mboost-dp1

Black Friday 2018


Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
19. nov. 2018 13:06
Nogen gode tilbud man skal være opmærksomme på?

Leder personligt efter den billigste Iphone Xr jeg kna finde...
Gravatar #2 - CBM
19. nov. 2018 13:18
man skal holde øje med hvad priserne har været tidligere, jeg har set eksempler på at ting kan være dyrere på selve black friday end de har været i fx oktober måned

Gravatar #4 - demolition
19. nov. 2018 14:16
Du kan gå i Jysk - der kan du sikkert finde masser af ting til halv pris. Nå ja, det kan man hele året. :-)

Som udgangspunkt er Black Friday fis i en hornlygte. Man kan ofte finde de samme 'tilbud' på mange andre tidspunkter af året - faktisk så ofte at jeg anser tilbudsprisen som værende normalprisen og jeg ville føle mig snydt hvis jeg på et tidspunkt blev nødt til at betale fuld pris (f.eks. hvis jeg havde et akut behov for noget, f.eks. et nyt køleskab).
Gravatar #5 - Internet-Ekspert KopNudler
20. nov. 2018 14:47
#3

Damn, det virker som et godt tilbud på DLSR. Hvis ikke opsparingen var mærket til bryllup havde jeg sgu snuppet et.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
20. nov. 2018 15:43
time4vps har 'Recurring Discount: 50% OFF VPS' med koden BF18.
"50% life-long discount of all standard VPS packages. Coupons are limited (only 300!)"
Gravatar #7 - demolition
20. nov. 2018 16:55
Internet-Ekspert KopNudler (5) skrev:
#3
Damn, det virker som et godt tilbud på DLSR. Hvis ikke opsparingen var mærket til bryllup havde jeg sgu snuppet et.

Den koster ikke så mange penge nej, men nu er EOS 4000D så også det måske mest skrabede DSLR man kan finde på markedet.. Hvis du vil bruge det bare lidt seriøst, så kommer det nok hurtigt til kort.
Gravatar #8 - Claus Jørgensen
20. nov. 2018 20:20
#3, #7

Enig, en iPhone X eller lign. Android model er et ligeså godt kamera. DSLRs er ved at dø for folk der ikke er virkelig interasseret i fotografi.

Men så igen, et begynder DSLR er jo fint, hvis man ikke vil lægge 15000 kr. for det billigste full-frame system :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login