mboost-dp1

Invite Danishits


Gå til bund
Gravatar #1 - bsmart
12. nov. 2017 10:06
Hej derude

Jeg ved godt at det er et longshot, men jeg prøver nu alligevel.

Der sidder ikke tilfældigvis en venlig sjæl derude der har en invite i overskud til danishbits.

Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
13. nov. 2017 05:47
Havde du nu ikke været en helt ny bruger, så havde du nok haft bedre held med det ...
Gravatar #3 - CBM
13. nov. 2017 07:11
Gravatar #4 - demolition
13. nov. 2017 08:03
CBM (3) skrev:
er det ikke lukket ned?

Hvis ikke, så bliver den nok snart..
Gravatar #5 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
13. nov. 2017 13:28
demolition (4) skrev:
CBM (3) skrev:
er det ikke lukket ned?

Hvis ikke, så bliver den nok snart..

Hvorfor tror du det?
Gravatar #6 - demolition
14. nov. 2017 10:27
PHP-Ekspert Thoroughbreed (5) skrev:
demolition (4) skrev:
CBM (3) skrev:
er det ikke lukket ned?

Hvis ikke, så bliver den nok snart..

Hvorfor tror du det?

Nu er jeg ikke bruger derinde men ud fra det jeg kan læse om det så lyder det ikke helt legalt og den slags sider bliver altid lukket ned. Det er bare et spørgsmål om tid.
Gravatar #7 - CBM
14. nov. 2017 12:30
#6: enig... og hvem gider bruge tid på at downloade spil, musik og film anyways når vi har spotify, netflix og steam?!

Ja, Steam har desværre DRM, men kan dog køre offline.

Ligeledes kan medier downloades midlertidigt fra Netflix til senere afspilning...
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. nov. 2017 13:07
#6
Tja, PirateBay lever mig bekendt stadig.

#7
Hvorfor køre 100 km/t på landevejen når du ikke kommer synderligt hurtigere frem?

Måske er det fordi at der er nogle der ikke vil betale til Netflix, Hulu, HBO og whatnot - eller er irriteret over at der på Netflix kun er SE2, 3 og 4 - men ikke SE1, 5 og 6 i vores del af verden.

Jeg ved det ikke - er bruger, men kan ikke huske hvornår jeg sidst har downloadet noget. Normalt har jeg mest brugt torrents til f.eks ISO filer og lign.

- edit -

Okay, ISO er et vidt begreb. Jeg mener "lovlige" ISO'er som jeg har licensnøgler til.
Gravatar #9 - Qw_freak
14. nov. 2017 13:08
#7

Jahh der er ikke det samme behov længere som der har været.

Jeg kender en der har en ven som dog stadigvæk torrenter lidt serier og film som ikke er tilgængelige på nogen streamingstjenster, F.eks. det nye South Park, som jeg mener Viasat har rettighederne til i DK.
Gravatar #10 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
14. nov. 2017 13:13
Qw_freak (9) skrev:
F.eks. det nye South Park, som jeg mener Viasat har rettighederne til i DK.

Er det mig der har tabt sutten, eller kan (kunne) man ikke se alle afsnit online, lovligt?
Gravatar #11 - mrtb
14. nov. 2017 19:50
Der mangler stadig alt for mange serier og nye/gamle sæsoner af diverse serier, før vi er helt derhenne, hvor det er lettere bare at betale.

Det er så spørgsmålet om det nogensinde sker.. For ud over kampen med rettighedshavere, der mener det giver mening at opdele verdenen, så har begynder streaming også at være et ret fragmenteret område.

Nu vil Disney endda lave sin egen streamingservice... Suk!
Gravatar #12 - demolition
15. nov. 2017 07:27
CBM (7) skrev:
Ja, Steam har desværre DRM, men kan dog køre offline.

Ja, det er lidt kedeligt med DRM på Steam, og jeg må også indrømme at GOG efterhånden har så godt et udvalg og gode priser så de får en større og større andel af de penge jeg før ville have brugt på Steam.. Kan godt lide deres koncept med at levere en DRM-fri offline installer af alt det man køber. Ok, de har ikke så mange af de nyeste spil, men det er i forvejen ikke dem jeg går så meget efter.

