mboost-dp1

Problem med mus i spil/programmer


Gå til bund
Gravatar #1 - MartinStruve
29. nov. 2013 20:31
heej :D
jeg skriver ind fordi jeg har et lille problem med min mus både min touch mus på min bærbar og min mus som køre via usb.
Det er sådan at vær gang jeg fx skal skyde i counter-strike så skal jeg klikke 7 gange for at få den til at skyde eller hvis jeg er inde i et andet program fx Fl Studio så skal jeg trykke mange gange for at den reagere. hvad kan dette problem være? har taget en fejlfinding 5 gange nu og opdateret alle mine drivere og alt hvad der sådan set kan opdateres. :D
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
29. nov. 2013 21:10
Prøv at tage dine sko/strømper af og se om det hjælper.
Gravatar #3 - MartinStruve
29. nov. 2013 21:11
du jo helt væk ?
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
29. nov. 2013 21:13
Prøv det!
Gravatar #5 - MartinStruve
29. nov. 2013 21:17
Seriøse svar tak (:
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
29. nov. 2013 21:51
#5

Jakob er faktisk dybt seriøs! Har du hørt om statisk elektricitet? Gør nu hvad manden siger. Han er som en anden guru!..

Man kan faktisk næsten sige at han er guddommelig - bare uden at være usårlig og sår'n
Gravatar #7 - budbringeren
29. nov. 2013 22:02
Har du prøvet et system restore? Og i så fald, hvor lang tid har du haft problemet?

Hvilken computer er det du har, og hvilken mus bruger du?

Og hvad har du brugt til at opdatere dine drivere?
Gravatar #8 - spand-online
30. nov. 2013 01:50
Har du evt overvejet om det er et hardwareproblem? :)
Gravatar #9 - MartinStruve
30. nov. 2013 05:11
Altså det er ikke min usb mus det er galt med. det er generelt min mus på bærbar altså touchpad der ikke virker ordentlig in game. altså jeg skal trykke et par gange før den reagere.
(:
har en asus intel(R) Core(TM) i7-3630QM CPU @ 2.40GHz
8 GB RAM
64-bit
Gravatar #10 - holmen
30. nov. 2013 06:30
MartinStruve (1) skrev:
jeg skriver ind fordi jeg har et lille problem med min mus både min touch mus på min bærbar og min mus som køre via usb.


MartinStruve (9) skrev:
Altså det er ikke min usb mus det er galt med.


Er det dem begge, eller er det ikke dem begge? Og kan godt forstå du har problemer, hvis du spiller CS med touchpad'en.
Gravatar #11 - MartinStruve
30. nov. 2013 07:52
det er dem begge altså både mus og touchpad og spiller selvf ikk cs med touchpad (:
Gravatar #12 - holmen
30. nov. 2013 07:56
Er problemet der også i fejlsikret tilstand?
Gravatar #13 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
30. nov. 2013 08:31
Hvad er der nu galt med at spille CS (eller andre spil) med et touchpad o_O
Gravatar #14 - csstener(^,^)
30. nov. 2013 16:48
MartinStruve (9) skrev:
Altså det er ikke min usb mus det er galt med. det er generelt min mus på bærbar altså touchpad der ikke virker ordentlig in game. altså jeg skal trykke et par gange før den reagere.
(:
har en asus intel(R) Core(TM) i7-3630QM CPU @ 2.40GHz
8 GB RAM
64-bit

fjern deres help bar som er preinstalled... det havde jeg også med en anden bærbar. det er fucking iriterende....og hvis det ikke hjælper så finder du produksentens hjemmeside til din mousepad og henter en driver der. problemet er at der er alt for meget extra lort med i de drivere asus udlevere. jeg havde et lignende problem for nogle år tilbage, dog på en acer bærbar. hver gang jeg hentede en driver fra acers hjemmeside til mus eller tastertur. så var der mega delay på dem, men hvis jeg fandt en driver som ikke var fra acer så virkede det findt.

en anden måde at fixe det på er at geninstallere en clean version af windows, alså ikke en install hvor der er en masse ting preinstalled med også at lade windåse selv finde de drivere den skal bruge.
Gravatar #15 - MartinStruve
1. dec. 2013 22:12
ja men har en masse programmer osv som jeg ikke vil af med (:
Gravatar #16 - Chewy
2. dec. 2013 18:46
Et ord. Backup....

Derudover, så prøv med en live CD og se om problemet stadig er der.. .
Gravatar #17 - Vandmand
2. dec. 2013 20:58
Som #16 skriver, prøv et andet styresystem (f.eks. en Linux live CD), det giver dig en god indikator omkring hvor vidt det er et software problem eller ej.

Du kan f.eks. downloade et Ubuntu live CD image her: http://releases.ubuntu.com/precise/ubuntu-12.04.3-...

Brænd det ud på en cd og start op derfra. Hvis problemet også findes der, så er det nok ikke Windows det er galt med. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login