mboost-dp1

Prototype PS4 Controller


Gå til bund
Gravatar #1 - SiniSael
15. feb. 2013 09:13
If it aint broke - DONT FIX IT!!!

Håber da de gamle controllere er kompatibel med PS4 - selvom de ikke har ændret meget kan det være nok mellem fantastisk og direkte lort.

Dog troede jeg aldrig jeg vil kunne lide xbox controlleren, dog den seneste version er faktisk ret god, om ikke andet bedre end de første.

Tyder på der kommer touch interface, evt. med lcd skærm Oo og evt. lyset er til noget move halløj? O_O slynger bare tanker ud her btw.
Gravatar #2 - HerrMansen
15. feb. 2013 10:12
http://i.imgur.com/S4vMHoo.gif

Jeg er heller ikke solgt - den ser godt nok noget tung ud. Højtalere i controlleren? Nej tak - Slog den funktion fra efter ti minutter på Wii'ens efter Nintendo spammede mig med lyde i Mario spillene. Og en touchpad/skærm ting? Really?
Gravatar #3 - XorpiZ
15. feb. 2013 10:17
Ser ud til de har lavet de analoge sticks med fordybninger på toppen. Det var da fantastisk at de endelig indså det var en god ide!
Gravatar #4 - markjensen
15. feb. 2013 10:22
Man kunne måske forestille dig at de vil bruge noget touch halløj ligesom PS Vita har på bagsiden. Jeg har ikke selv prøvet det, så jeg ved ikke hvor godt det fungerer, men det er jo ret populært at proppe ligegyldige gimmicks ind, så det ville ikke undre mig.
Gravatar #5 - Grofle
15. feb. 2013 11:03
Hvis controllerne har hver sin mikrofon, så må vi bare håbe at den kan multi-taske! Jeg har aldrig rigtig gidet at sidde med headset på, så dette kunne være en fin løsning.

Så mangler Sony bare at udvikle/tillade et snakke-program som f.eks. Skype, Ventrilo eller TeamSpeak.
Det kunne være smart at bruge imens man spiller et spil som Dust 514 eller God of War Multiplayer.
Gravatar #6 - Qw_freak
15. feb. 2013 11:47
Det kunne også være en microfon.

For mig at se vil et lille touch pad være en fed ting at have som extra til browsing o.lign.
Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. feb. 2013 11:55
#5

Bliv ude af mit univers! Vi gider ikke have flere spillere >_<
Gravatar #8 - lost-viking
15. feb. 2013 11:56
Ja jeg syntes det ku være smart med en mulighed for at kople sig til med høretelefon i controlleren det der med at skulle have en laaang ledning til tvet eller til ens playstation kan godt være træls.. og hvis der er indbygget microfon i controlleren det gør jo også nogle ting lidt nemmere..
Når den lille touch skærm ikke er større kan jeg have svært ved at se hvad den skal bruges til.. wii u'ens er jo rimelig stor og den kan bruges til massere af ting.. men den der ser nu ikke ud til at være ret stor.. så ved ikke lige hvad den skal..

Men alt i alt et godt indblik i controlleren.. jeg tror det nok skal fungere..
Gravatar #9 - Xaroc
15. feb. 2013 13:04
Har aldrig været glad for PS controller, ser ud til de holder samme stil.
Gravatar #10 - KickAssFairy
17. feb. 2013 16:47
Det kan nå at ændre sig endnu. Kan i slet ikke huske boomerang controlleren de lagde billeder ud af inden releaset af sidste gen. Det tog Sony eddermame også meget flack for ^.^
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login