mboost-dp1

Er crew på ferie?


Gå til bund
Gravatar #1 - arne_v
14. sep. 2018 08:13
Jeg tæppebomber dem med link til nyheder men de bliver aldrig bragt.

Det kan naturligvis skyldes at de synes at mine nyheder er aldeles uinterssante.

Men jeg synes heller ikke at jeg ser mange andre nyheder.

Der er nogle få, men ellers er det meget ongoing tråde.

Så sidder crew på en strand sydpå med en iskold drink i hånden og sender deres bedste tanker til newz.dk eller?
Gravatar #2 - CBM
14. sep. 2018 08:28
#1: crew may be out, but never fear, your homies are here
Gravatar #3 - Ronson ⅍
14. sep. 2018 08:31
De bruger nok tiden på de sider der skaber overskud.
Gravatar #4 - Internet-Ekspert KopNudler
14. sep. 2018 08:53
Lav en tråd til nyheder, hvis crew ikke har tid. En overskrift og et link, så kan brugere selv vurdere hvad man vil klikke på.
Gravatar #5 - CBM
14. sep. 2018 08:56
Internet-Ekspert KopNudler (4) skrev:
Lav en tråd til nyheder, hvis crew ikke har tid. En overskrift og et link, så kan brugere selv vurdere hvad man vil klikke på.

man kan vel lave en tråd per nyhed så de også kan diskuteres hver især?
Gravatar #6 - Andreas Ellemann
14. sep. 2018 08:59
#1 Kære Arne og alle andre, der sender Newz-tips:

Antallet af bragte nyheder på Newz er uændret.

Vi er taknemmelige for alle gode tip om nyheder, vi får. Det er fedt - bliv endelig ved! :)

Men fordi man sender ind, så er det ikke lig med, at vi bringer det. Vi prioriterer løbende blandt indsendte nyheder, pressemeddelelser og den øvrige nyhedsstrøm.

Det er ikke sikkert, vi altid vælger rigtigt, men vi gør vores bedste.

Fortsæt endelig med at indsende, vi tager stilling til alt indsendt, men derfor er det ikke sikkert, at vi vurderer, at det hele passer ind eller er det vigtigste den pågældende dag.

Bedste hilsener fra Crew.
Gravatar #7 - arne_v
14. sep. 2018 13:52
#6

Med hensyn til "prioritering" kan du afsløre lidt om konteksten - er der tale om at I kun har resourcer til at skrive N nyheder og i vælger de N som i synes er mest interessante? Eller har i en permanent prioritering af emner? Eller?
Gravatar #8 - Andreas Ellemann
14. sep. 2018 14:18
#7 Det er en blanding af det, du nævner. Men i sidste ende er der naturligvis tale om valg og fravalg, som vi løbende justerer på i forhold til den feedback, som vi får fra jer brugere. Er der mange, der viser interesse for udvalgte emner, så forsøger vi at tage højde for det, men vi har ikke en manual liggende, om hvad der bringes, men det skal naturligvis være nørdet :)
Gravatar #9 - arne_v
1. okt. 2018 18:31
#8

Så der er store interesse for nyheder omkring mobiletelefoner?

:-)
Gravatar #10 - Ronson ⅍
1. okt. 2018 19:33
Du har tydeligvis aldrig prøvet Candy Crush med 10 GB RAM, Arne.
Gravatar #11 - CBM
2. okt. 2018 03:38
LOL
Gravatar #12 - arne_v
2. okt. 2018 12:23
#10

Hvad er Candy Crush?
Gravatar #13 - CBM
2. okt. 2018 13:40
LOL igen
Gravatar #14 - arne_v
3. okt. 2018 00:54
#13

Hmmm.

Antyder du at jeg tilhører arten Arnesaurus?

:-)
Gravatar #15 - CBM
3. okt. 2018 03:37
#14: Jeg antyder blot at der er evidens for at du ikke har spillet candy crush (saga) på en telefon eller PC med 10 GB ram... Ikke at du er gået glip af noget, tværtimod... Det er altid en automatisk afinstallation i min verden når jeg støder på det intetsigende spil

Desværre bliver det regelmæssigt automatisk installeret på Windows 10.... Det er en af Microsofts små måder at forsøge at skræmme de sidste professionelle væk fra Windows 10

:-)
Gravatar #16 - CBM
3. okt. 2018 03:54
https://duckduckgo.com/?q=candy+crush&t=h_&...

Tænk at være udvikler af det spil... Jeg ville simpelthen NÆGTE at udvikle sådan noget bras

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login