mboost-dp1

Hvordan synes i selv at sitet kører?


Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
13. jan. 2020 17:41
Gravatar #2 - arne_v
13. jan. 2020 18:58
#1

Er det blockchain diskussionen eller de 24 popup vinduer som generer dig?
Gravatar #3 - JønneTranumPaulsen
14. jan. 2020 06:56
Jeg syntes det er trist.

Vi har været her før. Sitet er en kilde til lidt it viden et par gange om dagen, og så går det hele i stå.


Sidste nye artikel er nu 5 dage gammel - PÅ ET NYHEDSSITE!!!

Det der hjolder sitet i live er kommentarene, ikke indholdet.
Ville gerne have et abonnement, men det kan man stadig ikke + med det solide feed af nyheder er heller ikke det der kan sælges abonementer påå.

Er der nogen der ved hvad der er galt?
Gravatar #4 - Dreadnought
14. jan. 2020 23:17
Ja, jeg gider ikke mere. Dråben var en video reklame som lagde sig nederst i højre hjørne, som ikke kunne stoppes før efter 15 sekunder. Slut prut. So long and thanks for all the news.
Jeg har i de sidste mange år frekventeret sitet med jævne mellemrum, til trods for at flowet af mange omgange har været dødt i ugevis.
Ja, jeg kunne selv spæde til, men jeg har kraftedeme kone og børn og hus og arbejde, så det har jeg sgu ikke tid til.
Jeg har været med fra den spæde start, da blandt andre Henrik sad og kodede på den på skolehjemmet i Sønderborg for 21-ish år siden.
Jeg takker den garvede klan af hardcore newz'ere, for en fed atmosfære fyldt med privatgarantier, vidunderlige udbrud fra legender som LinguaIgnota, Anelguse, MiniatureZeus, Hånter, Ronson m.fl. Det toppede med turen til Chernobyl/Pripyat i 2011.
Mojn!
Gravatar #5 - CBM
20. jan. 2020 06:31
Dette site kører a h til... Nyheder eller ingen nyheder
Gravatar #6 - Tjalmann
21. jan. 2020 10:51
De har opgivet at opdatere railgun.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login