mboost-dp1

Ny gaming laptop?


Gå til bund
Gravatar #1 - bloton
6. feb. 2014 11:34
Hej Newz brugere.

Ja dette er nok et emne der har været oppe 1000 gange men...

Jeg er rejsemontør, og vil derfor gerne have mig en kraftig bærbar til gaming, det bedste ville helt klart være hvis man kunne få noget der kunne komme op og kører BF4, men alle steder jeg har søgt lyder det ikke til at der rigtig er nogen der kan trække det?

Er der nogen der har et forslag til en rigtig god kraftig gaming laptop?

Og nej en stationær er ikke en mulighed.!

På forhånd tak :)
Gravatar #2 - Hængerøven
6. feb. 2014 13:46
Jeg har en Asus RoG G55W...

Den kan køre Battlefield 4 på medium uden problemer. Den kan også være med på high hvis man godt kan leve med lidt fps tab her og der.

http://www.asus.com/ROG_ROG/G55VW/
Gravatar #3 - Ravensholt
10. feb. 2014 09:47
Asus laver flere modeller, som fint kan trække BF4. Deres G750 serie er ikke helt ringe heller.
Hvis penge ikke er et issue, så er Dells "Alienware" serie heller ikke helt ringe.
Nogle kammerater har haft gode erfaringer med Vision Computers (MM-Vision).
Acer skal man holde sig fra. MSI laver nogle gamer laptops, men de har ofte problemer med kølingen hvillket betyder, at de bliver meget varme og ustabile (det havde min gamle MSI GT640 i hvert fald).
Gravatar #4 - bloton
20. feb. 2014 12:37
Så denne her vil ikke være et skidt valg?

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?...

Evt. med 16 eller 24GB ram i stedet for de 8GB

Windows 7 i stedet for 8.1

Og måske en 500GB SSD disk istedet for 180GB
???

Eller er der bedre alternativer til de 14.000 den så løber op i :D
Gravatar #5 - Ravensholt
21. feb. 2014 07:46
Behold du bare Windows 8.1
Der er efterhånden rigeligt med bevis for, at det gaming-wise performer bedre end 7'eren.
SSD er et must i dag - hvis en laptop ikke har SSD, så er den forældet.

Det eneste issue jeg har med min egen 17" Vision laptop er, at batteriet er dødt :(
Gravatar #6 - bloton
21. feb. 2014 11:05
Okay, 180GB er nu også SSD men synes bare den bliver lige klein nok..

Er det da sådan en som jeg linker til du har dig?
Gravatar #7 - Laziter
21. feb. 2014 11:39
#6 - Du kan tilvælge en sekundær harddisk til den laptop du linker til, 1TB for kr. 698.-.
Jeg kører selv med SSD til primære programmer og system, skiftede mit optiske drev ud med en harddisk som så bruges til spil og data. Det optiske drev har jeg gjort eksternt da jeg ikke bruger det ret ofte alligevel.
Gravatar #8 - Ravensholt
21. feb. 2014 12:18
180GB SSD er for lidt. Snup en 250GB som minimum og gør som #7 skriver. Smæk en 1TB disk (Eller lign) i maskinen i stedet for det optiske drev (hvem fanden bruger CD-ROM/DVD i dag alligevel?).

*edit*
Det er ikke den samme maskine jeg har. Min model er 2 år ældre - men dog stadig ganske udemærket til, at game på :)
Gravatar #9 - ignuz
21. feb. 2014 12:45
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-G750JX-T4136H-i...

32gb ram
lidt bedre grafikkort
BD rom drev
og thunderbolt.

Tilgengæld er der dog kun en 750GB harddisk men eftersom at den understøtter dual hdd kan man blot købe noget i stil med Samsung 840 EVO i eksempelvis 250gb versionen som typisk kun koster knap 1200.
Gravatar #10 - Slettet Bruger [1044422122]
21. feb. 2014 14:17
Jeg tvivler stærkt på at selv 8GiB ram kommer til at være for lidt til spil på en laptop. absolut ingen grund til 32GiB
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login