gravatar #8 - Gruesome
6. feb. 2006 12:36
Jo mere stabil din oppetid er, jo større frames vil du blive tildelt af Folding@Home projektet. Så hvis du har haft din computer kørende i lang tid uden reboot så er chancen for at få større frames også højere.
Gravatar #9 - k_madsen
8. feb. 2006 02:59
#1 og #7 Jeg anvender consol udgaven installeret som service, så slipper jeg for at skulle tænke mere over F@h. Som med alt andet bliver det også hverdag, med det program. Startede feb 2004 på team 'denmark'(50000 points) og skiftede til newz i aug 2004 (300000+) points.
Der er et international forum, hvor forskellige emner der vedrører f@h diskuteres, bla. opsætning af programmet. Denne side er engelsk sproget og ganske glimrende, her er adresse. ->
http://forum.folding-community.org/homepage.php
Jeg håber, at du vil få samme glæde, ved at bruge din(ne)pc'er, til noget væsentlig, som jeg har.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login