mboost-dp1

Version 5.04 virker ikke...


Gå til bund
Gravatar #1 - JackDK
22. nov. 2006 17:05
Efter jeg har fået en ny cpu (X2 4600+), så ville jeg til, at køre med 2 klienter. Men når jeg henter den "nye" version 5.04, så vil den ikke hente noget arbejde fra F@H's server.

Hvad kan det skyldes?
Gravatar #2 - Footracer
22. nov. 2006 17:17
Har selv installeret version 5.04 som service på min Core 2 Duo, så den kører med to klienter - én på hver core.

Ingen problemer dér. Har lige fået en ny core for 1 time siden, så der skulle ikke være noget problem med f@h serverne.

Men du får installeret og det hele? Har du tjekket log-fil for at se hvad der sker?
Gravatar #3 - Smasher
23. nov. 2006 16:06
Jo, den nye 5.04 virker ganske fint, den har jeg installeret på en del computer rundt omkring, det kører som det skal. Du kan prøve at genstarte, eller at installeret programmet igen.
Gravatar #4 - JackDK
26. nov. 2006 13:35
hmmm, nu virker det sgu!! :/

Men det skyldtes vist, at jeg havde ønsket projekter uden deadlines...
Gravatar #5 - Footracer
26. nov. 2006 20:46
På den måde. nice at du er oppe at køre! :D
Gravatar #6 - Jace
26. nov. 2006 21:36
#4 - Det lyder meget rigtigt, for der er ikke flere units uden deadline:
http://forum.folding-community.org/portal.php?topi...
Gravatar #7 - JackDK
27. nov. 2006 18:19
Hmmm, jamen så må vi se om jeg kan få dem helt færdig inden deadlinen! :)
Gravatar #8 - Footracer
28. nov. 2006 08:39
Det skulle være muligt. De fleste projekter er der vidst en deadline på én måned. Men klart at det kan tage et par uger hvis det er et stort projekt og computeren ikke står meget tændt.

Håber det går. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login