Man kan dog jævnligt finde nogle rigtigt gode tilbud på Steam spil på https://www.fanatical.com/, bl.a. en masse pæne bundles til €3-4, og til de priser skal jeg ikke overveje et køb ret længe. :-)

PHP-Ekspert Thoroughbreed (10) skrev:
Qw_freak (9) skrev:
F.eks. det nye South Park, som jeg mener Viasat har rettighederne til i DK.

Er det mig der har tabt sutten, eller kan (kunne) man ikke se alle afsnit online, lovligt?

Jo, det har man ihvertfald kunnet, men er det ikke US-only?
Gravatar #13 - Qw_freak
15. nov. 2017 07:54
PHP-Ekspert Thoroughbreed (10) skrev:
Er det mig der har tabt sutten, eller kan (kunne) man ikke se alle afsnit online, lovligt?

Jo næsten, men ikke den nye sæson 21.
Gravatar #14 - CBM
15. nov. 2017 08:59
#12: plus at markedet for køb af brugte spil på medier alligevel er blevet ødelagt af steam, da mange brugte spil på fysiske medier pludselig begyndte at bruge steam til verifikation og så kunne man stå der med et brugt spil der ikke kunne verificeres da det allerede var "ejet" af en anden.

hvad angår film osv... Netflix har så stort et udvalg af jeg er fløjtende ligeglad med at de ikke har de nyeste southpark, game of thrones osv.. de har emget andet jeg gerne ser og der samler stadig fra mange indholds udbydere..

jeg har fået den holdning, at hvis en indholdsudbyder vil have jeg skal kunne se deres indhold, så skal de lave en aftale med Netflix...

Hvem er det lige der har behovet for at jeg ser noget specifikt nyt indhold? mig eller den specifikke indholdsudbyder?

sålænge jeg kan se nogle interessante film og serier indenfor de genrer der interesserer mig, så kan jeg i princippet være ligeglad med om det er en serie produceret af netflix, disney eller nogle andre

og er der endelig en serie eller film jeg bare MÅ se, så venter jeg på at det kommer på DVD/Blueray
Gravatar #15 - mrtb
15. nov. 2017 09:31
Hvem er det lige der har behovet for at jeg ser noget specifikt nyt indhold? mig eller den specifikke indholdsudbyder?


Det kommer an på hvad der er tale om. Gud nåde og trøste den der dukker op på mit arbejde, uden at have set det seneste afsnit af GoT inden for 24 timer.
Gravatar #16 - CBM
15. nov. 2017 10:10
#15: hmm.. tjah... har også arbejdet et sted for *ALLE* så GoT. Jeg har endnu ikke set et eneste afsnit.

Jeg valgte bare at snakke om noget andet. Jeg har ikke haft behovet for at se det, blot fordi alle andre så det :-)

Men måske vælger jeg at købe og se serien på DVD engang.
Gravatar #17 - mrtb
15. nov. 2017 13:05
#16 Det er selvfølgelig ligegyldigt for dem der ikke ser det :P
Men hvis man er 2 sæsoner bagud, ift. en kollega, der benytter en anden service - Så begynder det at være irriterende.
Gravatar #18 - CBM
15. nov. 2017 18:12
#17: enig.

Men tænker at indholdsudbyderne trænger til at lære at det er DEM der har behov for at VI ser deres crap... Ikke omvendt...

Ligesom med gadgets... Det er producenten der har behovet for at sælge... Ikke køber der har behov for at købe...

Sålænge indholdsudbyderne ikke er opdraget til dette så vil vi se en masse tjenester som betyder at man som forbruger skal abbonnere på alt for mange tjenester bare for at have et varieret udvalg... Heldigvis er netflix god til at sikre variation

Jeg er vred over at disney har valgt at droppe at lade deres indhold være tilgængelig på Netflix bare fordi de tror de kan få flere penge via egen service. De får IKKE mine penge ihvertfald... Asshats.
Gravatar #19 - Morten77
12. jan. 2018 03:55
Nogen der ku være så behjælpelige med en invites til Danishbits. Ville blive så glad.
Gravatar #20 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
12. jan. 2018 07:10
Nej.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login