mboost-dp1

Alm. ting man ikke kan købe i Svenske supermarkeder


Gå til bund
Gravatar #1 - Claus Jørgensen
22. okt. 2018 17:49
Erfaringer inkludere COOP, Hemköp og ICA (Svarende til COOP, Føtex og Bilka)

Indtil videre:

- Sort pepperkorn (hele), tydeligvis forbudt i Sverige! Intet supermarkedet sælger dem, men jeg har heldigvis fundet en online engros retailer der vil sælge dem til mig.

- Elastikker. De miljø-rigtige Svenske hippier vil ikke sælge gummi mere (og jeg har ikke set kondomer), så der skal man finde en tyrker kiosk istedet.
Gravatar #2 - arne_v
22. okt. 2018 18:16
#1

Bare vent. Snart forsvinder plasticsugerør også. Alle "ved" jo at de alene er skyld i verdens miljøproblemer med plstic.

:-)
Gravatar #3 - CBM
23. okt. 2018 02:40
Claus Jørgensen (1) skrev:
Erfaringer inkludere COOP, Hemköp og ICA (Svarende til COOP, Føtex og Bilka)

Indtil videre:

- Sort pepperkorn (hele), tydeligvis forbudt i Sverige! Intet supermarkedet sælger dem, men jeg har heldigvis fundet en online engros retailer der vil sælge dem til mig.

- Elastikker. De miljø-rigtige Svenske hippier vil ikke sælge gummi mere (og jeg har ikke set kondomer), så der skal man finde en tyrker kiosk istedet.


Svenskerne har vel heller ikke mere at bruge gummi til?


Du kommer vel i fængsel hvis du tilfældigvis kigger på en svensk pige på gaden i Sverige .. Det kan jo opfattes som en krænkelse ?

Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. okt. 2018 06:02
#3

Du må for guds skyld ikke kalde det en pige! Hvad nu hvis hun hen selv ikke er sikker?

Also, er RFSU ikke Svensk? o_O
Gravatar #5 - CBM
23. okt. 2018 06:11
PHP-Ekspert Thoroughbreed (4) skrev:
#3

Du må for guds skyld ikke kalde det en pige! Hvad nu hvis hun hen selv ikke er sikker?

Also, er RFSU ikke Svensk? o_O


Præcis, han/hun/den/det/... kan jo være et vilkårlig af de åbenbart millioner af køn der findes.. eller være imellem to eller flere af disse...

Hehe.. jeg kan ikke lade være med at tænke på et afsnit af southpark hvor cartman opfinder sit eget køn så han kan få et privat toilet på hans skole... planen går fint... indtil en af pigerne pludseligt også bekender sig til hans nyopfundne køn :-)

Men Svenskerne kan jo godt sælge RFSU gummi til andre lande trods de ikke selv længere ved hvad der er op og ned, altså de her gammeldags lande som Danmark o.a. hvor der kun er 2 køn :-)

Gravatar #6 - Claus Jørgensen
23. okt. 2018 06:32
#2

Tror jeg skal checke efter, kan godt være de allerede er væk!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login